ست اداری

ست اداری

طراحی و چاپ ست اداری

حرفه ای مکاتبه کنید!

ست اداری یکی از اقلام مهم چاپی برای مکاتبات رسمی است. از آن جایی که این ملزوم چاپی بخشی از هویت برند شما به حساب می آید؛ بسیار اهمیت دارد که چگونه طراحی شده و به چاپ برسد. در دپارتمان چاپ هیلاج چاپ ست اداری با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود. برای سفارش چاپ ست اداری در کرج، و سایر شهر های ایران عزیز می توانید؛ وارد فروشگاه سایت شوید و یا با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

باید بگوییم مانند همه محصولات چاپی ما، ست اداری نیز با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شود. از این رو می توانید با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام فرمایید. نمونه ست اداری های چاپ شده در دپارتمان چاپ هیلاج را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

چرا دپارتمان چاپ هیلاج؟

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی ست اداری

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی ست اداری آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی ست اداری، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی ست اداری شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و رواشناسی فروش و تبلیغات انجام می  دهیم؛ تا ست اداری شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی ست اداری با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

بنده به ست اداری خودم خیلی اهمیت میدم به جرعت می تونم بگم هیلاج تنها جایی بود که از هر لحاظ از ست اداری که برام چاپ کرده رضایت داشتم.
یونس مروی
وکیل پابه یک دادگستری
ما برای نمایشگاه تهران ست اداری چاپ کردیم وقتی کیفیت ست اداری خودمون رو با غرفه های دیگه مقایسه می کردم متوجه شدم کیفیت خیلی خوب ست اداری خودمون شدم. ممنون از هیلاج به خاطر کیفیت در چاپ و البته طراحی
مونا رجبی
شرکت داده گستر مروا
واقعا هیلاج با چاپ های دیگه متفاوته وقتی باهاش همکاری کنید متوجه این میشید
کامران علیپور
وکیل دادگستری
4.3/5

سوالات متداول

ست اداری معمولا شامل اقلامی مانند سربرگ، پاکت، کارت ویزیت می شود. اما بسته به نیاز شما مواردی مانند فولدر، برگه یادداشت و … نیز به این اقلام اضافه می شود.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ ست اداری در کرج

ست اداری شامل همه اقلامی است که برای مکاتبات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ ست اداری در کرج انواع مختلفی دارد. به طور معمول ست اداری شامل اقلامی مانند سربرگ، کارت ویزیت و پاکت می شود. اما در ست های کامل تر اقلامی مانند فولدر، برگه یادداشت، پاکت سایزA4 و … نیز می شود. سفارش آنلاین ست اداری در فروشگاه سایت هیلاج امکان پذیر است. شما می توانید تمام اقلام مورد نظر خود را در قالب یک بسته خریداری نمایید.

 به این ترتیب علاوه بر اینکه در هزینه های شما صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهد شد؛ در وقت خودتان نیز صرفه جویی خواهید کرد. چرا که دیگر نیاز نیست از بین صد ها محصول چاپی هیلاج، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. چاپ در کرج برای ست اداری به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. علاوه بر این، چاپ در کرج شامل محصولات دیگری می شود. برای مشاهده همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج بر روی عبارت چاپ در کرج کلیک کنید.

چاپ سربرگ و ست اداری

چاپ ست اداری تهران

همان طور که گفته شد ست اداری انواع گوناگونی دارد. چاپ ست اداری تهران با توجه به نیاز شما می تواند با جنس های مختلفی انجام شود. چاپ ست اداری در کرج به طور معمول بر روی کاغذ تحریر 80 گرم انجام می شود. این کاغذ علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد؛ امکان نوشتن و پرینت گرفتن روی آن وجود دارد. اگر می خواهید اقلام ست اداری شما کمی لوکس تر باشد می توانید؛ چاپ ست اداری تهران را بر روی کاعذ های با گرماژ بالاتر مانند 100 گرم و 140 گرم سفارش دهید. این کاغذ ها هم همان ویژگی های مثبت کاغذ 80 گرم را ارائه می شود. و علاوه بر آن ضخیم تر است. این موضوع در کنار این که کیفیت ست اداری شما را ارتقا می دهد؛ احساس بهتری را هم به مخاطب منتقل می کند. که این موضوع برای برند سازی بسیار اهمیت دارد.

