ملزومات چاپی پزشکان

پزشکان محترم از ملزومات چاپ مختلفی استفاده می کنند. این موارد شامل چاپ پرونده پزشکی چاپ پرونده دندانپزشکی، چاپ گواهی استعلاجی پزشکی، چاپ پرونده بیمار، چاپ رسید هزینه بیمه تکمیلی بیمار، چاپ کارت نوبت دهی، چاپ ست اداری پزشکی، چاپ برگه گزارش پزشکی، چاپ گزارش آئودیوگرام، چاپ گزارش آندوسکوپی، چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی، چاپ نامه ارجاع بیمار و … می شود. تمام این موارد در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می شود. امکان ثبت سفارش محصولات با چاپ رنگی و همچنین چاپ تک رنگ مشکی یا همان سیاه و سفید وجود دارد.

 همچنین می توانید ملومات چاپی مورد نظر خود را با تعداد کم نیز سفارش دهید. ما  به تمام نقاط کشور محصولات خود را ارسال می کنیم. از این رو می توانید از تمام شهر ها کشور اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نمایید. باید بگوییم کیفیت در هیلاج حرف اول و آخر را می زند. هیلاج یکی از با کیفیت ترین مراکز چاپ در کرج است. که به تمام کشور ارائه خدمت می کند.

چاپ پرونده پزشکی

چاپ پرونده پزشکی بسیار متداول و پر نیاز است. اطلاعات بیماران در این پرونده ثبت می شود و روند درمان بیمار در آن ثبت می شود. به دلیل استفاده چند باره از آن لازم است که مقاوت مناسبی داشته باشد؛ تا از بین نرود. از این رو چاپ پرونده پزشکی بر روی کاغذ هایی با گرم بالا انجام می شود. پزشکان معمولا برای دسته بندی بیماران خود از چند رنگ مختلف کاغذ برای چاپ پرونده پزشکی استفاده می کنند. در دپارتمان چاپ هیلاج برای شما این امکان فراهم است؛ و می توانید چاپ پرونده پزشکی را بر روی کاغذ های رنگی سفارش دهید. به طور معمول چاپ پرونده پزشکی بر روی کاغذ کارتی صورت می گیرد. این کاغذ ویژگی های مناسبی برای این کاربرد دارد. اول اینکه مقاوم است و به سادگی پاره نمی شود. و نکته دوم این است که به سادگی می توان روی آن نوشت.

این ملزوم پزشکی را در گرماژ های مختلف می توانید ثبت سفارش کنید. این که کدام یک از گرماژ های کاغذ کارتی مناسب تر است؛ به نیاز شما بستگی دارد. اما بیشتر مشتریان ما در دپارتمان چاپ هیلاج این محصول را با کاغذ 160 گرم سفارش می دهند. از این رو می توان گفت این گرماژ مناسب ترین و یا به بیان بهتر متداول ترین کاغذ در چاپ پرونده پزشکی است. چیزی که رایج است چاپ تک رنگ روی این ملزوم پزشکی است. اما در صورت تمایل امکان چاپ رنگی بر روی  پرونده پزشکی نیز وجود دارد.

چاپ پرونده دندانپزشکی

چاپ پرونده دندانپزشکی کاربرد مشابهی با پرونده پزشکی دارد. هدف از ثبت سفارش چاپ پرونده دندانپزشکی نیز درج اطلاعات بیمار است. همان طور که گفته شد چاپ پرونده دندانپزشکی بر روی کاغذ های مقاوم صورت می گیرد. که عمدتا کاغذ های کارتی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت این کاغذ ها در کنار مقاوتی که دارند این است که به سادگی می توان روی آن ها نوشت. موردی که برای پزشکان بسیار اهمیت دارد. پرونده دندانپزشکی یکی از ملزومات چاپی پزشکان پر کاربرد است. برای چاپ پرونده دندانپزشکی در کرج می توانید به هیلاج تماس بگیرید. در هر شهری که باشید امکان ثبت سفارش برای شما فراهم است.

چاپ پرونده پزشکی مانند پرونده دندانپزشکی بسیار مورد استقبال پزشکان محترم قرار دارد. کاربرد های هر دوی این موارد هم یکی است. برای ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. یکی از ویژگی های مهم محصولات دپارتمان چاپ هیلاج، کیفیت بالای آن ها است. این مورد در کاغذ مصرفی و همچنین چاپ محصولات قابل مشاهده است. از این رو می توان گفت اگر برای شما کیفیت اهمیت دارد. می توانید چاپ پرونده پزشکی خود را به ما بسپارید. تجربه همکاری ما با پزشکان همیشه موفق و بلند مدت بوده است. و این از رضایت این عزیزان ناشی می شود.

