پاکت

طراحی و چاپ پاکت

پاکت بخشی از هویت بصری شماست!

پاکت یکی از اقلام مهم در ست اداری وهمینطور بخشی از هویت بصریکسب وکار شما است. برای همین بسیار اهمیت دارد که چگونه طراحی شده و چاپ شود. در دپارتمان چاپ هیلاج، طراحی پاکت شما مبتنی بر اصول طراحی و گرافیک و روانشناسی انجام می شود. تا بهترین تاثیر را بر روی مخاطب شما بگذارد.

همه انواع پاکت های عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج، با ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می شود؛ تا خیال شما از بابت کیفیت چاپ هم راحت باشد. برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت در کرج و دیگر شهر های کشور عزیزمان ایران، می توانید بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید. اگر در روند ثبت سفارش به مشکل بر خوردید، یا اگر برای انتخاب محصول به مشاوره نیاز داشتید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چرا دپارتمان چاپ هیلاج؟

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی پاکت

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی پاکت آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی پاکت، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی پاکت شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و رواشناسی فروش و تبلیغات انجام می  دهیم؛ تا پاکت شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی ست اداری با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

ممنون از تیم حرفه ای هیلاج خیلی کارت ویزیتم عالی شده
یوسفی
خیلی خوب شده بود کارت ویزیتم فقط کاش میشد تو تعداد پایین هم کارت ویزیت لمنیت برجسته رو سفارش داد
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه کارت ویزیت خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی کارت ویزیت شما انجام شود.

برای ثبت سفارش کارت ویزیت با برش خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ پاکت در کرج

پاکت نامه یکی از ملزومات مهم چاپی اداری است؛ که یکی از اجزای ست اداری به حساب می آید. در گذشته پاکت ها فقط برای پست کردن نامه استفاده می شدند. اما با اهمیت پیدا کردن شیوه مراودات اداری و کاری؛ پای آن ها به این بخش نیز باز شد. این محصول چاپی یکی از عناصر مهم در هویت بصری شما نیز محسوب می شود. برای همین کیفیت چاپ آن و همچنین چگونگی طراحی آن نیز اهمیت ویژه ای دارد. امروزه چاپ پاکت در کرج برای استفاده به عنوان ملزومات اداری رواج دارد. مشاغل و کسب و کار های زیادی از پاکت استفاده می کنند. که از جمله آن ها می توان به شرکت ها، کارخانه جات، وکلا، مشاورین املاک و … اشاره کرد. در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع بسیار خوبی از پاکت وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان نسبت به ثبت سفارش آن ها اقدام کنید.

این محصول در دسته ملزومات اداری قرار می گیرد. در دپارتمان چاپ هیلاج امکان چاپ رنگی و سیاه و سفید این محصول وجود دارد. همچنین می توانید در تعداد کم نیز پاکت را در دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. هیلاج یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است. شما می توانید از سراسر کشور محبوبمان ایران نسبت به ثبت سفارش چاپ پاکت اقدام کنید. برای چاپ پاکت در تعداد کم لازم ایت به صفحه آن مراجعه کنید. باید بگوییم محصول پاکت نیز مانند همه محصولا ما در دپارتمان چاپ هیلاج، با ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می شود.

چاپ پاکت نامه ملخی

چاپ پاکت نامه ملخی

یکی از انوع پاکت پر کاربرد پاکت، پاکت ملخی است. پاکت ملخی ابعادی معادل 22.5 در 11 سانتی متر دارد. در پاکت ملخی یک برگ A4 با سه تا قرار می گیرد. چاپ پاکت در کرج در ابعاد ملخی با جنس های مختلفی انجام می شود. که از جمله آن ها می توان به تحریر، گلاسه و کتان اشاره کرد. چاپ در کرج برای پاکت در ابعاد ملخی بسیار متداول است. منظور از چاپ پاکت نامه ملخی همان پاکت نامه های مرسوم است. که ابعاد آن در بالا بیان شد. این نوع از پاکت بسیار پر کاربرد است. چرا که می توان کاغد در ابعاد مختلف را در آن قرار داد. چاپ در کرج برای پاکت در انواع رنگی و سیاه و سفید نیز قابل انجام است. این محصول با گرماژ های مختلف در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه می شود. که با توجه به نیاز خود می توانید آن را سفارش دهید.

