کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت

مهم است چگونه معرفی شوید!

کارت ویزیت از جمله اقلام مهم چاپی در امر بازاریابی و تبلیغات است. این ملزوم چاپی از اولین مواردی است که بعد از راه اندازی کسب و کار به آن نیاز خواهید داشت. در دپارتمان چاپ هیلاج، تنوع کم نظیری را در محصول کارت ویزیت را ایجاد کرده ایم؛ تا بتوانید بسته به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید؛ بهترین کارت ویزیت را ثبت سفارش کنید.

همه کارت ویزیت های عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج، با ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می شود. برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت در کرج و دیگر شهر های کشور عزیزمان ایران، می توانید بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید. اگر در روند ثبت سفارش به مشکل بر خوردید، با برای انتخاب محصول به مشاوره نیاز داشتید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چرا دپارتمان چاپ هیلاج؟

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی کارت ویزیت

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی کارت ویزیت آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی کارت ویزیت، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی کارت ویزیت شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و رواشناسی فروش و تبلیغات انجام می  دهیم؛ تا کارت ویزیت شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی ست اداری با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

ممنون از تیم حرفه ای هیلاج خیلی کارت ویزیتم عالی شده
یوسفی
خیلی خوب شده بود کارت ویزیتم فقط کاش میشد تو تعداد پایین هم کارت ویزیت لمنیت برجسته رو سفارش داد
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه کارت ویزیت خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی کارت ویزیت شما انجام شود.

برای ثبت سفارش کارت ویزیت با برش خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ کارت ویزیت درکرج

چاپ کارت ویزیت در کرج

بی شک یکی از اقلام مهم در تبلیغات و بازاریابی، کارت ویزیت است. همه مشاغل و افراد برای معرفی خود از این ابزار چاپی استفاده می کنند. البته برخی اعتقاد دارند در دورانی که اطلاعات تماس افراد در اینترنت وجود دارد؛ و یا می توان شماره تماس آن ها را در گوشی تلفن همراه ذخیره کرد؛ چاپ کارت ویزیت چندان توجیه ندارد. اما در پاسخ به این افراد باید گفت کارت ویزیت، کار کردی فرا تر از ابزاری برای دادن اطلاعات تماس دارد. کارت ویزیت ها یکی از ارکان هویت بصری شما است. بخش مهمی از جایگاه شما به نوع کارت ویزیتی که ارائه می دهید؛ بستگی دارد. درست مانند ساعت مچی که دیگر کمتر کسی برای سنجش زمان از آن استفاده می کنید و بیشتر کارکرد برند سازی شخصی پیدا کرده است. با ارائه یک کارت ویزیت مناسب می توانید جایگاه خود را در ذهن مخاطب تثبیت کنید.

در مقابل اگر از کارت ویزیتی که متناسب با هویت سازمانتان نیست استفاده کنید؛ قطعا به جایگاه آن ضربه وارد می کنید. با این توضیحات می توان متوجه شد که بسیار مهم است؛ از چه کارت ویزیت برای معرفی خود استفاده می کنید. در دپارتمان چاپ هیلاج که یکی از مجهز ترین مرکز چاپ در کرج است؛ انواع مختلفی از کارت ویزیت را می توان چاپ کرد. که هر کدام برای کاربردی خاص مناسب است. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت در کرج می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

.

چاپ آنلاین کارت ویزیت

چاپ آنلاین کارت ویزیت

در دپارتمان چاپ هیلاج، شما می توانید سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت را انجام دهید. به این صورت که وارد فروشگاه سایت شوید؛ و از بین صد ها نوع کارت ویزیت، آن را که به نیاز شما پاسخ مناسبی می دهد؛ سفارش دهید. باید بگوییم برای اینکه بتوانید راحت تر کارت ویزیت مورد نظر خود را پیدا کنید؛ آن ها را بر اساس کاربرد دسته بندی کرده ایم. اینگونه خیلی راحت می توانید چاپ کارت ویزیت در کرج را ثبت سفارش نمایید. بعد از آماده شده محصول، آن را در محل تحویل خواهید گرفت. لازم به ذکر است که در سفارش اول هزینه ارسال رایگان خواهد بود. چاپ آنلاین کارت ویزیت باعث می شود نیاز نباشد محل کار خود را ترک کنید. همان طور که گفتیم چاپ کارت ویزیت در کرج به صورت آنلاین امکان پذیر است. و این مورد برای شهر های دیگر کشور نیز امکان پذیر است.