چاپ گواهی استعلاجی پزشکی

یکی دیگر از ملزومات چاپی پزشکان  که اقدام به ثبت سفارش آن می کنند؛ چاپ گواهی استعلاجی پزشکی است. چاپ گواهی استعلاجی پزشکی در قیاس با سایر ملزومات پزشکی پر استفاده تر است. معمول چاپ گواهی استعلاجی پزشکی بر روی کاغذ A6 انجام می شود. اما در صورت تمایل شما امکان این امر در سایز های دیگر نیز وجود دارد. مانند اکثر ملزومات چاپی پزشکان این مورد هم بر روی کاغذ تجریر 80 گرم چاپ می شود. تا بتوان به سادگی روی آن نوشت. برای چاپ این محصول می توانید از طریق فروشگاه سایت اقدام کنید؛ و یا با ما از طریق شماره تماس و یا پیام رسان ها در ارتباط باشید.

همان طور که گفتیم معمول چاپ گواهی استعلاجی پزشکی بر روی کاغذ A6 انجام می شود. اما چاپ پرونده پزشکی معمولا بر روی کاغذ A4 انجام می شود. علت این موضوع هم نیاز به داشتن فضای بیشتر برای نوشتن در پرونده پزشکی است. این محصول چاپی را می توانید در 4 رنگ سفید، آبی، صورتی و سبز سفارش دهید. روی این کاغذ ها می شود چاپ تک رنگ مشکی و یا تمام رنگی انجام شود. که این مورد به نیاز شما بستگی دارد. بدیهی است که چاپ پرونده پزشکی به صورت تک رنگ مشکی هزینه کم تری خواهد داشت. از این رو با قیمت کم تری هم عرضه می شود.

چاپ پرونده بیمار

پرونده پزشکی را با نام پرونده بیمار نیز می شناسند. در چاپ پرونده بیمار نیز مقاومت کاغذ اهمیت دارد. دلیل این امر استفاده چندین باره از آن است. چاپ پرونده بیمار بر روی کاغذ های با رنگ های مختلف امکان پذیر است. این تقاضا از سوی پزشکان محترم برای تفکیک بیماران خود وجود دارد. که در پاسخ به این نیاز این امکان را فراهم کرده ایم. شما می توانید چاپ پرونده بیمار را با رنگ های آبی، قرمز، زرد و سفید سفارش دهید. این محصول در گرماژ های مختلف عرضه می شود. برای ثبت سفارش چاپ پرونده بیمار می توانید با شماره تماس 02632255488 تماس بگیرید. و یا از طریق پیام رسان واتساپ و یا بله با شماره های 09221948055 با ما در ارتباط باشید.

همان طور که گفتیم پرونده پزشکی را با نام پرونده بیمار نیز می شناسند. در واقع هم این پرونده، پرونده بیمار است و اطلاعات او در این برگه درج می شود.  در واقع هدف از چاپ پرونده پزشکی درج اطلاعات مربوط به بیمار در آن است. این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات فردی بیمار، اطلاعات بیماری، دفعات مراجعه، دارو های دریافتی و موارد دیگر باشد. ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی توسط پزشکان متخصص بیشتر انجام می شود. چرا که بیماران این پزشکان به طور معمول بیش از یک بار به آن ها مراجعه می کنند. از این رو ثبت اطلاعات آن ها لازم است.

چاپ رسید هزینه بیمه تکمیلی بیمار

برای دریافت هزینه های انجام شده از بیمه لازم است رسید هزینه های پرداخت شده ارائه شود. از این رو باید پزشک محترم اقدام به ثبت سفارش چاپ رسید هزینه بیمه تکمیلی بیمار کند. چاپ رسید هزینه بیمه تکمیلی بیمار در سایز های مختلفی صورت می گیرد. که می توانید بسته به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. این محصول را با طراحی اختصاصی نیز می توانید سفارش دهید. در دپارتمان چاپ هیلاج دو سطح طراحی ارائه می دهیم؛ سطح پایه هزینه کم تری دارد و اگر طراحی اختصاصی بخواهید؛ می توانید آن را نیز ثبت سفارش کنید.   