قیمت چاپ ست اداری در تهران از بیشتر شهر های ایران پایین تر است. تهران را می توان مرکز چاپ کشور دانست. همین موضوع باعث شده است قیمت چاپ ست اداری در این شهر پایین تر باشد. البته هیلاج در کرج واقع شده است. اما این به معنای آن نیست که قیمت چاپ ست اداری در هیلاج بالا است. هیلاج در مقایسه با کیفیتی که ارائه میدهد؛ قیمت بسیار مناسبی را ارائه می دهد. در واقع شما باید قیمت چاپ ست اداری و کیفیت آن را در کنار بسنجید. به هر حال برای تجربه کیفیت بالا لازم است هزینه بیشتری هم بکنید.

چاپ سربرگ در کرج

قیمت چاپ ست اداری در کرج

قیمت چاپ ست اداری در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد؛ که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم. اولین موضوع موثر در قیمت چاپ ست اداری نوع کاغذ مصرفی است. در بخش قبل به سه نمونه از کاغذ های مورد استفاده در چاپ ست اداری پرداختیم. نوع دیگر کاغذ به نسبت کاغذ تحریر خاص تر است؛ کتان می باشد. این کاغذ ضخامت مناسبی دارد و روی آن بافت هایی مانند پارچه کتان ایجاد شده است. این کاغذ بسیار جذاب است و علاوه بر این که چشم نواز است؛ مخاطب از لمس کردن آن نیز احساس خوبی خواهد داشت. این نوع کاغذ گران ترین نوع ست اداری می باشد. مورد دیگر هم تیراژ چاپ است. بدیهی است که هر چه تعداد برگ های ست اداری افزایش پیدا کند؛ قیمت چاپ ست اداری نیز بالا خواهد رفت. در هیلاج امکان سفارش چاپ ست اداری تعداد کم نیز وجود دارد.

یکی از مواردی که برای ثبت سفارش این محصول مطرح است؛ قیمت چاپ ست اداری است. قیمت چاپ ست اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد. که در ادامه به توضیح کامل در این مورد خواهیم پرداخت. اما به طور خلاصه باید بگوییم قیمت چاپ ست اداری به تیراژ آن بسیار بستگی دارد. اگر تیراژ سفارش شما کمتر از 500 نسخه باشد؛ با چاپ دیجیتال اقدام به چاپ می شود. که هزینه بیشتری به نسبت چاپ افست دارد؛ و به طبع گران تر است. همچنین اگر سفارش شما بیشتر از 500 نسخه باشد؛ پیشنهاد می کنیم ملزومات مورد نظر خود را در تیراژ 1000 عددی سفارش دهید؛ تا با هزینه کم تری محصولات مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.

چاپ سربرگ شرکت

طراحی و چاپ ست اداری در کرج

بخش بسیار مهم در فرایند چاپ ست اداری در کرج، طراحی آن است. چرا که طراحی و چاپ ست اداری در کنار هم معنا دارند. اگر یک طرح ضعیف با بالا ترین کیفیت هم چاپ شود؛ با زهم تاثیر خاصی بر روی مخاطب نخواهد داشت. اهمیت طراحی گرافیک بسیار بالا است. وجه تمایز ست اداری شما با رقبایتان در طراحی گرافیک آن است. بسیار مهم است در طراحی و چاپ ست اداری از المان های مناسب کسب و کار شما استفاده شود. همچنین لازم است همه اقلام ست اداری دارای طراحی یکسان باشند. این موضوع می تواند در مسیر برند سازی بسیار مهم باشد. چرا که باعث می شود تصویر کسب و کار شما در ذهن مخاطب ثبت شود. یکی از خدمات هیلاج در دپارتمان طراحی گرافیک، طراحی ست اداری است. برای مشاهده نمونه کار های ما در این زمینه کافی است وارد صفحه دپارتمان طراحی گرافیک شوید.

در این بخش طراحی و چاپ ست اداری می پردازیم. اما لازم است بگوییم قیمت چاپ ست اداری به هزینه طراحی نیز می تواند بستگی داشته باشد. البته این ارتباط به صورت مستقیم نیست. یعنی این طور نیست که هر چه هزینه طراحی بیشتر باشد؛ قیمت چاپ ست اداری نیز بیشتر شود. اما به هر حال اگر منظور از قیمت چاپ ست اداری، هزینه ثبت سفارش این محصول باشد؛ هزینه طراحی هم به هزینه چاپ این محصول افزوده می شود. البته توصیه ما این است که برای کاهش هزینه های خود طراحی ست اداری را به طراحان غیر حرفه ای نسپارید؛ چرا که این می تواند به وجه برند شما تاثیر منفی بگذارد.

