بروشور

طراحی و چاپ بروشور

مهم است چگونه معرفی می شوید!

بروشور یکی از بهترین اقلام چاپی برای معرفی سازمان و محصولات شما است. بروشور معرف شماست، پس باید به بهترین نحو طراحی شده و به چاپ رسیده باشد. تا بتواند تاثیر مثبتی بر مخاطب شما بگذارد و باعث افزایش فروش شما شود.

در دپارتمان چاپ هیلاج در چاپ انواع بروشور با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ طراحی آن را مبتنی بر علوم برند سازی انجام می دهیم؛ تا بتوانید با ارائه آن به مشتری خود تاثیر مثبتی بر ناخودآگاه او بگذارید و جایگاه کسب و کارتان را در ذهنشان ارتقا دهید. برای ثبت سفارش به بخش پایینی مراجعه کنید.

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی بروشور

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی بروشور آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی بروشور ، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی بروشور شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و رواشناسی فروش و تبلیغات انجام می  دهیم؛ تا بروشور شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی ست اداری با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

چیزی که از همکاری با شما برام جذاب بود حوصله بخش طراحی بود که از خودمم بیشتر وسواس داشتن
بختیاری
خدارو شکر بروشورم خوب چاپ شده بود ممنون از شما
رحمتی
خوب بود ممنون
صداقت پیشه
همه چی عالی بود طراحی چاپ و به موقع هم تحویل شد
احسانی پور
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه کارت ویزیت خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی کارت ویزیت شما انجام شود.

برای ثبت سفارش کارت ویزیت با برش خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ بروشور در کرج

یکی از اقلام چاپی تبلیغاتی مهم، بروشور است. بروشور از جمله ابزار های مهم تبلیغاتی و بازاریابی است. این ملزوم چاپی برای معرفی محصولات یکی از بهترین روش ها می باشد. همچنین در زمان حضور در نمایشگاه ها نیز  از بروشور بسیار استفاده می شود. بروشور برای زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که متن کوتاهی برای معرفی محصول و کسب و کار نگارش کرده ایم و همچنین تصاویر زیادی هم برای انتشار نداریم. با توجه به این توضیحات از این ملزوم چاپی برای معرفی محصولا به صورت تکی استفاده می شود. اگر میخواهید تمام محصولات خود را معرفی کنید؛ بهتر است از کاتالوگ به این منظور استفاده کنید. چرا که کاتالوگ فضای بیشتری را به این منظور در اختیار شما قرار می دهد. بروشور اما پر کاربرد تر است  این محصول دپارتمان چاپ هیلاج کاربرد های زیادی دارد. که از جمله آن ها می توان به معرفی محصول، راهنمای استفاده از محصول، معرفی شرکت و … اشاره کرد.

بروشور ها در سایز های مختلفی  به چاپ می رسند. چاپ در کرج برای محصول بروشور به طورمعمول در سایز A4  انجام می شود. این محصول در انواع دو لت و سه لت قابل سفارش است. از نظر جنس هم تنوع زیادی در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. اما به طور معمول چاپ در کرج برای محصول بروشور، بر روی کاغذ گلاسه صورت می پذیرد. چاپ در کرج محصولات زیادی را در بر می گیرد؛ که چاپ بروشور در کرج یکی از آن ها است. در ادامه بیشتر در مورد بروشور توضیح خواهیم داد.

بروشور تبلیغاتی

همان طور که گفتیم بروشور ها کاربرد های گسترده ای دارند. یکی از آن ها استفاده از این محصول به عنوان بروشور تبلیغاتی است. چاپ بروشور در کرج با هدف تبلیغات به طور معمول برای کسب و کار های متوسط انجام می شود. این موضوع چند دلیل دارد. اول آن که برای رسیدن به نتیجه مطلوب در توزیع بروشور تبلیغاتی تیراژ این محصول چاپی بسیاری اهمیت دارد. همین موضوع هزینه چاپ آن را افزایش می دهند، که باعث می شود برای کسب و کار های ضعیف توجیه نداشته باشد. از طرف دیگر اینگونه از تبلیغات برای کسب و کار هایی مناسب است که نیاز است محصولات خود را توضیح دهند. این مورد می تواند به دلیل جدید بودن محصول و یا وجود مزیت های خاص در آن باشد. حال آن که به طور معمول کسب و کار های کوچک چنین محصولاتی را عرضه نمی کنند.

