تراکت

طراحی و چاپ تراکت

مهم است چگونه معرفی می شوید!

تراکت یکی از کارا ترین ابزار های تبلیغات محیطی است؛ که بیشتر توسط کسب و کار های محلی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزیت های استفاده از تراکت می توان به هزینه کم، انعطاف در شیوه پخش به نسبت مخاطب هدف و فیزیکال بودن آن اشاره کرد.

در دپارتمان چاپ هیلاج  انواع تراکت با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شود؛ که طراحی آن را مبتنی بر علوم برند سازی انجام می دهیم؛ تا بتوانید با ارائه آن به مشتری خود تاثیر مثبتی بر ناخودآگاه او بگذارید و جایگاه کسب و کارتان را در ذهنشان ارتقا دهید. برای ثبت سفارش به بخش پایینی مراجعه کنید.

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی تراکت

بخش عمده ای از میزان تاثیر گذاری تراکت شما به نحوه طراحی آن بر می گردد. با توجه به این که ما از این موضوع آگاهیم تراکت شما را مبتنی بر علوم تبلیغات و روانشناسی فروش انجام می دهیم؛ تا تاثیر گذاری آن به بالاترین حد ممکن برسد. همچنین برای نگارش متن تراکت نیز می توانید همراه شما باشیم. برای سفارش طراحی تراکت با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

خوب شده بود ممنون
ستاری
هم طراحی عالی بود و هم چاپ
سلیمان نژاد
خدا به کسب و کارتون برکت بده خیلی کارتون درسته
بیگ لو
به شدن عالی طراحی کردید تو متنش هم راهنماییم کردید که واقعا عالی شد چاپش هم که عاااالی بود
کاظمی
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه طراحی تراکت خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی تراکت شما انجام شود.

برای ثبت سفارش تراکت با برش خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ تراکت در کرج

تراکت یکی از روش های رایج برای بازاریابی مستقیم است. علارغم این که بسیاری معتقد هستند در دوران کنونی چاپ تراکت در کرج؛ بازخورد مناسبی ندارد. اما با بررسی ساده ای می توان متوجه شد برای بسیاری از کسب و کار ها، تراکت بهترین شیوه تبلیغات است. به طور مثال برای یک سوپر مارکت که به تازگی در یک محله فعالیت خود را آغاز کرده؛ چه روشی بیشتر از پخش تراکت بازدهی خواهد داشت؟ در این روش می شود با هزینه بسیار مناسبی کسب و کار خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. تراکت یک مزیت مهم دارد. و آن این است که متناسب با مخاطب هدفتان شیوه پخش آن را می توانید تغییر دهید. به طور مثال اگر مخاطب هدف شما خانم های خانه دارد هستند می توانید؛ تراکت ها را داخل نایلون قرار دهید و به فروشگاه های محلی بدهید.

 یا اگر مخاطبان هدفتان صاحبین خودرو هستند؛ تراکت را زیر برف پاکن خودرو ها قرار دهید. مثل کاری که مجموعه کارنامه انجام داد. چاپ تراکت در دپارتمان چاپ هیلاج، با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. تراکت یکی از بهترین شیوه های تبلیغ برای رستوران ها نیز است. تراکت در دپارتمان چاپ هیلاج که یکی از مراکز معتبر چاپ در کرج است؛ انواع مختلفی دارد. که شامل تراکت گلاسه، تحریر و کرافت می شود. همین طور سایز های متنوعی دارد. مورد دیگر هم امکان اجرای ایده های خاص است. برای ثبت سفارش این محصول می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. همچنین اگر سایت دچار اختلال است می توانید با شماره های 02632255488 یا 09221948055 تماس بگیرید.

انواع تراکت

تراکت ها با جنس های مختلفی به چاپ به چاپ می رسند. همچنین از نظر نوع برش هم می توانند با هم متفاوت باشند. در ادامه به معرفی انواع تراکت از نظر جنس می پردازیم. شناخت انواع تراکت می تواند در انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیاز شما کمک حالتان باشد.

تراکت تحریر

کاغذ تحریر از متداول ترین نوع کاغذ است که در چاپ تراکت از آن استفاده می شود. این نوع تراکت قیمت مناسب تری به نسبت سایر انواع تراکت دارد. اما جذابیت بصری تراکت های گلاسه و یا کرافت را ندارد. این نوع تراکت را می توانید در سایر های مختلف سفارش دهید. و امکان اعمال برش خاص نیز بر روی آن وجود دارد. تراکت تحریر را می توانید با چاپ رنگی و همچنین سیاه و سفید در دپارتمان چاپ هیلاج، ثبت سفارش نمایید.