چاپ ست اداری

سفارش چاپ ست اداری

برای سفارش چاپ ست اداری کافی است وارد فروشگاه سایت شوید. شما می توانید طراحی ست اداری خود را به طراحان حرفه ای هیلاج در دپارتمان طراحی گرافیک بسپارید. به این منظور کافی است در فرایند سفارش چاپ ست اداری در کرج، تیک طراحی توسط هیلاج را فعال کنید. بعد از پایان فرایند سفارش چاپ ست اداری همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. با سپردن طراحی گرافیک ست اداری خود به دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، شما صاحب یک ست اداری با طراحی اصولی خواهید بود. و به این ترتیب با رقبای خود متمایز خواهید بود. این موضوع می تواند جایگاه اجتماعی کسب و کار شما را ارتقا دهد. توجه داشته باشید که مخاطبان کسب و کار شما را بر اساس آن چه از آن می بینند، قضاوت می کنند. پس بسیار مهم است که بهترین تصویر را به نمایش بگذارید. که ست اداری، یکی از آن ها است.

برای سفارش چاپ ست اداری، استعلام قیمت چاپ ست اداری از مهم ترین اقدامات است. همان طور که در طور این نوشتار توضیح دادیم؛ قیمت چاپ ست اداری به موارد زیادی بستگی دارد. که اقلامی که انتخاب می کنید یکی از آن ها است. ست اداری شامل اقلام مختلفی می شود؛ که هر چه تعداد بیشتری از آن ها را ثبت سفارش نمایید؛ قیمت چاپ ست اداری نیز افزایش پیدا می کند. اقلام ست داری به طور معمول شامل سربرگ، پاکت و کارت ویزیت است. اما اقلامی مانند فولدر، پاکت در سایز های دیگر، خودکار، پرچم، بج سینه و … نیز بسته به نیاز شما می تواند؛ به اقلام ست اداری خود اضافه کنید؛ که در این صورت قیمت چاپ ست اداری افزوده خواهد شد.

چاپ سربرگ ارزان در تهران

چاپ ست اداری ارزان

برخی از کسب و کار ها تمایل به سفارش چاپ ست اداری ارزان دارند. ما برای این کسب و کار ها هم پاسخی در خور داریم. ست اداری تک رنگ مشکی برای این کسب و کار ها ارائه شده است. امکان سفارش در تعداد کم و همچنین بیشتر از هزار عدد نیز وجود دارد. چاپ تک رنگ مشکی بر روی اقلام چاپی سفید؛ چهره بسیار لوکس و متمایزی را به ست اداری شما می بخشد. کیفیت چاپ تک رنگ در هر دو نوع افست و دیجیتال هم بسیار بالا است. چاپ ست اداری ارزان می تواند باعث کاهش هزینه های شما شود. البته در چاپ تک رنگ مشکی طراحی ست اداری اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. چرا که تمام زیبایی طرح باید در رنگ مشکی نمود داشته باشد. همچنین چاپ تک رنگ مشکی دارای محدودیت هایی است که؛ باعث شود اهمیت طراحی توسط گرافیست حرفه ای دو چندان شود.

اگر می خواهید قیمت چاپ ست اداری پایین باشد؛ و در واقع چاپ ست اداری ارزان را تجربه می کنید؛ مراکز چاپ ست اداری فراوانی به منظور می توانند کمکتان کنند. اما توصیه ما این است که؛ ابتدا به کیفیت توجه کنید و قیمت چاپ ست اداری را به عنوان اولیت بعدی بررسی نمایید. این موضوع چند دلیل دارد. اول اینکه در صورت استفاده از ست اداری بی کیفیت می توانید؛ با دست خودتان بر اعتبار برند خود تاثیر منفی بگذارید. از طرف دیگر قیمت چاپ ست اداری را بعد از مدتی فراموش خواهید کرد؛ اما اقلامی که چاپ کرده اید همواره جلوی چشم شما هستند؛ و اگر کیفیت پایینی داشته باشند؛ قطعا نا رضایتی عمیقی را در شما ایجاد می کند. از این بهتر این قیمت چاپ ست اداری بعد از کیفیت بررسی شود.