بروشور یکی از اقلام مهم در بازاریابی نیز می باشد. البته واژه بازاریابی در جایگاه اشتباهی مورد استفاده قرار می گیرد. و در واقع چیزی که آن را با عنوان بازاریابی میشناسیم؛ ویزیتوری یا معرفی حضوری است. اما به هر حال از بروشور می شود برای این روش معرفی محصول و کسب و کار نیز استفاده کرد. چاپ بروشور در کرج بهتر از ارائه بروشور دیجیتال است. چرا که بروشور دیجیتال در میان انبوه فایل ها قطعا گم می شود. اما بروشور چاپی امکان کم تری برای گم شدن دارد. همچنین احتمال اینکه مخاطب شما به صورت ناخواسته با آن مواجه شود بیشتر است. و این گونه باعث یادآوری شما می شود.

بروشور چیست؟

این سوال زیاد پرسیده می شود که بروشور چیست؟ در پاسخ باید بگوییم بروشور یک محصول چاپی است که؛ وظیفه دارد محصول، سازمان و یا یک شخص را معرفی کند. بروشور ها به طور معمول تا می شوند. بسیاری این محصول را با کاتالوگ اشتباه می گیرند. باید بگوییم که بروشور صحافی ندارد و صرفا تا می شود. اما کاتالوگ مانند مجله است. چاپ بروشور در کرج، می تواند برای شرکت در نمایشگاه ها هم کاربرد داشته باشد. برای معرفی و محصول و توضیح در مورد عملکرد و نحوه استفاده نیز از بروشور استفاده می شود. این محصول چاپی بر روی انواع کاغذ به چاپ می رسد. اما نوع گلاسه آن متداول تر است. اینکه بروشور چیست را پاسیخ دادیم. اما باید بگوییم بروشور صرفا به صورت سه لت و در ابعاد A4 به چاپ نمی رسد. بلکه امکان چاپ در ابعاد دیگر و همچنین با تعداد لت بیشتر هم وجود دارد.

تفاوت بروشور با کاتالوگ در این است که، برشور صرفا تا می شود. اما کاتالوگ به صورت دفترچه یا کتاب صحافی می شود. چاپ بروشور در کرج به صرفه تر است. چرا که هزینه چاپ آن به مراتب کم تر از کاتالوگ است. اما در مواقعی ناگذیر از چاپ کاتالوگ هستیم. اما در مورد بروشور باید بگوییم که این ملزوم چاپی را می توانید با چاپ تک رنگ مشکی یا همان سیاه و سفید نیز سفارش دهید. البته این نوع بروشور برای معرفی محصول و کسب و کار مناسب نیست. از بروشور های تک رنگ بهتر است برای قرار دادن در بسته محصول با محتوای روش استفاده و نگهداری از محصول استفاده شود.

قیمت چاپ بروشور در کرج

باید بگوییم که قیمت چاپ بروشور به خیلی عوال بستگی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم. اولین مورد جنس کاغذ مصرفی است. همان طور که گفتیم چاپ بروشور در کرج بر روی کاغذ ها مختلفی صورت می گیرد. که تحریر و گلاسه از جمله آن ها هستند. در بروشور های نفیس بعد از چاپ روی آن ها روکش اعمال می شود. که در این صورت قیمت چاپ بروشور افزایش پیدا می کند. همچنین امکان اعمال یو وی موضعی برای چشم نواز تر کردن بروشور نیز وجود دارد. مورد دیگر موثر بر قیمت چاپ بروشور ابعاد آن است. به طور معمول ابعاد بروشور ها A4 هستند. اما بروشور های کوچک تر قابل سفارش هستند. که از جمله آن ها می توان به بروشور دارو اشاره کرد. در کنار این موارد تعداد خط تا، نوع برش و موارد دیگر بر قیمت چاپ بروشور تاثیر گذار هستند.

قیمت چاپ بروشور به گرماژ کاغذ نیز بستگی دارد. در چاپ بروشور از کاغذ با گرماژ های مختلفی استفاده می شود. گرماژ های بالا که ضخامت بیشتر دارند؛ گران تر هستند و در صورت استفاده از آن ها قیمت چاپ بروشور افزایش پیدا می کند. همچنین اعمال روکش هم باعث افزایش هزینه چاپ و به طبع آن افزایش قیمت چاپ بروشور خواهد شد. از موارد دیگری که هزینه چاپ بروشور را افزایش می دهد می توان به اعمال برش خاص، چاپ طلاکوب، یو وی موضعی و … اشاره کرد. برای استعلام دقیق قیمت چاپ بروشور می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید؛ و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

قیمت چاپ بروشور سه لت

 همان طور که گفتیم قیمت چاپ بروشور به عوال زیادی از جمله تعداد خط تا بستگی دارد. هر خط تا یک لت از بروشور را می سازد. به طور معمول بروشور های سه لت در ابعادA4 چاپ می شوند. البته باید بگوییم ابعاد دیگر هم قابل اجرا است و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. بروشور یکی از محصولات دپارتمان چاپ هیلاج در بخش ملزومات چاپی تبلیغاتی است. باید بگوییم اقلامی از قبیل کاتالوگ و کارت ویزیت هم دراین دسته بندی قرار می گیرند. چاپ بروشور در کرج به صورت سه لت با جنس های مختلف قابل انجام است. در واقع بروشور سه لت از متداول ترین انواع بروشور می باشد که به چاپ می رسد. قیمت چاپ بروشور سه لت بسته به اینکه با چه نوع کاغذی به چاپ برسد متفاوت است. ارزان ترین نوع بروشور سه لت که می توانید سفارش دهید؛ با کاغذ تحریر و چاپ تک رنگ مشکی است.