وکلا از جمله افرادی هستند که از این محصول چاپی استفاده می کنند. چاپ پاکت در تهران برای وکلا با کاغذ تحریر 100 گرم رایج تر است. این که در پاکت چسب داشته باشد یا خیر؛ به انتخاب شما بستگی دارد. در هیلاج اماکن ارائه هر دو محصول وجود دارد. همان طور که گفته شد پاکت یکی از عناصر مهم ست اداری است. بهتر است تمام اجزای ست اداری طراحی یکسان داشته باشند. تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. هیلاج یکی از مراکز چاپ در کرج است. محصولات متنوعی از جمله پاکت را ارائه می دهد.

طراحی پاکت نامه

طراحی پاکت نامه

همان طور که گفته شد، پاگت یکی از اقلام ست اداری و یکی از اجزای هویت بصری سازمان شما است. از این رو به قطع می توان گفت طراحی پاکت نامه خیلی مهم است. طراحی پاکت نامه بسیار اهمیت دارد؛ چون می تواند جایگاه شما در ذهن مخاطب را تعیین کند. شکل و شمایل همه پاکت ها تا حد بسیار زیادی با هم مشترک است. از این رو طراحی گرافیک آن می توانید تمایز را ایجاد کند. و هویت مستقل به آن ببخشد. طراحی و چاپ پاکت در کرج می تواند کسب و کار شما را در جایگاه بالاتری قرار دهد. همین طور بر برند سازی شخصی شما نیز اثر گذار است. موضوعی که برای وکلا و همچنین پزشکان بسیار حائص اهمیت است. با تمام این توضیحات از این رو باید بسیار به طراحی پاکت نامه اهمیت دهید. با استفاده از یک پاکت که طراحی درخوری ندارد به کسب و کار خود لطمه می زنید.

دلیل این موضوع این است که چرا که هر چیز که به کسب و کار شما مرتبط است؛ بر دیدگاه مخاطب در باره آن اثر می گذارد. برای همین باید به همه این موارد و عناصر توجه کرد. به جرئت می توان گفت طراحی گرافیک اقلام چاپی یکی از مهم ترین آن ها است. برای ثبت سفارش طراحی پاکت نامه می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، پروژه های طراحی به صورت بسیار اصولی و مبتنی بر علوم طراحی انجام می شود. تا بهترین خروجی را داشته باشد.

چاپ پاکت تیراژ پایین

چاپ پاکت تیراژ پایین

محصول پاکت از جمله پر هزینه ترین ملزومات چاپی است. علت این موضوع پیچیدگی فرایند تولید آن است. که باعث می شود قیمت نهایی آن افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه برای بسیاری از مشاغل و افراد چاپ پاکت در تیراژ هزار عددی و بیشتر توجیه ندارد. چاپ پاکت تعداد کم را در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می دهیم. تا این دسته از مشتریان نیز بتوانند محصول ورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند. و از مزایای آن بهره مند شوند. برای این که این هزینه معقول تر شود؛ امکان چاپ پاکت تیراژ پایین را فراهم کرده ایم. شما می توانید محصول پاکت را با تیراژ دلخواه ثبت سفارش نمایید. چاپ در کرج با تعداد پایین برای پاکت بسیار به صرفه است. البته اگر مصرف شما در این محصول زیاد است ثبت سفارش تعداد بالا مناسب تر خواهد بود. و به صرفه تر است.

چاپ پاکت تیراژ پایین می تواند باعث شود با هزینه کمتر، از ملزومات چاپی اداری با کیفیت استفاده کنید. چاپ در کرج با تعداد پایین در دپارتمان چاپ هیلاج امکان پذیر است. این محصول نیز دارای ضمانت نامه کتبی چاپ است. به این معنا که اگر محصولی که به دست شما می رسد؛ با مشخصات درج شده در فاکتور مغایرت داشته باشد. محصول را عودت می دهید، سفارش شما مجددا چاپ می شود. چاپ پاکت تعداد کم بر روی جنس تحریر 100 گرم انجام می شود. که زخامت بسیار مناسبی دارد. برای ثبت سفارش چاپ پاکت تعداد کم  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری

همان طور که گفتیم پاکت، یکی از اقلام ست اداری است. چاپ ست اداری بدون پاکت تقریبا امکان پذیر نیست. چرا که سربرگ که یکی دیگر از اقلام ست اداری است؛ در کنار پاکت تکامل پیدا می کند. چاپ پاکت در کرج به صورت ست به صرفه تر است. چرا که یک تخفیف بریا آن در نظر گرفته ایم. پاکت که یکی از عناصر ست اداری است. را می توانید در کنار سایر اجزای ست اداری ثبت سفارش نمایید. چاپ ست اداری بیشتر برای شرکت ها انجام می شود. چرا که به تمام اقلام آن نیاز دارند. البته وکلا و دفاتر بیمه هم به چاپ ست اداری نیاز دارند. و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام می کنند. ست اداری به طور معمول شامل پاکت، کارت ویزیت و سربرگ می شود. البته بسته به نیاز شما اقلامی مانند برگه یادداشت، فولدر، کیسه خرید و … هم شامل ست اداری می شود.

باید بگوییم تمام این اقلام چاپی در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه می شود. چاپ ست اداری اعتبار کسب و کار شما را می رساند. طراحی گرافیکی شکیل در این امر بسیار تاثیر گذار است. ست اداری می تواند هویت بصری شما را نمایش دهد.  توصیه ما این است که برای مراودات و مکاتبات خود حتما از ست اداری استفاده کنید. این موضوع وقتی تاثیر گذار است که طراحی آن ها یکسان و اصولی باشد. برای ثبت سفارش چاپ ست اداری می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید. چاپ ست اداری باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود. چون برای این محصول تخفیف در نظر گرفته ایم.

هزینه چاپ پاکت A4

هزینه چاپ پاکت A4

پاکت در سایز A4 بسیار کاربر دارد. این سایز پاکت برای مشاورین املاک بسیار مناسب است. همچنین آزمایشگاه ها نیز از این ابعاد پاکت بسیار استفاده می کنند. در واقع می توان گفت یکی از سایز های پر کاربرد چاپ پاکت در کرج، سایز A4 است. هزینه چاپ پاکت A4 به موارد زیادی بستگی دارد. اگر به پاکت تعداد کم نیاز دارید؛ نیز می توانید آن را در دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. چاپ پاکت در سایز A4 با جنس های مختلفی انجام می شود. از جمله آن ها می توان به کتان، تحریر، گلاسه و کرافت اشاره کرد. همچنین باید بگوییم اگر یده خاصی هم برای پاکت خود دارید؛ ما در دپارتمان چاپ هیلاج امکان اجرای آن ها را داریم. و به این ترتیب می توانید با چاپ یک پاکت خاص، هویت بصری منحصر به فردی برای خود بسازید.

هزینه چاپ پاکت A4 در تعداد کم را می توانید در فروشگاه سایت مشاهده کنید. همین طور چاپ پاکت در تهران با تعداد هزار عدد به بالا نیز امکان پذیر است. قیمت این دسته از محصولات نیز در بخش فروشگاه سایت قابل مشاهده است. مورد دیگر که بر هزینه چاپ پاکت A4  تاثیر می گذارد، گرماژ کاغذ است. هر چه گرم کاغذ بالا تر باشد قیمت پاکت تیز افزایش پیدا می کند. جنس کاغذ مصرفی نیز بر هزینه چاپ پاکت A4 تاثیر می گذارد. قیمت پاکت با کاغذ تحریر از محصولات مشابه با کاغذ گلاسه و گرافت کم تر است. باید بگوییم کاغذ کرافت نیز از همه گران تر می باشد.

چاپ پاکتA3

چاپ پاکتA3

آزمایشگاه بیشترین استفاده را از این سایز پاکت دارند. یکی از سایز ها در چاپ پاکت در کرج، سایز A3 است. البته این ابعاد پاکت به نسبت ملخی و A4 چندان پر کاربرد نیست. و همان طور که گفتیم اما آزمایشگاه های از این محصول زیاد استفاده می کنند. برای ثبت سفارش پاکت آزمایشگاه لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید. این پاکت را نیز می توانید با اعمال ایده های خود به چاپ برسانید. چاپ پاکت A3 در فرم اختصاصی هم در دپارتمان چاپ هیلاج انجام می شود. این مورد برای چاپ در تعداد بسیار زیاد مناسب است و می تواند؛ در کنار کاهش هزینه ها، کیفیت محصول را نیز افزایش دهد. در دپارتمان چاپ هیلاج، برای ثبت سفارش پاکت  امکان پرداخت چکی را فراهم کرده ایم. برای اطلاع بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید. چاپ پاکتA3  در جنس گلاسه رایج تر است.