چاپ کارت ویزیت در تهران نیز همین طور است. شما در هر کدام از شهر های کشور پهاناورمان که باشید؛ می توانید از همین طریق اقدام به ثبت سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت نمایید. سفارش شما از طریق تیپاکس به دستتان خواهد رسید. در صورت تمایل شما امکان ارسال از طریق پست و باربری هم وجود دارد. چاپ آنلاین کارت ویزیت این امکان را برای شما فراهم می کند که تجربه ای متفاوت در سفارش ملزومات چاپی داشته باشید. این نکته را هم باید یادآور شویم که همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج، از جمله کارت ویزیت با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شوند.

چاپ کارت ویزیت تعداد کم

چاپ کارت ویزیت تعداد کم

در دپارتمان چاپ هیلاج، کارت ویزیت را می توانید به تعداد دلخواه سفارش دهید. انواع مختلفی از کارت ویزیت را در این بخش ارائه داده ایم. چاپ کارت ویزیت تعداد کم یکی از نیاز های مشتریان است. برای پاسخ به این نیاز بخش محصولات تعداد کم نیز در دپاتمان چاپ هیلاج ایجاد شد. چاپ کارت ویزیت تعداد کم در کرج در انواع مختلف و جذابی امکان پذیر است. این کارت ویزیت ها در ابعاد گوناگونی نیز عرضه شده است. شما می توانید با کارت ویزیت تعداد کم با هزینه مناسب تر کسب و کار خود را تبلیغ کنید. چاپ کارت ویزیت تعداد کم در تهران جنس های مختلفی دارد. همچنین امکان اجرای برش خاص نیز وجود دارد تا یک کارت ویزیت بی نظیر را به مشتریان خود ارائه دهید. چاپ کارت ویزیت تعداد کم، برای بسیاری از کسب و کار ها بهترین انتخاب است؛ چرا که یکی از گزینه های به صرفه است.

  برای سفارش چاپ کارت ویزیت تعداد کم لازم است به بخش محصولات چاپ دیجیتال سایت مراجعه کنید. که لینک آن در پایین همین پاراگراف قرار داده شده است. چاپ کارت ویزیت در کرج به صورت تعداد کم می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. هر چند تنوع در چاپ کارت ویزیت تعداد کم به اندازه چاپ افست نیست؛ اما در هیلاج تنوع مناسبی را در این بخش ایجاد کرده ایم تا با هر نیازی بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت تعداد کم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت

سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت

برای سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت در انواع مختلف می توانید از بخش محصولات سایت اقدام کنید. کارت ویزیت ها انواع گوناگونی دارد. با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. چاپ کارت ویزیت در کرج می تواند به رشد کسب و کار شما کمک شایانی کند. چرا که یک ابزار مهم برای معرفی آن به دیگران است. چاپ کارت ویزیت در تهران اگر به صورت صحیحی انجام شود می تواند باعث برند سازی شخصی شما کمک کند. که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت در کرج از طریق فروشگاه سایت هیلاج امکان پذیر است. روند سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت از تمام وب سایت های مشابه متفاوت است. برای سهولت در پیدا کردن محصول مورد نظر شما و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن؛ وب سایت هیلاج به طور کامل برنامه نویسی شده است. موردی که زمان و هزینه بسیار زیادی را صرف خود کرده است. و نتیجه این هزینه ها و سختی ها این است که؛ شما در کم تر از یک دقیقه می توانید محصول مورد نظر خود را بیابید؛ و سفارش دهید.