بعد از آن نیز چاپ رنگی بر روی همین نوع کاغذ است. البته ابعاد کاغذ نیز در قیمت چاپ بروشور سه لت موثر است. به طور معمول چاپ بروشور بر روی کاغذ A4 انجام می شود. اما امکان چاپ با ابعاد دیگر نیز امکان پذیر است. انتخاب ابعاد بروشور به عواملی مانند میزان متن و عکس مورد استفاده در آن بستگی دارد. اگر متن زیادی برای درج در بروشور دارید در صورت انتخاب ابعاد کوچک، به دلیل کوچک شدن نوشته ها، بروشور شما کارایی خود را از دست خواهد داد. برای انتخاب سایز مناسب می توانید با ما تماس بگیرد و مشاوره دریافت کنید.

طراحی و چاپ بروشور در کرج

مهم ترین عنصر در ملزومات چاپی، طراحی آن است. از آن جایی که چاپ بروشور در کرج با هدف تبلیغات صورت می گیرد؛ این موضوع یعنی طراحی اهمیت دو چندانی پیدا می کند. طراحی و چاپ بروشور می تواند باعث بازگشت هزینه های شما شود؛ اگر به صورت اصولی و طبق قوانین صورت گرفته باشد. شما می توانید طراحی بروشور خود را به طراحان حرفه ای دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج بسپارید. در دپارتمان طراحی هیلاج، طراحی ملزومات چاپی مبتنی بر علوم گرافیک و روانشناسی فروش انجام می شود. از این بازخوردی که از آن دریافت می کنید بسیار بیشتر از بروشوری است که؛ بدون توجه به این موارد طراحی شده است. نمونه طراحی های انجام شده در دپارتمان طراحی گرافیک را می توانید در صفحه مربوط به آن مشاهده کنید. برای ثبت سفارش طراحی هم کافی است در فرانید ثبت سفارش چاپ بروشور، تیک طراحی توسط هیلاج را فعال کنید.

طراحی و چاپ بروشور در کرج بسیار اهمیت دارد. بروشور یکی از عناصر هویت بصری شما و کسب و کارتان است. از این رو به طراحی آن باید بسیار اهمیت داد. با استفاده از یک بروشور با طراحی ضعیف و غیر اصولی، ضربه جدی بر جایگاه کسب و کارتان در ذهن مخاطب وارد می کنید. همچنین می توانید در روند برند سازی خود نیز اختلال ایجاد کنید. طراحی بروشور باید با ترکیب بندی صحیح انجام شود. تا تمام محتوای موجود در آن به یک میزان دیده شود. برای ثبت سفارش طراحی بروشور می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

تعرفه چاپ بروشور

چاپ بروشور در کرج برای بسیاری از کسب و کار ها پیشنهاد می شود. این  ابزار تبلیغاتی می تواند باعث شناخت بیشتر مخاطبان از کسب و کارتان شود. و اینگونه مشتری بیشتری خواهید داشت. اما در مورد تعرفه چاپ بروشور باید بگوییم. تعرفه چاپ بروشور متغیراست؛ و نمی توان نرخ ثابتی برای آن تعریف کرد. این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد. و موارد زیادی می توانند باعث تغغیر این مبلغ کنند. از جمله آن می توان به ابعاد بروشور اشاره کرد. به طور معمول بروشور ها در ابعاد A4 به چاپ می رسد. اما ابعاد دیگر هم در دپارتمان چاپ هیلاج، قابل سفارش است. که هر کدام از آن قیمت های متفاوتی دارند. مورد دیگر که بر تعرفه چاپ بروشور تاثیر می گذارد؛ جنس کاغذ مصرفی است. در چاپ بروشور کاغذ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد؛ تحریر، گلاسه و کرافت است.

 این کاغذ ها ویژگی های به خصوصی را ارائه می دهند. در صورت تمایل شما امکان اعمال روکش بر روی کاغذ وجود دارد. این کار باعث می شود مقاومت بروشور در مقابل رطوبت و همچنین پاره شدن؛ افزایش پیدا کند. تعرفه چاپ بروشور به نوع برش نیز بستگی دارد. به طور معمول بروشور ها به صورت مستطیل برش می خورد. اگر تمایل داشته باشید بروشور با برش و طرح خاص داشته باشید؛ تعرفه چاپ بروشور افزایش خواهد یافت. اما در مقابل برای مخاطب جذاب تر خواهد بود. و بازدهی بروشور شما افزایش پیدا خواهد کرد.