چاپ سربرگ دیجیتال

چاپ ست اداری تعداد کم

شما می توانید چاپ ست داری تعداد کم را نیز به دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. چاپ ست اداری تعداد کم، می تواند باعث شود در هزینه های شما صرفه جویی شود. هر چند اگر استفاده زیادی از اقلام ست اداری دارید؛ چاپ تیراژ بالا برای شما به صرفه تر است. چاپ ست اداری تعداد کم، بر روی کاغذ های متنوعی انجام می شود؛ که از جمله آن ها می تواند به تحریر 80 گرم، تحریر 10 گرم و کتان اشاره کرد. اقلام مختلف ست اداری نیز بسیار متنوع هستند. شما می توانید پاکت را در ابعاد مختلف و گرماژ های گوناگون سفارش دهید. همچنین کارت ویزیت نیز همین طور است. چاپ ست اداری تعداد کم، با کیفیت بالایی ارائه می شود. و با ضمانت نامه کیفیت چاپ ارائه می شود. برای ثبت سفارش چاپ ست اداری تعداد کم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ سربرگ اداری

چاپ اوراق اداری

برخی از افراد ست اداری را با نام اوراق اداری می شناسند. باید

همان طور که گفته شد ست اداری با عنوان اوراق اداری نیز شناخته می شود. مشاغل زیادی به اوراق اداری نیاز دارند. که شرکت ها و وکلا از جمله آن ها هستند. قیمت چاپ ست اداری برای این مشاغل اهمیت زیادی دارد. چرا که لازم است با کنترل هزینه های خود کسب و کار خود را حفظ کنند. اما از قیمت چاپ ست اداری مهم تر، کیفیت چاپ این ملزوم چاپی است. اهمیت این موضوع به حدی است که برخی شرکت ها اقدام به ثبت سفارش ست اداری با چاپ اختصاصی می کنند. به طبع قیمت چاپ ست اداری به صورت اختصاصی بیشتر از چاپ در فرم عمومی است؛ اما به دلیل اهمیتی که برای کیفیت قائل هستند؛ اوراق اداری خود را به صورا اختصاصی چاپ می کنند.

ست اداری سربرگ

یکی از اقلام ست اداری که در واقع مهم ترین آن است، سربرگ می باشد. چاپ ست اداری بردون سربرگ بی معنا است. ست اداری سربرگ انواع مختلفی دارد.که طور مقاله به آن پرداختیم. چاپ سربرگ در کرج به صورت مستقل هم امکان پذیر است. اما سفارش چاپ ست اداری برای شما به صرفه تر است. سربرگ را می توانید در دو نوع رنگی و تک رنگ مشکی سفارش دهید. همچنین امکان سفارش تعداد کم و همچنین بیشتر از هزار برگ نیز وجود دارد. باید بگوییم امکان ارسال سفارشات شما به سراسر کشور وجود دارد.

هزینه ارسال در اولین سفارش شما رایگان خواهد بود. این محصولات نیز شامل گارانتی چاپ می شوند. به این صورت که اگر محصول دریافتی شما با آن چه در فاکتور درج شده بود؛ از نظر مشخصات و کیفیت مغایرت داشت؛ می توانید آن را مرجوع کرده، سفارش شما مجدد چاپ و ارسال خواهد شد. شما می توانید چاپ سربرگ در کرج را به صورت جداگانه سفارش دهید. برای این منظور لازم است وارد صفحه چاپ سربرگ در کرج شوید.

سربرگ را می توانید با گرماژ های مختلف کاغذ سفارش دهید. قیمت چاپ ست اداری به اینکه کدام یک از گرماژ ها را سفارش می دهید؛ بستگی دارد. به طور معمول سربرگ بر روی کاغذ تحریر 80 گرم چاپ می شود؛ و کاغذ گرماز 100 گرم نیز دومین نوع کاغذ پر طرفدار است. قیمت چاپ ست اداری به این عوامل بستگی دارد. وطبیعی است که قیمت چاپ ست اداری با کاغذ 80 گرم پایین تر از کاغذ 100 گرم است. شما می توانید سربرگ را بر روی کاغذ سایز a5 استاندارد و A5 تراکتی نیز سفارش دهید؛ که قیمت چاپ ست اداری سایز استاندارد بالا تر از سایط تراکتی است.