چاپ کارت ویزیت در تهران

چاپ کارت ویزیت در تهران

چاپ کارت ویزیت در تهران انواع مختلفی را شامل می شود. کارت ویزیت ها چند دسته کلی دارند. که کارت ویزیت های استاندارد ارزان ترین آن ها هستند. بعد از آن نیز کارت ویزیت های فانتزی قرار دارند که تنوع بیشتر به نسبت نمونه های دیگر دارند. گران ترین و لوکس ترین محصولات نیز در دسته کارت ویزیت های مدیریتی قرار می گیرند. چاپ کارت ویزیت در کرج و سفارش آنلاین کارت ویزیت را می توانید؛ با توجه به نیاز خود انجام دهید. همه این محصولات دارای گارانتی هستند. پس با خیال راحت سفارش خود را در بخش فروشگاه سایت ثبت کنید؛ چرا که در صورت مغایرت محصولی که دریافت می کنید با مشخصات درج شده در فاکتور؛ سفارش ما مجدد و به صورت رایگان چاپ و ارسال خواهد شد. کسب کار های زیادی به کارت ویزیت نیاز دارند. از این رو عبارت چاپ کارت ویزیت درکرج بسیار جستسجو می شود.

شما می توانید سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت را از طریق فروشگاه سایت انجام دهید. چاپ کارت ویزیت در تهران یاهر شهر دیگری نیز این اماکن را برای شما فراهم می کند که؛ در محل کار خود محصول مورد نظر خود را سفارش دهید؛ و همان جا تحویل بگیرید. همان طور که پیش از این نیز گفتیم هزینه ارسال در اولین سفارش شما رایگان خواهد بود. انواع کارت ویزیت در بین محصولات این دسته دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد؛ که می توانید آن ها را خریداری کنید. اگر در انتخاب کارت ویزیت مورد نظر خود دچار تردید هستید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

چاپ کارت ویزیت 1000عدد

چاپ کارت ویزیت ۱۰۰۰عدد

کارت ویزیت هایی که با تیراژ هزار عددی چاپ می شود؛ تنوع بسیار زیادی دارند. در کنار چاپ کارت ویزیت تعداد کم، چاپ کارت ویزیت 1000 عدد نیز بسیار پر تقاضا است. علت این موضوع تنوع بیشتر و به صرفه تر بودن آن ها است. اگر استفاده شما از کارت ویزیت به نسبت زیاد است؛ توصیه ما چاپ کارت ویزیت 1000 عدد است. چرا که با سرشکن شدن هزینه های چاپ بر تعداد بیشتری از محصول قیمت تمام شده آن کم از چاپ کارت ویزیت تعداد کم است. چاپ کارت ویزیت در کرج در تیراژ هزار عددی و بالا تر شامل تخفیف های پلکانی می شود. که این می تواند هزینه های شما را برای چاپ کارت ویزیت کاهش دهد. در این گروه از محصولات چاپی نیز تنوع کم نظیری را ارائه می دهیم. که طیف گسترده ای از نظر قیمت و جنس را در بر می گیرد.

 از این رو می توانید مطمئن باشید کارت ویزیتی کاملا منطبق بر نیاز، بودجه و سلیقه خود خواهید داشت. و با استفاده از آن کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن ترویج خواهید کرد. همه این محصولات با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شود. پس می توانید با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش آن ها اقدام نمایید. اگر برای انتخاب کارت ویزیت مناسب خود دچار تردید هستید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره دریافت کنید. چاپ کارت ویزیت 1000 عدد با طراحی اختصاصی هیلاج بهترین پیشنهاد برای توسعه کسب و کار شما است.

چاپ کارت ویزیت فوری

چاپ کارت ویزیت فوری

شما می توانید چاپ کارت ویزیت فوری را نیز در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش نمایید. البته همان طور که گفتیم در فروشگاه سایت محصولات با زمان تحویل سریع عرضه شده اند. و برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت فوری لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تنوع محصولات فوری کم تر از محصولاتی است که تحویل سریع دارند. یکی از نیاز های معمول افراد چاپ کارت ویزیت فوری است. این امکان برای چاپ کارت ویزیت تعداد کم و همین طور چاپ کارت ویزیت 1000 عدد وجود دارد. اما باید بگوییم محصولات فوری در بخش چاپ کارت ویزیت 1000 عدد از تنوع کم تری بر خوردار هستند. البته زمان آماده سازی بسیاری از کارت های ویزیت زمانی کم تر از 5روز نیاز دارند. و تقریبا در عرض 7 روز بعد از ثبت سفارش، محصول به دستتان خواهد رسید.