چاپ بروشور تهران

 بروشور را می توان یکی از پرکاربرد ترین محصولات چاپی دانست؛ که در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال در رویداد های نمایشگاهی از چاپ بروشور تهران استفاده می شود. در نمایشگاه ها هرگز بدون بروشور شرکت نکنید. چرا که جلوه بدی از کسب  و کار شما به نمایش خواهد گذاشت. و می تواند مشتریان را پس بزند. در کنار این محصول چاپ کارت ویزیت در کرج نیز کاربرد گسترده ای دارد. چاپ بروشور تهران در ابعاد و اشکال مختلفی صورت می پذیرد. که هر کدام از آن ها کاربرد های به خصوص خود را دارند. این ابزار تبلیغاتی چاپ کارت ویزیت در کرج انواع مختلفی دارد. اما باید بگوییم که چاپ بروشور در کرج با تعداد کم نیز انجام می شود. از بروشور برای معرفی محصول استفاده می شود. از این رو تولید کنندگان یکی از مخاطبان اصلی این محصول، یعنی چاپ بروشور تهران است.

 در بسته بندی تمام محصولات به خصوص محصولات ابزار گونه، بروشور را می توان مشاهده کرد. همان طور که گفتیم چاپ کارت ویزیت در کرج، یکی از محصولات هیلاج است. کارت ویزیت ها نیز مانند بروشور یکی از اقلام مهم در رویداد های نمایشگاهی هستند. چاپ کارت ویزیت باید متناسب با حوزه کاری شما انجام شود، تا بهترین کارایی را داشته باشد. ما نمونه های مختلفی از کارت ویزیت را برای سلیقه ها و نیاز های مختلف ارائه می دهیم. چاپ کارت ویزیت با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. برای مشاهده این محصول وارد صفحه چاپ کارت ویزیت در کرج شوید.

چاپ بروشور ارزان

 استفاده از بروشور با اهداف مختلفی صورت می پذیرد. با توجه به این اهداف باید نوع بروشور را انتخاب کرد. اگر با توجه به هدفی که از ثبت سفارش بروشور دارید؛ چاپ بروشور ارزان توجیه دارد. می توانید نسبت به سفارش آن اقدام کنید. باید توجه داشته باشید که چاپ بروشور ارزان نباید بی کیفیت بودن آن را توجیه کند. چاپ بروشور ارزان به طور معمول به صورت تک رنگ مشکی صورت می گیرد. بروشور تک رنگ مشکی به طور معمول برای راهنمای استفاده از محصول، مناسب بوده و کارایی دارد. همچنین بروشور محصولات دارویی نیز در این دسته قرار می گیرد.  چاپ بروشور ارزان می توان باعث کاهش هزینه های شما شود. البته باید توجه داشته باشید که این اقدام می تواند تاثیر منفی بر برند شما بگذارد؛ اگر لوکس گرایی در کسب کار شما اهمیت داشته باشد. اما برای مواردی که ذکر شد چاپ بروشور ارزان می تواند مناسب باشد.

چاپ بروشور در کرج با قیمت مناسب را می توانید با هیلاج تجربه کنید. ما در رنج های قیمتی مختلف محصول ارائه داده ایم. تا با هر بودجه و نیازی بتوانید برشور مناسب خود را ثبت سفارش کنید. در تمامی انواع برشور با هر قیمتی، ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می دهیم. این یعنی برای کاهش قیمت کیفیت بروشور را تحت تاثیر قرار نمی دهیم. تفاوت قیمت بر اساس ابعاد، تعداد خط تا، سطح طراحی، نوع کاغذ و موارد از این دست تعیین می شود. اگر محصولی که مد نظر شما است در فروشگاه سایت وجود ندارد می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. ویا در واتساپ به شماره 09221948055 تماس بگیرید.