اما در صورت تمایل با کاغذ تحریر نیز چاپ پاکت در تهران انجام می شود. چاپ پاکت در فرم اختصاصی باعث می شود کیفیت بسیار بالایی را تجره کنید. اگر به دنبال محصول خاص نیز هستید باید بگوییم، امکان چاپ پاکت با کاغذ کتان نیز وجود دارد. این محصول بسیار خاص و چشم نواز است. و بافت آن لمس پاکت را نیز دل چسب می کند. که می توانید ثبت سفارش کنید. البته این نوع پاکت گران تر از انواع گلاسه و تحریر آن خواهد بود. طراحی پاکت را نیز می توانید به ما بسپارید. تا در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج اجرا شود.

چاپ پاکت در کرج

هزینه چاپ پاکت در کرج

پاکت ها انواع مختلفی دارند. این پاکت ها در ابعاد گوناگونی چاپ می شوند. و جنس های گوناگونی نیز دارند. هر کدام از این پاکت ها برای کارکردی خاص مناسب است. برای تجربه بهترین کارایی لازم است؛ پاکتی را انتخاب کنید که برای کاربردی که از آن انتظار دارید مناسب باشد. اگر برای انتخاب پاکت نیاز به دریافت مشاوره دارید؛ می توانید با ما تماس بگیرید. محصول پاکت نیز مانند همه محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج، با ضمانت نامه کیفیت چاپ ارائه می شود. چاپ پاکت در کرج برای بسیاری از کسب و کار ها لازم است. برای ارائه دادن فاکتور و قبض رسید به مشتری بهتر است آن را در پاکت قرار دهید. این کار یعنی این که برای مشتری خود احترام قائل هستید. دادن حس خوب به مشتری با همین رفتار ساده و کم هزینه باعث می شود؛ او به خرید مجدد از شما ترغیب شود.

و همین طور کسب و کار شما را به دیگران نیز معرفی کند. از این رو پیشنهاد می کنیم از چاپ پاکت در کرج غافل نشوید. لازم به یادآوری است که اماکن ارسال محصولات چاپی در سراسر ایران وجود دارد. هزینه ارسال در اولین سفارش رایگان خواهد بود. یکی از ملزومات چاپی دیگر مورد نیاز کسب و کار ها فاکتور و قبض رسید است. اما در مورد چاپ پاکت در کرج باید بگوییم که این محصول مانند فاکتور و قبض رسید شامل گارانتی چاپ می شود.

محصول پیشنهادی: فاکتور و قبض رسید

چاپ پاکت رادیولوژی 

قیمت چاپ پاکت رادیو لوژی

 مراکز رادیو لوژی استفاده بسیاری از پاکت دارند. به معمول این مراکز سفارشات خود را در تیراژ بالا ثبت می کنند. از این رو در دپارتمان چاپ هیلاج، سفارشات آن ها در فرم اختصاصی چاپ می شود. این اقدام در کنار کنترل کردن هزینه های چاپ و کاهش قیمت چاپ پاکت رادیو لوژی، کیفیت آن را به طرز چشم گیری افزایش می دهد. همین موضوع باعث شده است مراکز رادیو لوژی زیادی سال ها با هیلاج همکاری داشته باشند؛ و ما افتخار خدمت رسانی به این مراکز را داشته باشیم. قیمت چاپ پاکت رادیو لوژی به بسیاری موارد بستگی دارد؛ که مهم ترین آن ها تیراژ چاپ است. هر چه تیراژ سفارش بیشتر شود با توجه به این که هزینه های سربار، بر تعداد بیشتر از محصول سر شکن می شود؛ قیمت چاپ پاکت رادیو لوژی کاهش پیدا می کند. همچنین امکان خرید چکی نیز برای شما فراهم است.

برای اطلاع از شرایط آن می توانید با تماس بگیرید. چاپ پاکت در کرج برای مراکز رادیولوژی را می توانید با کیفیت بسیار بالایی در دپارتمان چاپ هیلاج تجربه کنید. به طور معمول مرکز رادیولوژی تمایل دارند پاکت هایی با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشند. در هیلاج می توانیم برای این منظور ایده پردازی کنیم و یا ایده های شما را به اجرا در آوریم. برای چاپ پاکت رادیو لوژی در کرج می توانید با ما تماس بگیرید؛ تا این خدمت را با ضمانت نامه کیفیت به شما ارائه دهیم. برای سفارش این محصول با مرکز تماس هیلاج تماس بگیرید.

پیمایش به بالا