چاپ کارت ویزیت در کرج به صورت فوری در بعضی از محصولات انجام می شود. چاپ فوری به این معنا است که سفارش شما نهایتا در مدت 3 رو به دستتان می رسد. چاپ کارت ویزیت فوری را می توانید برای اینکه بتوانید سفارش شما سریعا به دستتان برسد؛ ثبت سفارش نمایید. البته این محصولات با قیمتی کمی بیشتر نسبت به محصولات با تحویل سریع عرضه می شوند. اگر کارت ویزیت خود را در تیراژ بیشتر از 1000 عدد سفارش دهید می توانید از تخفیف های پلکانی بهره مند شوید. و با هزینه کم تری محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

چاپ کارت ویزیت ارزان

چاپ کارت ویزیت ارزان

کارت ویزیت ها با رنج قیمت مختلفی در فروشگاه سایت دپارتمان چاپ هیلاج، عرضه شده است. در دسته بندی کارت ویزیت ها می توانید؛ کارت ویزیت اقتصادی را انتخاب کنید و کارت ویزیت ارزان را ثبت سفارش نمایید. کارت ویزیت های اقتصادی همیشه مخاطب های خاص خود را دارند. بر خلاف تصور این کارت ویزیت ها هم کیفیت بالایی دارند؛ و از نظر کیفیت چاپ با کارت ویزیت های لوکس و گران قیمت، تفاوتی ندارند. این کارت ویزیت ها به دلیل ابعاد کوچکتر و نداشتم روکش قیمت مناسب تری دارند. و برای بسیاری از مصارف بهترین انخاب هستند.  در دپارتمان چاپ هیلاج، سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان زیاد دریافت می شود. سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت ارزان برای بسیاری کاربردی متفاوت دارد. معمولا برای کسب و کار هایی که در تیراژ بالا کارت ویزیت سفارش می دهند؛ کارت ویزیت ارزان نقرون به صرفه تر است.

چاپ کارت ویزیت در کرج با قیمت مناسب انجام می شود. باید بگوییم کارت ویزیت های ارزان نیز شامل گارانتی هیلاج می شوند. و کیفیت چاپ این دسته از محصولات خود را نیز تضمین می کنیم. برای ثبت سفارش می توانید به فروشگاه های سایت مراجعه کنید. و دسته بندی کارت ویزیت اقتصادی را انتخاب نمایید. از جمله محصولاتی که در این دسته بندی عرضه شده است می توان به کارت ویزیت بدون روکش و کارت ویزیت با روکش یو وی اشاره کرد. کارت ویزیت ارزان قیمت را نیز می توانید با برش های خاص سفارش دهید. که به این منظور می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

طراحی اختصاصی کارت ویزیت

طراحی اختصاصی کارت ویزیت

انتخاب جنس کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد. اما مهم تر از آن طراحی کارت ویزیت است. چرا که طراحی کارت ویزیت هویت آن را می سازند. شما می توانید برای این که طرحی حرفه ای بر روی کارت ویزیت چاپ شود؛ طراحی آن را به دپارتمان طراحی هیلاج بسپارید. در این صورت از بسیاری از رقبای خود متمایز خواهید بود؛ و تاثیر کارت ویزیت خود را به شکل چشم گیری افزایش خواهید داد. شما می توانید برای داشتن یک کارت ویزیت با طراحی حرفه ای و متمایز آن را به دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج بسپارید. به این منظور تنها کافی است در فرانید ثبت سفارش تیک « طراحی توسط هیلاج» را فعال کنید. تا کارت ویزیت شما در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج چاپ شود. طراحی اختصاصی کارت ویزیت در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، با اصول طراحی گرافیک و روانشناسی انجام می شود. تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

چاپ کارت ویزیت در کرج با طراحی اصولی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ تا بتوانید کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کنید. نمونه کار های طراحی شده در دپارتمان چاپ هیلاج را می توانید در صفحه مربوطه مشاهده کنید. در طراحی کارت ویزیت شما از از اصول مهم در این زمینه استفاده می شود. از رنگ گرفته تا وزن کلمات و …؛ که باعث می شود بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب شما بگذارد. همچنین باید بگوییم طراحی هویت بصری خود را نیز می توانید به ما بسپارید تا اولین گام در برند سازی را محکم بردارید.

پیمایش به بالا