چاپ افست بروشور

 همان طور که احتمالا می دانید چاپ بروشور در کرج، به دو شیوه افست و دیجیتال صورت می گیرد. که هر کدام معایب و مزایا ی خاص خود را دارند. به کلی چاپ افست بروشور را می توان برای تیراژ های بالا مناسب دانست. به طور معمولا کیفیت چاپ افست بروشور نیز بالا تر از چاپ دیجیتال بروشور است. البته این به معنای پایین بودن کیفیت چاپ دیجیتال بروشور نمی باشد. چاپ افست بروشور زمانی بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال طول می کشد. که به نحوی می توان آن را نقطه ضعف آن دانست. چاپ افست بروشور برای بروشور های رنگی کاربرد گسترده ای دارد. مزیت دیگر چاپ افست بروشور این است که؛ امکان چاپ بر روی کاغذ های مختلف را فراهم می کند. از این تنوع بی نظری را می تواند ایجاد نماید. چاپ افست بروشور مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چاپ افست برای چاپ بروشور در تیراژ بالا بسیار به صرفه است. این نوع چاپ کیفیت بسیار بالایی دارد. جرئیات رنگ در آن قابل قبول است. و خوانایی نوشته ها در حد اعلا است. چاپ افست خود به دو شیوه انجام می شود. یکی در فرم عمومی و دیگری فرم اختصاصی. توضیح در مورد این موارد زمان زیادی می طلبد. اما به طور خلاصه باید بگوییم چاپ فرم عمومی هزینه کم تری دارد. اما اختلاف رنگ در آن وجود دارد. فرم اختصاصی اما قیمت بیشتری دارد اما اختلاف رنگ تقریبا در آن وجود ندارد. برای تیراژ بالا چاپ اختصاصی گزینه مناسب تری است.

چاپ بروشور تبلیغاتی

بروشور کاربرد های زیادی دارد که از آن ها استفاده از بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است. چاپ بروشور تبلیغاتی برای کسب و کار هایی مناسب است که محصولات زیادی دارند؛ و لازم است آن ها را معرفی کنند. و یا کسب و کار هایی که خدمت هایی ارائه می دهند که؛ لازم است جزئیات آن معرفی شود. مثال این مورد را می تواند نمایندگی های بیمه دانست  که چاپ بروشور تبلیغاتی؛ برای آن ها کاربرد دارد. چاپ بروشور تبلیغاتی برای شرکت در نمایشگاه ها هم مناسب است. چرا که در این رویداد ها لازم است با ارائه برشور کسب و کار و محصول خود را معرفی کنید. چاپ برشور تبلیغاتی می تواند کمک زیادی به شما برای تبلیغات محیطی؛ کند. همان طور که می دانید ابزاری که برای تبلیغات انتخاب می کنید؛ در تاثیر فعالیتی که انجام می دهید تاثیر مستقیم دارد. پس باید به آن بسیار توجه کرد.

اگر کسب و کار شما محصولاتی (کالا یا خدمات) ارائه می دهد؛ که در بازار جدید است. لازم است با چاپ بروشور توضیحات کاملی درباره آن بدهید. همینطور می شود محصول شما سال ها در بازار حضور داشته باشد. اما به دلیل جزئیات زیادی که دارد برای تبلیغ آن ناگذیر از چاپ بروشور باشید. در این دو مثال بروشور تنها انتخاب برای تبلیغات محیطی است. از این رو می توان گفت برای انجام تبلیغات محیطی چاپ بروشور تبلیغاتی انتخاب مناسبی است. چرا که فضای مناسبی برای توضیح کامل در مورد محصولات در اختیار شما قرار می دهد.

چاپ بروشور سه لت

بروشور ها انواع مختلفی دارند. اما بروشور سه لت متداول تر است. منظور از لت خط تا ها ایجاد شده بر روی برشور است. در واقع بروشور 3 لت دو خط تا دارد که برگه را به سه بخش تقسیم کرده است. چاپ بروشور سه لت در سایز های مختلفی امکان پذیر است. این بروشور ها در حضور های نمایشگاهی کاربرد گسترده ای دارد. چاپ بروشور سه لت در جنس های مختلفی صورت می گیرد. از جمله آن ها می توان به گلاسه، تحریر، کتان و … اشاره کرد. که در صورت تمایل می توانند روکش شوند تا مقاومت بالا تری پیدا کنند. چاپ بروشور در کرج در نمونه سه لت نیز صورت می گیرد. برای سفارش چاپ بروشور سه لت می توانید از بخش فروشگاه سایت اقدام کنید. به طور معمول چاپ بروشور سه لت به صورت رنگی انجام می شود. و همیشه دورو است.

 اما در صورت تمایل چاپ تک رنگ مشکی را نیز می توانید سفارش دهید. بروشور های تک رنگ مشکی بیشتر برای معرفی محصول مورد استفاده قرار می گیرد. و گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شما نیست. چرا که برای تبلیغ کسب و کار خود لازم است برای مخاطب جذاب باشید؛ تا او ترغیب شود محتوای بروشور را مطالعه کند. این مورد را نمی توان از یک بروشور با چاپ تک رنگ مشکی انتظار داشت. اما این نوع بروشور برای معرفی محصول و راهنمای استفاده از آن بهترین گزینه است. چرا که هزینه مناسبی دارد.