به طور خلاصه باید بگوییم اگر به دنبال چاپ تراکت در کرج با قیمت مناسب هستید، سفارش چاپ تراکت تحریر را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول در گرماژ های مختلف عرضه می شود. چاپ تراکت تحریر در تهران ابعاد گوناگونی دارد. که می توانید با توجه به نیاز خود یکی را سفارش دهید.

لازم است یادآور شویم که یکی دیگر از محصولات ما کارت ویزیت است. اما در مورد چاپ تراکت تحریر در کرج باید بگوییم، این محصول برای کسب و کار هایی که می خواهند برای چاپ تراکت زیاد هزینه نکنند؛ بسیار مناسب است. البته اگر کسب و کار شما ماهیت لوکس دارد. محصول تراکت گلاسه را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که با هویت سازمان شما هماهنگ تر است. این محصول می تواند برای مشاغل خدماتی مناسب باشد. اگر به کارت ویزیت هم نیاز دارید می توانید آن را سفارش دهید. برای این منظور لازم است وارد صفحه کارت ویزیت شوید.

چاپ کارت ویزیت

تراکت گلاسه

یکی دیگر از انواع تراکت، تراکت گلاسه است. تراکت گلاسه به نسبت هم نوع تحریر خود جذابیت بیشتری دارد. علت این موضوع هم براقیت آن است. به همین دلیل می تواند بازدهی بیشتری به نسبت تراکت تحریر داشته باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای تبلیغ کسب و کار خود از این تراکت استفاده کنید.  باید بگوییم چاپ تراکت گلاسه نیز در ابعاد مختلفی صورت می گیرد. که بسته به نیاز خود می توانید آن ها را سفارش دهید.

این محصول به نسبت تراکت کرافت متداول تر است. چاپ تراکت گلاسه در تهران در گرماژ های مختلف صورت می گیرد. این محصول که در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه می شود؛ برای اکثر کسب و کار ها گزینه مناسبی است. چرا که در کنار قیمت مناسب، جلوه بسیار خوبی نیز دارد. و می تواند چشم مخاطب را به خود جلب کند. این محصول در تیراژ های بیشتر از هزار برگ عرضه می شود. و امکان سفارش تعداد کم نیز وجود دارد.

چاپ تراکت کرافت

کاغذ کرافت یکی از خاص ترین کاغذ های موجود است. این کاغذ با بافت زیبا و منحصر به فردی که دارد برای افراد خاص پسند بسیار جالب توجه است. چاپ تراکت کرافت در کرج، برای کسب و کار هایی که ماهیت سنتی دارند بسیار مناسب است. به طور مثال چاپ تراکت کرافت در تهران، برای عطاری ها بسیار جذاب است. همین طور رستوران های سنتی نیز می توانند از این نوع تراکت بهره ببرند. در  دپارتمان چاپ هیلاج، امکان اجرای ایده های خاص بر روی تراکت کرافت وجود دارد؛ تا این نوع محصول بیش از پیش خاص و چشم نواز شود. به طور مثال تلفیق چاپ تگ رنگ قهوه ای با طلاکوب، یکی از زیبا ترین تراکت ها را پدید آورد که تصور آن را در بالا مشاهده می کنید. باید بگوییم چاپ تراکت در کرج انواع دیگری هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

چاپ تراکت قالیشویی

چاپ تراکت قالیشویی در کرج

یکی از مشاغلی که بیشتر استفاده را از تراکت دارند قالیشویی ها هستند. چاپ تراکت قالیشویی در کرج با توجه به این که باز خورد مناسبی دارد؛ بسیار متداول است. چاپ تراکت در کرج برای قالیشویی ها معمولا در ابعاد کوچک انجام می شود. با توجه به تیراژ بالا چاپ در این دسته از کسب و کار ها، برای کم کردن هزینه ها سایز تراکت را کوچک در نظر می گیرند. چاپ تراکت در کرج برای قالیشویی ها را می توان در ابعاد گوناگونی انجام داد. بسته های مختلفی برای تراکت قالیشویی آماده کرده ایم که بتوانید به صرفه ترین نوع تراکت را سفارش دهید. شما می توانید تراکت قالیشویی را با جنس های مختلفی از جمله گلاسه و تحریر سفارش دهید. چیزی که مشخص است این است که تراکت گلاسه جذابیت بیشتری دارد و احتمالا بازخورد بیشتری هم از آن دریافت خواهید کرد. و طبیعاتا قیمت بیشتری هم به نسب تراکت تحریر دارد.