یکی از مواردی که در رسید هزینه بیمه تکمیلی بیمار باید درج شود؛ دفعات مراجعه بیمار است.  برای اینکه این اطلاعات موجود باشد لازم است مراجعات فرد در پرونده پزشکی درج شود. از این پزشکان محترم اقدام به ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی می کنند. در کنار این موضوع با چاپ پرونده پزشکی اطلاعات دیگر از بیمار که اتفاقا از تعداد دفعات مراجعه او مهم تر هم است؛ درج و ثبت می شود. این اطلاعات می تواند روند بهبودی فرد را نشان دهد. و پزشک از تشخیص و تجویز خود اطمینان حاصل کند. که این روند بهبودی بیمار را سرعت می بخشد.

چاپ کارت نوبت دهی

چاپ کارت نوبت دهی نیز از جمله اقلام ملزومات پر مصرف پزشکان محترم است. این محصول دپارتمان چاپ هیلاج در انواع مختلفی عرضه می شود. شما می توانید چاپ کارت نوبت دهی در جنس های مختلفی سفارش دهید. ویژگی مشترک همه این جنس ها اماکن نوشتن روی آن ها است. چاپ کارت نوبت دهی عموما بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون مات، روکش می شود. همچنین چاپ کارت نوبت دهی بر روی کاغذ کتان نیز چاپ می شود. یکی دیگر از جنس هایی که امکان چاپ کارت نوبت دهی بر روی آن ها فراهم است؛ محصول ی با عنوان  کارتی است. چاپ کارت نوبت دهی مزیت مهمی دارد؛ که آن این است که در کنار مقاومت بیشتر به سادگی می توان روی آن نوشت.

معولا در کارت نوبت دهی تاریخ مراجعات بیمار مشخص است. اما اگر پزشک اطلاعات بیشتری را از بیمار در نوبت های پیشین مراجعه بخواهد؛ لازم است این اطلاعات در پرونده پزشکی ثبت شود. از این پزشکان اقدام به ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی در دپارتمان چاپ هیلاج می کنند. شما هم می توانید برای ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی از طریق واتساپ و شماره 09221948055 اقدام کنید. چاپ پرونده پزشکی در زمان کوتاهی انجام می شود. ارسال به همه شهر های کشور نیز انجام می شود. پس در هر کدام از شهر های کشور زیبا و عزیزمان ایران هستید؛ می توانید چاپ پرونده پزشکی را ثبت سفارش نمایید.

چاپ ست اداری پزشکی

اقلام مختلف ملزومات چاپی پزشکان در کنار هم ست اداری پزشکی را شکل می دهند. چاپ ست اداری پزشکی مزیت مهمی دارد. و آن این است که می توانید تاثیر بسیار خوبی بر برند سازی شما داشته باشد. چاپ ست اداری پزشکی بسیار با اهمیت است. برای پزشکانی که به برند سازی شخصی اهمیت می دهند؛ چاپ ست اداری پزشکی مهم است. این ملزومات چاپی پزشکان می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر مخاطب شما بگذارد. ست اداری پزشکی شامل کارت ویزیت، کارت نوبت دهی، سرنسخه پزشکی، فولدر و … می شود. چاپ ست اداری پزشکی را می توانید از طریق سایت ما ثبت سفارش کنید.

یکی از اقدامی که در ست اداری پزشکان می توان گنجاند؛ پرونده پزشکی است. چاپ پرونده پزشکی یکی از نیاز های پزشکان مخصوصا پزشکان متخصص است. برای اینکه برند سازی خود را در بالا ترین سطح و به بهترین نحو انجام دهید؛ می توانید چاپ پرونده پزشکی را با رنگ سازمانی خود انجام دهید.  این امکان در دپارتمان چاپ هیلاج، برای چاپ پرونده پزشکی در تیراژ هزارتایی و همچنین تعداد کم وجود دارد. با استفاده از هویت بصری خود در پرونده پزشکی می توانید خود را در ذهن مخاطب خود ماندگار کنید. و باعث شوید او معرف شما باشد.

چاپ برگه گزارش پزشکی

یکی دیگر از اقلام و ملزومات چاپی پزشکان، برگه گزارش پزشکی است. چاپ برگه گزارش پزشکی معمولا توسط مراکز درمانی ثبت سفارش می شود. برای ثبت سفارش چاپ برگه گزارش پزشکی کافی است به واتساپ هیلاج پیام دهید. عموما چاپ برگه گزارش پزشکی بر روی کاغذ سایز A4 و تحریر 80 گرم انجام می شود. یکی از ویژگی این محصول دپارتمان چاپ هیلاج، قیمت مناسب آن است. این ویژگی برای پزشکان برای این محصول بسیار اهمیت دارد. از این رو با کم کردن هزینه های تولید سعی در کاهش قیمت تمام شده آن کرده ایم.