چاپ بروشور a4

یکی از ابعاد متداول در چاپ بروشور در کرج، A4 است. چاپ بروشور a4 به طور معمول به صورت سه لت انجام می شود. ابعاد این نوع بروشور برای ارائه توضیحات مفسل در خصوص محصول شما است. لازم به توضیح است که منظور از محصول کالا یا خدماتی است که عرضه می کنید. چاپ بروشور  a4 در کرج به صورت رنگی و تک رنگ مشکی قابل سفارش است. باید بگوییم این محصول دپارتمان چاپ هیلاج نیز شامل گارانتی می شود. به این صورت که اگر محصول دریافتی با آن چه در فاکتور درج شدخ است؛ مغایرت داشت می توانید آن را مرجوع کنید. چاپ بروشور a4 بر روی کاغذ های گلاسه متداول تر است. اما در صورت تمایل می توانید سفارش چاپ بروشور a4 بر روی کاغذ های تحریر نیز انجام دهید. همچنین باید بگوییم چاپ برشور تعداد پایین نیز امکان پذیر است.

بروشور a4 به دلیل ابعاد مناسبی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد مناسب یعنی اینکه متن و تصاویر اندازه مناسبی دارند. همچنین نگهداری از بروشور نیز آسان است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این موارد باعث اقبال نسبت به بروشور a4 می شود. این  سایز برشور را می توانید با تعداد لت های مختلف هم سفارش دهید. اما متداول ترین آن ها سه لت است. همچنین باید بگوییم جهت تا شدن را نیز می توانید تعیین کنید. در مجموع برشور را صفر تا صد به سلیقه خودتان می توانید ثبت سفارش نمایید.

چاپ بروشور دیجیتال

همان طور که می دانید چاپ بروشور در کرج به دو شیوه افست و دیجیتال صورت می گیرد. چاپ بروشور افست را در بخش های قبل توضیح دادیم. و در این بخش به توضیح درباره چاپ بروشور دیجیتال می پردازیم. باید بگوییم برای چاپ بروشور تعداد پایین از شیوه چاپ دیجیتال استفاده می شود. چاپ بروشور دیجیتال این امکان را به ما می دهد که سفارش بروشور را با تعداد دلخواه انجام دهید. که این از مزیت های چاپ بروشور دیجیتال است. اما در مقابل باید بگوییم کیفیت چاپ افست بروشور بالا تر است. مزیت دیگر چاپ بروشور دیجیتال نیز سرعت بیشتر آماده سازی بروشور است. چاپ تعداد پایین بروشور نیز به صورت تک رنگ و مشکی امکان پذیر است. که می توانید نسبت به سفارش آن در دپارتمان چاپ هیلاج اقدام کنید. همان طور که گفتیم چاپ بروشور دیجیتال، برای چاپ تعداد کم مناسب است.

چاپ بروشور تعداد کم را نیز می توانید در وب سایت هیلاج ثبت سفارش نمایید. این محصول در انواع مختلفی ارائه می شود. چاپ بروشور تعداد کم می تواند باعث کم شدن هزینه های شما شود. هر چند اگر استفاده زیادی از بروشور دارید چاپ هزار تایی و بیشتر آن به صرفه تر است. مزیت دیگر چاپ بروشور تعداد کم، سرعت تحویل آن است. زمان آماده سازی و چاپ بروشور دیجیتال کوتاه تر از چاپ افست است. به همین دلیل می توانیم سفارش شما را در زمان کوتاه تری تحویل دهیم. برای ثبت سفارش چاپ بروشور تعداد کم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ بروشور در تهران

بروشور ها کاربرد های گوناگونی دارند. چاپ بروشور در تهران کیفیت بالایی دارد. شما می توانید در فروشگاه سایت نسبت به ثبت سفارش چاپ بروشور در تهران اقدام کنید. چاپ بروشور در کرج نیز همین طور است. چاپ بروشور تبلیغاتی و بروشور معرفی محصول بیشتر کاربرد را دارد. باید بگوییم به کلی محتوای این بروشور ها متفاوت است. و با توجه به محتوای آن را جنس برشور توسط مشتری انتخاب می شود. به طور مثال برای چاپ بروشور تبلیغاتی از آن جایی که جلب توجه مخاطب بیشترین اهمیت را دارد؛ بهتر است از گاغذ گلاسه استفاده شود. اما چاپ بروشور در تهران برای معرفی محصول می تواند بر روی کاغذ تحریر؛ و حتی با چاپ تک رنگ مشکی انجام شود. چرا که این گونه هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد. چاپ بروشور در تهران با ارسال رایگان در اولین سفارش انجام می شود. برای مشاهده محصولات پر شمار دپارتمان چاپ هیلاج می توانید وارد؛ فروشگاه سایت شوید.