اما اگر می خواهید تیراژ تراکت خود را افزایش دهید می توانید نسبت به ثبت سفارش تراکت قالیشویی با جنس تحریر اقدام کنید. اینکه تراکت با کیفیت با تیراژ کم تر را ترجیح دهید یا تراکت معمولی با تیراژ بیشتر به استراتژی شما بستگی دارد. البته این در صورت داشتن بودجه محدود است. چاپ تراکت در تهران برای قالیشویی با جنس های تحریر و گلاسه متداول است. یکی دیگر از ملزومات چاپی پر مصرف در قالیشویی  فاکتور و قبض رسید است. این محصول هم در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه می شود. برای مشاهده محصول فاکتور و قبض رسید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت در تهران

 چاپ تراکت در تهران می تواند باعث شود کسب و کار شما رونق بیشتری بگیرد. چرا که پخش تراکت باعث شاخته شدن شما می شود. چاپ تراکت در کرج باید با توجه به مخاطب شما صورت می گیرد. با این کار بازخورد تبلیغات شما افزایش پیدا می کند. اینکه برای چاپ تراکت از جه جنسی استفاده شود استفاده شود نیز بسیار اهمیت دارد. این مورد باید با توجه به ماهیت کسب و کار شما و همین طور مخاطب هدفتان صورت بگیرد. باید بگوییم این ابزار تبلیغاتی به صرفه، در صورت به کار گیری صحیح و اصولی   بسیار مناسبی خواهد داشت. در این زمینه ابتدا باید جنس و سایز تراکت را با توجه به نیاز و هدف خود انتخاب کنید. سپس با توجه به فضایی که در اختیار دارید متن آن را نگارش کنید. بعد از چاپ نیز باید با توجه به مخاطب خود، بهترین شیوه را برای پخش انتخاب نمایید.

چاپ تراکت را می توانید با جنس های مختلفی سفارش دهید. یکی از متداول ترین آن ها تراکت سیاه و سفید است. این تراکت به دلیل قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار دارد. و کسب و کار های زیادی برای معرفی و تبلیغ خود از آن استفاده می کنند. چاپ تراکت سیاه و سفید را می توانید در ابعاد مختلفی سفارش دهید. این موضوع به میزان متنی که می خواهید در تراکت درج شود بستگی دارد. پیشنهاد ما این است که کسب و کار خود را در چند جمله معرفی کنید؛ و از زیاده گویی بپرهیزید.

چاپ تراکت ارزان

چاپ تراکت ارزان در کرج

خیلی از کسب و کار ها برای تبلیغات به دنبال چاپ تراکت در کرج با قیمت پایین هستند. به طور معمول چاپ تراکت ارزان به صورت سیاه و سفید انجام می شود. این نوع تراکت هم برای بسیاری مناسب است و می تواند بازخورد خوبی داشته باشد. اما بدهی است که تراکت رنگی بیشتر می تواند جلب توجه نماید. از این رو توصیه می کنیم برای افزایش بازدهی تبلیغات خود اقلام به چاپ تراکت در تهران به صورت رنگی کنید. و اگر به جایگاه اجتماعی کسب و کارتان آسیب نمی زند؛ برای کنترل هزینه ها می توانید اقدام به چاپ تراکت تحریر کنید. توضیح بیشتر این که برای برخی از کسب و کار ها استفاده از تراکت تحریر می توان به جایگاه آن ها لطمه بزند. به طور مثال اگر یک ساعت فروشی لوکس اقدام به چاپ تراکت ارزان کند قطعا باز خوردی که انتظار دارد را دریافت نخواهد کرد.