اقلام چاپ ست اداری در کرج

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان عزیز ما این است که اقلام ست اداری چیست؟ در این باره باید بگوییم چاپ ست اداری در کرج اقلام متنوعی دارد. اما کارت ویزیت، پاکت و سربرگ اقلام اصلی آن هستند. اما با توجه به نیاز شما اقلامی مانند فولدر، برگه یادداشت، قبوض پرداخت و … را نیز؛ به اقلام ست اداری خود اضافه کنید. برخی به اشتباه لوگو را به عنوان اقلام ست اداری می دانند. باید بگوییم ست اداری شامل اقلام چاپی می شود. از این لوگو هیچ ارتباطی با ست اداری ندارد، هر چند بر روی تمام اقلام ست اداری چاپ می شود. رنگ سازمانی هم همین طور است. یعنی با وجود این که بر روی همه اقلام ست اداری قابل مشاهده است؛ اما جز اقلام ست اداری محصوب نمی شود. در واقع لوگو و رنگ سازمانی، هویت برند محصوب می شوند. و اقلام ست اداری همان هایی هستند که اشاره شد.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت چاپ ست اداری، اقلام ست داری است. بدیهی است که هر چه اقلام بیشتری را برای ست اداری خود انتخاب کنید؛ قیمت چاپ ست اداری افزایش پیدا خواهد کرد. پیشنهاد ما این است که از چاپ اقلام اضافی پر هیز کنید تا بتوانید قیمت چاپ ست اداری خود را کاهش دهید. به هر حال تحمیل هزینه های بیهوده به کسب و کار می تواند ضرر زننده باشد. اما در مقابل پیشنهاد می کنیم برای کاهش قیمت چاپ ست اداری، از کیفیت چشم پوشی نکنید. چرا که اقلام چاپی با کیفیت می توانند به صورت غیر مستقیم بر اعتبار برند شما تاثیر گذار باشند.

کارت ویزیت

یکی از اقلام مهم ست اداری، کارت ویزیت است. چاپ ست اداری در کرج، بدون کارت ویزیت معنایی ندارد. چاپ کارت ویزیت در انواع مختلفی صورت می گیرد. که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی دارد. در انتخاب کارت ویزیت باید به این نکته توجه کرد که لازم است متناسب با شغل شما باشد. به طور مثال برای یک وکیل استفاده از یکی کارت ویزیت ارزان چندان مناسب نیست. همان طور که گفتیم چاپ کارت ویزیت، لازم است  متناسب با شغل شما انجام شود. برای انتخاب بهترین نوع کارت ویزیت می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

 سربرگ

یکی دیگر اقلام ست اداری، سربرگ است. چاپ سربرگ در ابعاد و جنس های مختلفی انجام می شود. که پر کاربرد ترین آن ها سایز A5 با جنس تحریر 80 گرم است. امروزه سربرگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین اقلام ست اداری شناخته می شود. از سربرگ ها علاوه بر نامه برای یادداشت های اداری نیز استفاده می‌ شود. سربرگ با داشتن شماره و پیوست و تاریخ به مکاتبات اداری نظم می‌ دهد. در صورتی که طرح و اطلاعات داخل سربرگ چندان توجه برانگیز نباشد؛ شاید در بیننده نشان از عدم موجه بودن شرکت باشد و مشتری تمایلی به کار کردن با شرکت مزبور پیدا نکند.

پاکت

پاکت‌ نامه باعث می‌ شود برند و پیام شما در بین مردم متفاوت باشد. یکی از اصلی ‌ترین مزایای استفاده از شبیه سازی رنگ پاکت ‌ها، مقرون به صرفه بودن قیمت آن است. پاکت پستی در اندازه‌ های مختلفی وجود دارند که می‌ توانند؛ برای هر برنامه کاربردی مورد استفاده قرار گیرند. پاکت نامه نه تنها از محتویات داخل آن بهتر محافظت می ‌کند؛ بلکه باعث می‌ شود بسته ‌بندی شما تمیز ‌تر و حرفه‌ ای ‌تر به نظر برسد. یک پاکت نامه فقط دو هدف و کاربرد دارد. یکی حمل ایمن محتوای آن از مبدا به مقصد و هدف دیگر، باز کردن آن است. چاپ ست اداری در کرج، را لازم است با پاکت انجام شود.

فولدر

فولدر ابزاری است که امروزه با استفاده از آن دسته ای از اوراق و اسناد را به صورت منظم نگهداری می کنند. هدف از طراحی و چاپ برخی از folder ها تنها تبلیغات و به نمایش گذاشتن نام تجاری می باشد. یکی از اصلی ترین و البته مهم ترین کاربرد های فولدر، تبلیغات می باشد. همان طور که اشاره کردیم، فولدر یکی از مهم ترین ابزار های شرکت ها و موسسات تولیدی می باشد؛ که همین مسئله، یعنی زیادی تقاضا بر عرضه سبب هزینه بر شدن این روش تبلیغاتی شده است. فولدر یا پوشه اداری همان پوشه ی کاغذی ای است که در آن اوراق اداری قرار می گیرد؛ گاهی این پوشه اداری می تواند با انتخاب طرح و چاپ مناسب تبدیل به یک وسیله ی تبلیغاتی شود.

 

پیمایش به بالا