بروشور در کنار کاتالوگ یکی از اقلام مهم بازاریابی است. تقریبا بدون این دو اقلام چاپی نمی شود در رویداد هایی مانند نمایشگاه حضور پیدا کرد. اهمیت بروشور را می توان زمانی متوجه شد که قصد دارید اطلاعت محصول خود را به مخاطب و مشتری احتمالی توضیح دهید. در این شرایط صرفا به کمک بروشور این مورد امکان پذیر است. چاپ بروشور برای بازاریاب های حضوری نیز ضروری است. معمولا شرکت ها خود اقدام به تهیه بروشور می کنند و آن را در اختیار بازاریاب خود قرار می دهند. اما بازاریاب های حرفه ای اگر شرکت این ابزار را در اختیار آن ها قرار ندهد؛ خود اقدام به ثبت سفارش چاپ بروشور می کنند.

مزیت چاپ بروشور در کرج

مزیت چاپ بروشور در کرج در طول این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت. اما به طور خلاصه می توان گفت بروشور یکی از مهم ترین اقلام تبلیغاتی است. از بروشور در تبلیغات محیطی بسیار استفاده می شود. مراکز تهیه غذا و رستوران ها از این روش بسیار برای معرفی خود بهره می گیرند. بروشور می تواند فضای زیادی برای توضیح در مورد محصول شما در اختیارتان قرار داد. این مورد را می توان یکی از مهم ترین مزیت های بروشور قلمداد کرد. استفاده از بروشور در تبلیغات می تواند باعث ارتقا جایگاه شما در ذهن مخاطب شود. بروشور از نظر قیمت تفاوت زیادی با تراکت ندارد. اما به شکل قابل توجهی سطه شما را ارتقا می دهد. از این رو توصیه می شود به جای تراکت از بروشور استفاده نمایید. برای کاهش هزینه های خود می توانید برشور سایز A5 و به صورت دو لت سفارش دهید.

 برای سفارش بروشور می توانید از صفحه فروشگاه سایت اقدام کنید. چاپ بروشور در کرج انواع مختلفی را شامل می شود. این محصول دپارتمان چاپ هیلاج انواع مختلفی دارد. که با توجه به کاربردی که از چاپ برشور در کرج انتظار دارید؛ می توانید انواع آن را ثبت سفارش کنید. اگر برای انتخاب محصول مورد نظر خود دچار مشکل شده اید؛ برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرد. اگر ایده خاصی هم دارید ما آمادگی اجرای آن را داریم. چاپ بروشور در کرج به صورت خاص تاثیر گذاری آن را افزایش می دهد.

چاپ بروشور سه لتی در کرج

همان طور که پیش از این نیز گفته شد چاپ بروشور سه لتی از انواع دیگر آن پر کاربرد تر است. البته در صورت تمایل می توانید نسبت به سفارش بروشور دولت، چهار لت و .. نیز اقدام کنید. چاپ بروشور سه لتی می توانید انتخاب مناسبی برای بسیاری باشد. چرا که قیمت مناسبی دارد. و در عین حال فضای کاملا مناسبی را برای درج اطلاعات مورد نیازتان در اختیار شما قرار نمی دهد.  چاپ بروشور سه لتی در کرج در ابعاد مختلفی امکان پذیر است. همچنین جهت تا شدن بروشور نیز می تواند بسته به نیاز و سلیقه شما تغییر کند. برای بروشور هایی با برش خاص نیز می توان تعداد لت ها را تعیین کرد. اینکه بروشور شما چند لتی باشد به میزان محتوایی که در آن درج می شود بستگی دارد. همچنین ابعاد تصاویر نیز در این مورد تعیین کننده است. این مورد اندازه بروشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

لازم به توضیح است اگر بروشور مورد استفاده شما باید مقاومت بالایی داشته باشد؛ می توانید چاپ بروشور سه لتی با روکش را سفارش دهید. این گونه بروشور شما در مقابل رطوبت و پارگی مقاومت بالاتری خواهد داشت. باید بگوییم روکش اعمال شده بر روی بروشور می تواند مات و یا براق باشد. که البته برای خوانایی بیشتر توصیه ما اعمال روکش مات است. اعمال روکش در کنار اینکه مقاومت بروشور شما را فزایش می دهد. زیبایی و جذابیت بصری آن را نیز افزایش می دهد. موردی که برای بروشور بسیار اهمیت دارد. و باید حتما مد نظر قرار گیرد.

چاپ بروشور فوری در کرج

اگر برای اینکه بروشور شما به دستتان برسد عجله دارید؛ می توانید روی دپارتمان چاپ هیلاج حساب کنید. چاپ بروشور فوری در تعداد کمتر از هزار عدد و همچنین بیشتر از هزار عدد؛ امکان پذیر است. به طور معمول چاپ بروشور فوری یک روزه انجام می شود. اما باید بگوییم که روز های کاری حساب نمی شود. به این معنا که اگر سفارش خود را روز پنج شنبه ثبت کنید؛ سفارش شما روز یکشنبه آماده خواهد بود. البته در چاپ دیجیتال بروشور امکان آماده سازی بروشور در عرض چند ساعت نیز وجود دارد. که البته این به تعداد سفارشات در نوبت چاپ بستگی دارد. چاپ بروشور فوری هزینه بیشتری دارد. لذا توصیه می شود اگر عجله چندانی برای چاپ بروشور در کرج ندارید؛ چاپ برشور فوری را ثبت سفارش نکنید. چاپ بروشور فوری در کرج، هم در تیراژ بالا و هزار تایی امکان پذیر است و هم در تیراژ پایین.