چاپ تراکت ارزان در کرج می تواند باعث شود با هزینه مناسب اقدام به تبلیغ کسب و کار خود کنید. به طور معمول تراکت ها ارزان با چاپ تک رنگ هستند. و جنس آن ها نیز تحریر می باشد. برای کاهش هزینه های خود می توانید نسبت به ثبت سفارش چاپ تراکت A6 کنید. این تراکت به دلیل ابعاد کوچک خود قیمت مناسب تری دارد. البته اگر می خواهید تراکت در این ابعاد سفارش دهید؛ لازم است متن تراکت را چکیده تر کنید. و بخش های اضافی را حذف نمایید. در این صورت می توانید انتظار بازخورد مناسبی از آن داشته باشید.

قیمت چاپ تراکت

قیمت چاپ تراکت

 یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید هر کالایی قیمت آن است. از این رو قیمت چاپ تراکت یکی از موضوعاتی است که بررسی خواهیم کرد. باید بگوییم قیمت چاپ تراکت در کرج به خیلی عوامل بستگی دارد. یکی از این متغیر ها جنس تراکت است. ارزان ترین جنس تراکت تحریر است. بعد از آن هم به ترتیب گلاسه و کرافت قرار می گیرد. البته تراکت کتان هم در سبد محصولات هیلاج وجود دارد؛ که قیمت بالا تری دارد اما بی نهایت خاص و جذاب است. موضوع دیگری که در قیمت چاپ تراکت اثر می گذارد، ابعاد آن است. به طبع تراکت های کوچک تر قیمت مناسب تری دارند. چاپ تراکت در تهران با قیمت های متنوعی صورت می گیرد. برای مشاهده همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج در دسته تراکت ها، می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. قیمت آن ها برای شما قابل مشاهده است و می توانید سفارش دهید.

برای اینکه بتوانید قیمت چاپ تراکت را مشاهده کنید می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. اگر قصد تراکت در تیراژ بالا سفارش دهید می توانید برای استعلام قیمت چاپ تراکت با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. باید بگوییم سفارش تراکت در تیراژ بالا بسیار به صرفه است. اولا به این دلیل که هزینه های چاپ روی تعداد بیشتری از محصول سر شکن می شود. در نتیجه قیمت نهایی کم خواهد شد. دلیل دوم هم تخفیفی است که ما برای سفارش های تعداد بالا در نظر می گیریم.

چاپ تراکت تعداد کم

هر چند یکی از ارکان پاسخ گرفتن از تراکت تیراژ پخش آن است. اما بعضی از کسب و کار ها با توجه به استراتژی خاص که در نظر گرفته اند به چاپ تراکت تعداد کم نیاز دارند. برای پاسخ گفتن به این نیاز امکان ثبت سفارش چاپ تراکت تعداد کم را فراهم کرده ایم. شما می توانید تراکت را در جنس های مختلفی از جمله تحریر، گلاسه و کرافت سفارش دهید. همچنین امکان چاپ تراکت تعداد کم به صورت رنگی و سیاه و سفید نیز وجود دارد. چاپ تراکت تعداد کم برای مواقعی مناسب است که مخاطب هدف شما بسیار محدود است. در این شرایط می توانید از امکان چاپ تراکت تعداد کم استفاده کنید. همیشه گفته ایم که طراحی بخش بسیار مهمی در تراکت است. چرا که طراحی تراکت تعیین می کند که تراکت شما تاثیرگذار است یا خیر. برای همین باید به این موضوع بسیار اهمیت دهید.

شما می توان چاپ تراکت در کرج را به تعداد کم در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش دهید. به این منظور لازم است که وارد صفحه مربوطه شوید. انواع مختلفی از تراکت را در این بخش ارائه داده ایم. که می توانید از بین آن ها محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. چاپ تراکت تعداد کم را نیز می توانید با برش خاص سفارش دهید. باید بگوییم این محصول نیز دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ است. تا خیال شما از بابت کیفیت راحت باشد. برای ثبت سفارش چاپ تراکت تعداد کم می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید؛ تا وارد صفحه چاپ تراکت تعداد کم شوید.