برگه گزارش پزشکی یا همان پرونده پزشکی بسیار اهمیت دارد. پزشکان با چاپ پرونده پزشکی اطلاعاتی که باید از بیمار خود داشته باشند را در آن ثبت می کنند. بعد از آن روند درمان بیمار از این طریق کنترل می کنند. اهمیت این ملزوم پزشکی باعث می شود که پزشکان اقدام به ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی کنند. باید بگوییم در دپارتمان چاپ هیلاج این محصول در بالا ترین سطح کیفیت چاپ می شود. برای همین اگر شما هم مانند سایر پزشکان به کیفیت اهمیت می دهید؛ می توانید چاپ پرونده پزشکی خود را به ما بسپارید.

چاپ گزارش آئودیوگرام

یکی دیگر از ملزومات چاپی پزشکان، گزارش آئودیوگرام  است. همان طور که می دانید آئودیوگرام یک نمایش دو بعدی از طیف صوتی سیگنال صوتی است. در این نمایش، محور افقی نمایانگر زمان و محور عمودی نمایانگر فرکانس است. آئودیوگرام با استفاده از رنگ‌ ها، نمادها و خطوط مختلف، طیف صوتی را به صورت بصری نمایش می ‌دهد. برای درج این گزارش لازم به چاپ گزارش آئودیوگرام است. چاپ گزارش آئودیوگرام با تیراژ دلخواه در دپارتمان چاپ هیلاج امکان پذیر است. لازم به توضیح است در دپارتمان چاپ هیلاج تخفیفات پلکانی ارائه می دهیم؛  از این هرچه تعداد و مبلغ سفارش شما افزایش پیدا کند؛ تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد.

پزشکان برای برسی روند بهبود شنوایی بیماران لازم است که اطلاعات مربوط به آن ها را ثبت کنند. برای همین اقدام به ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی می کنند. چاپ پرونده پزشکی به طور معمول بر روی کاغذ هایی با گرماژ بالا انجام می شود. که اکثر آن ها کاغذ کارتی 160 گرم است. این کاغذ ها مقاومت مناسبی دارند. به همین دلیل به سادگی پاره نمی شوند. از طرف دیگر امکان نوشتن روی آن ها نیز وجود دارد. این ویژگی ها باعث می شود کاغذ کارتی 160 گرم برای چاپ پرونده پزشکب بسیار مناسب باشد.

چاپ گزارش آندوسکوپی

یکی دیگر از مواردی که سفارش آن زیاد ثبت می شود؛ چاپ گزارش آندوسکوپی است. حتما می دانید که آندوسکوپی یک روش تشخیصی پزشکی است؛ که برای بررسی داخلی اعضا و ساختارهای داخلی بدن استفاده می ‌شود. اطلاعات کسب شده از این طریق بر روی برگه گزارش آندوسکوپی درج می شود. از این رو لازم به ثبت سفارش چاپ گزارش آندوسکوپی است. برای ثبت سفارش چاپ گزارش آندوسکوپی  می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا از طریق پیام رسان واتساپ و بله با شماره 09221948055 ارتباط بگیرید. ثبت سفارش چاپ گزارش آندوسکوپی کم تر از چند دقیقه زمان خواهد برد.

گزارشات آندوسکوپی معمولا روی کاغذ های معمولی چاپ می شود. اما پزشکان متخصص برای ثبت اطلاعات بیماران خود و بررسی روند درمان آن ها به پرونده پزشکی نیاز دارند. بر خلاف برگه گزارشات آندوسکوپی، چاپ پرونده پزشکی بر روی کاغذ های مقاوم تر انجام می شود. تا به سادگی پاره نشوند. باید بگوییم امکان ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی در چهار رنگ وجود دارد. لازم به توضیح است که منظور رنگ کاغذ ها است. و در چاپ هیچ محدودیت رنگی وجود ندارد. این رنگ ها شامل سفید، آبی، زرد و سبز هستند. که می توانید چاپ پرونده پزشکی خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید.

چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی

یکی دیگر از ملزومات چاپی پزشکان گزارش اکو کاردیو گرافی است. چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی بسیار متداول است. اکوکاردیوگرافی یک فناوری تصویربرداری پزشکی است؛ که برای بررسی و تشخیص مشکلات و بیماری‌ های قلبی استفاده می‌ شود. چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی نیز توسط مراکز درمانی درخواست می شود. باید بگوییم برای ثبت سفارش چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی در تیراژ های بالا نیز می توانید اقدام کنید. در این صورت با تخفیف ویژه در خدمت شما هستیم. البته امکان ثبت سفارش چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی  در تعداد پایین نیز امکان پذیر است.

چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی معمولا در پرونده پزشکی ثبت می شود. از این رو در کنار چاپ گزارش اکو کاردیو گرافی، پزشکان اقدام به چاپ پرونده پزشکی نیز می کنند. متخصصان قلب از پرونده پزشکی بسیار استفاده می کنند. چرا که ثبت اطلاعات بیماران قبلی بسیار اهمیت دارد. چاپ پرونده پزشکی به صورت یک لت و دولت امکان پذیر است. در چاپ پرونده پزشکی به صورت دو لت، از آن به عنوان پوشه نیز استفاده می شود. چاپ پرونده پزشکی در سایز A4 متداول تر است. اما در صورت نیاز شما در سایز های مختلف امکان ثبت سفارش وجود دارد.

چاپ نامه ارجاع بیمار

نامه ارجاع بیمار یک نامه رسمی است؛ که توسط یک پزشک یا متخصص به یک مرکز درمانی یا پزشک دیگر برای ارجاع بیمار ارسال می ‌شود. برای همین چاپ نامه ارجاع بیمار برای پزشکان لازم است. این نامه حاوی اطلاعات مربوط به بیمار شامل نام، سن، تاریخچه بیماری، نتایج آزمایشات و هر گونه اطلاعات مربوط به تشخیص و درمان بیمار است. چاپ نامه ارجاع بیمار بر روی کاغذ هایی با سایز های مختلف انجام می شود؛ که بسته به نیاز خود می توانید چاپ نامه ارجاع بیمار با سایز دلخواه خود را سفارش دهید. چاپ نامه ارجاع بیمار را می توانید از طریق شماره 02632255488 ثبت سفارش کنید.

معمولا در کنار نامه ارجاع، اطلاعاتی از روند درمان بیمار نیز برای پزشک متخصص ارسال می شود. این اطلاعات بر روی پرونده پزشکی درج و ثبت می شود. چاپ پرونده پزشکی این امر را امکان پذیر می کند. و این شرایط را فراهم می کند که بتوان اطلاعات مربوط به بیمار را در آن درج کرد. برای ثبت سفارش چاپ پرونده پزشکی وسایر ملزمات چاپی مورد نیاز خود، می توانید از طریق فروشگاه سایت اقدام کنید. و در صورت اختلال در سایت ثبت سفارش از طریق واتساپ و شماره 09221948055 امکان پذیر خواهد بود.

 چاپ سرنسخه پزشکی

چاپ سرنسخه پزشکی متداول ترین ملزومات چاپی پزشکان است. چاپ سرنسخه پزشکی را می توانید با کیفیت بسیار بالا ثبت سفارش کنید. امکان ارائه خدمت در دپارتمان چاپ هیلاج به تمام شهر های کشور وجود دارد. چاپ سرنسخه پزشکی به صورت رنگی و همچنین سیاه و سفید امکان پذیر است. این محصول هم با تخفیف پلکانی ارائه می شود. به این معنا که هر چه تعداد و مبلغ سفارش شما افزایش پیدا کند؛ تخفیف بیشتر خواهید گرفت. برای ثبت سفارش چاپ سرنسخه پزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سرنسخه پزشکی را می توان متداول ترین و پر مصرف ترین ملزوم چاپی پزشکان دانست. بعد از آن قطعا پرونده پزشکی پر استفاده ترین است. چاپ پرونده پزشکی برای پزشکان بسیار اهمیت دارد. چرا که در آن اطلاعات بیماران خود را ثبت می کنند. این مورد می تواند در گرفتن تصمیم درست در خصوص روند درمان بیمار، و دارو هایی که باید تجویز شود بسیار کمک کننده باشد. چاپ پرونده پزشکی در تیراژ هزار تایی و تعداد کم امکان پذیر است. که برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. برای ثبت سفارش سرنسخه پزشکی هم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ سرنسخه پزشکی

پیمایش به بالا