محصولاتی که در فروشگاه وب سایت عرضه شده است با تحویل معمولی هستند. برای ثبت سفارش چاپ بروشور فوری در کرج، لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید. ویا به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید. اگر شهری غیر از کرج نیز هستید می توانید نسبت به ثبت سفارش چاپ  بروشور فوری اقدام کنید. در این صورت سفارش ما در شهر تهران از طریق اسنپ و در شهر های دیگر از طریق باربری ارسال می شود؛ تا در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد. در هیلاج تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا بتوانیم بسته به نیاز شما خدماتی منعطف ارائه کنیم.

هزینه چاپ بروشور

 هزینه چاپ بروشور در کرج به موارد زیادی بستگی دارد. این موارد می توانند هزینه چاپ بروشور را دست خوش تغییر کند. در ادامه به توضیح درباره نحوه محاسبه هزینه چاپ بروشور و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت. همان طور که گفتیم عوامل زیادی بر قیمت و هزینه چاپ بروشور تاثیر می گذارد. یکی از آن ها ابعاد بروشور است. شما می توانید بروشور را در ابعاد مختلفی سفارش دهید. از کوچک ترین ابعاد که برای چاپ بروشور دارو مورد استفاده قرار می گیرد؛ تا ابعاد بزرگ تر امکان ثبت سفارش دارند. که بدیهی است هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند. مورد دیگری که بر هزینه چاپ بروشور موثر است؛ جنس آن است. شما می توانید چاپ بروشور در کرج را با جنس های مختلفی سفارش دهید. ارزان ترین نوع کاغذ که برای چاپ برشور به کار می رود؛ تحریر 80 گرم است.

همچنین اعمل روکش نیز بر هزینه آن تاثیر می گذارد. شما می توانید بروشور خود را با روکش سلفون ثبت سفارش نمایید. امکان روکش کردن یک رو یا هر دو روی بروشور وجود دارد. که همه این موارد بر هزینه چاپ بروشور تاثیر می گذارد. البته اینکه سلفون براق استفاده شود یا مات تفاوتی در قیمت ایجاد نمی کند. از جمله دیگر مواردی که بر قیمت بروشور تاثیر می گذارد اعمال برش خاص بر روی آن است. هچنین مواردی مانند یو وی موضعی و چاپ طلاکوب نیز هزینه چاپ بروشور را افزایش خواهد داد.برای استعلام هزینه چاپ بروشور می توانید وارد صفحه فروشگاه سایت شوید؛ و یا با مرکز تماس هیلاج، تماس بگیرد.

چاپ بروشور دارو

یکی از کاربرد های برشور، استفاده در جعبه های دارو است. چاپ بروشور دارو معمولا با هدف معرفی دارو صورت می گیرد. در بروشور دارو موارد مصرف آن و همچنین موارد منع و عوارض آن ذکر می شود. سفارش چاپ بروشور دارو توسط شرکت های دارو سازی انجام می شود. به طور معمول چاپ بروشور دارو بر روی کاغذ های گرم پایین انجام می شود. چرا که به دلیل ابعاد کوچک این بروشور ها؛ تا کردن آن ها وقتی بر روی کاغذ های گرم بالا انجام شود؛ سخت خواهد بود. چاپ بروشور دارو به صورت رنگی و تک رنگ مشکی انجام می شود. این نوع بروشور را می توانید در ابعاد گوناگونی سفارش دهید. همچنین در تعداد قابل سفارش هم محدودیتی وجود ندارد. و در تعداد دلخواه شما چاپ بروشور دارو امکان پذیر است. چاپ بروشور در کرج برای دارو بسیار متداول است. چرا دارو سازی های زیادی در این شهر حضور فعال دارند.

دپارتمان چاپ هیلاج همکاری بلند مدتی با اکثر این مراکز دارو سازی دارد. از جمله این مراکز می توان به مجموعه برکت (بیو ساژن) و نگارین گستر کیمیا اشاره کرد. چاپ بروشور دارو با ضمانت نامه کتبی کیفیت انجام می شود. تا خیال شما از این بابت راحت باشد. همچنین برای سفارش های بیشتر از 10 میلیون تومان امکان خرید چکی نیز وجود دارد. در کنار بروشور دارو محصولاتی مانند لیبل بارکد، جعبه دارو، طراحی بسته بندی و … را در ارائه می دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ بروشور دارو می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

پیمایش به بالا