چاپ تراکت تحریر

هزینه چاپ تراکت

هزینه چاپ تراکت را عوامل بسیاری تعیین می کنند. که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. یکی از این عوامل جنس کاغذ مصرفی است. در چاپ تراکت کاغذ های مختلفی از جمله تحریر، کرافت و گلاسه مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این کاغذ ها ویژگی های خاص خود را دارند. و برای کاربردی خاص مناسب هستند. در بین این کاغذ ها، تحریر از همه ارزان تر است. و می توان گفت به نسبت سایر انواع کاغذ نیز پر مصرف تر است. مورد دیگری که بر هزینه چاپ تراکت تاثیر می گذارد؛ ابعاد آن است. ابعاد تراکت ها به نیاز شما بستگی دارند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد. از تراکت در ابعاد یک تمر پستی تا یک قالیچه قابل چاپ است. این به نیاز شما بستگی دارد که در چه ابعادی چاپ تراکت خود را ثبت سفارش نمایید. بدیهی است تراکت هایی با ابعاد کوچک قیمت مناسب تری دارند.

 هزینه چاپ تراکت به متغیر های مختلفی بستگی دارد. و عناصر مختلفی هزینه چاپ تراکت را تعیین می کنند. یکی از مهم ترین عوال تاثیر گذار بر هزینه چاپ تراکت در کرج، جنس کاغذ مصرفی است. همان طور که در بالا توضیح دادیم تراکت تحریر از انواع دیگر تراکت قیمت مناسب تری دارد. همچنین سایز تراکت هم بر هزینه چاپ تراکت تاثیر می گذارد. باید بگوییم با افزایش تیراژ سفارش خود با توجه به سر شکن شکن هزینه های سربار بر تعداد بیشتری از تراکت، می تواند هزینه چاپ تراکت را کاهش دهید.

طراحی تراکت در کرج

طراحی تراکت مهم ترین عنصر هر تراکت است. این طراحی تراکت است که تعیین می کند این تبلیغ بازخورد داشته باشد یا خیر. از این رو توصیه می کنیم؛ برای چاپ تراکت در کرج به طراحی آن نیز اهمیت دهید. تفاوت یک طراحی گرافیک اصولی و غیر اصولی زمانی مشخص می شود که؛ تراکت را پخش می کنید اما بازخورد مناسبی دریافت نمی کنید. در این صورت عوامل زیادی را باید بررسی کنید که یکی از آن ها طراحی گرافیک است. استفاده از رنگ مناسب در طرح و همچنین المان ها مرتبط بسیار اهمیت دارد. و این از دست یک طراح زبده و کار آزموده بر می آیند. باید بگوییم همکاران ما در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، همگی در این زمینه تحصیل کرده اند. از این رو طرحی که اجرا می کنند کاملا مطابق با اصول طراحی گرافیک است. شما می توانید طراحی را به دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج بسپارید.

طراحی تراکت به حدی اهمیت دارد که بسیاری از سازمان ها هزینه های هنگفتی برای آن می کنند. که البته باید بگوییم قائدتا هزینه بی جایی هم نیست. چرا که تفاوت بین دو تراکت دقیقا در طراحی آن ها خلاصه می شود. طراحی اقلام تبلیغاتی هر کدام باید به شیوه خاص طراحی شوند. به طور مثال طراحی یک بیلبورد با تراکت متفاوت است. اینکه چگونه این اقلام باید طراحی شود نیاز به دانش دارد. که از طراحان گرافیک زبده انتظار می رود. باید بگوییم طراحان دپارتمان چاپ هیلاج مسلح به این دانش هستند. از این رو می توانند بهترین طرح را برای تراکت شما اجرا کنند. تا بهترین نتیجه را از پخش آن به دست آورید.

چاپ تراکت خاص

 با توجه به این مخاطبان هدف در طور روز با تبلیغات مختلفی مواجه هستند؛ چاپ تراکت خاص می تواند بازدهی تبلیغات شما را افزایش دهد. اگر از شیوه مناسبی برای پخش این تراکت استفاده کنید؛ می توانید کسب و کار خود را به شکل قابل توجهی مورد توجه مخاطبان هدف خود قرار دهید؛ و در نتیجه مشتریان خود را افزایش دهید. باید بگوییم امکان اجرای هر ایده ای در مورد تراکت در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. تراکت های خاص نگاه های بیشتری را جذب خود می کنند. برای همین احتمال اینکه به نتیجه های خوبی از پخش آن ها برسید وجود دارد. تراکت های خاص می توانند به دلیل نوع برش آن ها از نمونه های معمولی متمایز شوند. همچنین با اعمال تا یا چاپ های خاص نیز می شود تراکت های خاصی را داشت. تا در رقابت با رقبا عقب نمانید.

دردپارتمان چاپ هیلاج تراکت های خاص بسیاری را اجرا کرده ایم. شما می توانید ایده های خود را با ما در میان بگذارید تا به اجرای آن ها بپردازیم. یا اینکه ایده پردازی در مورد تراکت خورد را به ما بسپارید. تا بهترین تراکت خاص را برای شما به چاپ برسانیم. برای جلوگیری از ایده برداری همکاران تصاویری از تراکت هایی که اجرا کرده ایم را در سایت قرار نداده ایم. برای مشاهده نمونه کار های ما در این زمینه و همین طور ثبت سفارش چاپ تراکت خاص لازم است با شماره 02632255488 یا 09221948055 تماس بگیرید.

چاپ تراکت رنگی در کرج

یکی از پر تقاضا ترین انوع تراکت، تراکت رنگی است. تراکت رنگی برای کسب و کار هایی که رنگ سازمانی مشخصی دارند یک الزام است. چاپ تراکت رنگی در کرج یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغ کسب و کار شما است. این ملزوم چاپی تبلیغاتی در کنار قیمت مناسبی که دارد؛ بازدهی بسیار مناسبی را ارائه می دهد. چرا که وجود رنگ در آن باعث جلب نظر افراد می شود. البته مهم است که چاپ تراکت رنگی در کرج، با چه رنگی انجام شود. اگر رنگ سازمانی دارید که تکلیف روشن است. اما رنگ سازمانی خاصی ندارید بهتر است رنگی متناسب با ماهیت کسب و کار خود استفاده کنید. اینکه چه رنگی برای کسب و کار شما مناسب است را باید با علوم روانشناسی و تبلیغات مشخص کرد. ما در دپارتمان چاپ هیلاج این آمادگی را داریم که در این زمینه به شما مشاوره ارائه دهیم.

 تراکت ها در کل به دو صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ می شود.  چاپ تراکت رنگی می تواند در مواردی از چاپ تراکت سیاه و سفید بهتر باشد. این نوع تراکت جذابیت بیشتری دارد. اما بدیهی است که قیمت بیشتری دارد. در این صورت می توان گفت اگر بودجه کمی برای تبلیغات خود در نظر گرفته اید؛ می توانید اقدام به ثبت سفارش چاپ تراکت سیاه و سفید نمایید. تراکت رنگی را می توانید به دو صورت یک رو و دو رو سفارش دهید. و همچنین امکان ثبت سفارش در ابعاد مختلف از جمله A6 ،A5، A4و … وجود دارد.

چاپ تراکت سیاه و سفید در کرج

همان طور که گفتیم نوع دیگری از تراکت که بسیار هم مورد توجه است؛ تراکت سیاه و سفید است. تراکت سیاه و سفید به دلیل قیمت مناسب بسیار سفارش داده می شود. چاپ تراکت سیاه و سفید در کرج، می تواند تبلیغ مناسبی برای کسب و کار شما باشد. این تراکت برای کسب و کار های مختلفی مناسب است. نکته ای که در چاپ تراکت سیاه و سفید باید مد نظر قرار دهید؛ اهمیت طراحی در آن است. هر چند طراحی در همه انواع ملزومات چاپی اهمیت بسیاری دارد؛ اما در مورد تراکت سیاه و سفید این اهمیت دو چندان است. چرا که تمام مفهوم تراکت فقط با المان های تک رنگ مشکی باید منتقل شود. و این صرفا از یک طراح حرفه ای بر می آید. برای سفارش طراحی تراکت خود می توانید آن را به دپارتمان طراحی هیلاج بسپارید. تا به بهترین شیوه ممکن تراکت شدم طراحی شود.

 چاپ تراکت سیاه و سفید با طراحی حرفه ای و اصولی می تواند به افزایش مشتریان شما به شکل قابل توجهی کمک کند. از آن جایی که در چاپ تراکت سیاه و سفید در کرج، فقط یک رنگ به کار گرفته شده؛ طراحی آن اهمیت دو چندانی پیدا می کند. و البته باید بگوییم که در مقایسه با تراکت های رنگی مشکل تر است و نیاز به دانش تخصصی در زمینه طراحی تبلیغاتی دارد. از آن جایی که طراحان دپارتمان چاپ هیلاج دوره های تخصصی در این زمینه گذرانده اند؛ به خوبی از پس چالش طراحی تراکت سیاه و سفید بر می آیند.

 

پیمایش به بالا