لیبل تعداد کم

چاپ لیبل تعداد کم در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است. که علت اصلی آن را می توان در توسعه کسب وکار های کوچک و اینترنتی جستجو کرد. در دپارتمان چاپ هیلاج، این محصول با کیفیت بالایی عرضه می شود. شما می توانید لیبل مورد نظر خود را با طراحی اختصاصی ثبت سفارش دهید. همچنین امکان اجرای برش های خاص نیز بر روی لیبل تعداد کم وجود دارد. در دپارتمان چاپ هیلاج که یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است؛ از بهترین کاغذ پست چسب دار استفاده می شود.

این کاغذ چسبندگی بسیار بالایی دارد. از این برای انواع کاربرد های مناسب است. برچسب تعداد کم برای موارد بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد. که یکی از اصلی ترین آن ها برچسب محصول است. برای سفارش چاپ لیبل تعداد کم می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. هر چند هیلاج، یک مرکز چاپ در کرج است؛ اما به تمام شهر های ایران ارائه خدمت می کند. در ادامه به معرفی انواع محصولات دپارتمان چاپ هیلاج در گروه لیبل می پردازیم.

انواع جنس ها در چاپ لیبل تعداد کم 

لیبل ها به طور کلی با دو جنس عرضه می شوند. و همچنین دو نوع روکش نیز بر روی آن ها اعمال می شود. در ادامه در مورد هر کدام از آن ها توضیحاتی ارائه خواهد شد.

لیبل مات

یکی از انواع انواع جنس ها در چاپ لیبل تعداد کم، لیبل مات است. این نوع لیبل جنسی نزدیک به کاغذ های عادی دارد. این نوع لیبل برای مواردی مناسب است که نیاز به نوشتن و یا مهر زدن روی لیبل وجود داشته باشد. از نظر مقاومت تفاوتی میان لیبل براق و مات وجود ندارد. همچنین میزان چسبندگی آن ها نیز یک سان است.

لیبل براق

نوع دیگر لیبل که در دپارتمان چاپ هیلاج مرود استفاده قرار می گیرد؛ لیبل براق است. این نوع لیبل جنسی مشابه کاغذ گلاسه دارد. از این رو می توان گفت جذابیت بصری بیشتری را ارئه می دهد. اما بر خلاف لیبل مات امکان نوشتن و یا مهر زدن روی آن وجود نداد. و یا حداقل به راحتی و کیفیت لیبل مات این مورد صورت نمیگیرد. این نوع لیبل با توجه به مزیتی که دارد برای استفاده بر روی بسته بندی محصولات مناسب است.

لیبل با روکش سلفون مات

یکی دیگر از انواع لیبل که می توانید سفارش دهید؛ لیبل با روکش سلفون مات است. این نوع روکش بر روی هر دو نوع لیبل براق و مات قابل استفاده است. اما لیبل مات با روکش مات جلوه جذاب تری دارد. اعمال روکش بر روی لیل باعث مقاومت بیشتر آن در مقابل پارگی و رطوبت دارد. این نوع لیبل برای طرح های که رنگ های سرد بر روی آن ها استفاده شده است مناسب تر هستند.

لیبل با روکش سلفون براق

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید سفارش دهید؛ لیبل با روکش سلفون براق استو این نوع روکش هم بر روی لیبل مات و همچنین براق قابل استفاده است. اما در دپارتمان چاپ هیلاج برای ایجاد هارمونی بهتر روکش مات بر روی لیبل مات، و همچنین روکش براق بر روی لیبل براق مورد استفاده قرار می گیرد. لیبل براق برای الصاق بر روی بسته بندی محصولات بسیار مناسب است. اگر بریا انتخاب نوع لیبل دچار تردید هستید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

سفارش آنلاین چاپ لیبل

در دپاتمان چاپ هیلاج برای ایجاد سهولت در ثبت سفارش، امکان سفارش آنلاین چاپ لیبل را فراهم کرده ایم. باید بگوییم این امکان برای همه محصولات ما از جمله لیبل تعداد زیاد یا همان افست نیز فراهم است. سفارش آنلاین چاپ لیبل می توان باعث شود در وقت شما صرفه جویی بسیاری صورت گیرد. همچنین این امکان را برای هموطنان عزیزمان در شهر های دیگر نیز فراهم می کند؛ که از محصولات با کیفیت هیلاج بهره مند شود. برای سفارش آنلاین چاپ لیبل می توانید ارد فروشگاه سایت شوید. و در کم تر از 1 دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید. برای چاپ لیبل (برچسب) با تعداد بالا هم می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ دیجیتال لیبل

محصولات چاپی کاغذی به دو شیوه چاپ می شود؛ چاپ افست و دیجیتال. هر کدام از این روش های چاپی مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. چاپ دیجیتال لیبل برای سفارش های تعداد کم مورد استفاده قرار می گیرد. این روش چاپ مزیت های مهمی از جمله سرعت چاپ بالا را دارد. اما در قیاس با چاپ افست کیفیت پایین تری دارد. البته این موضوع در قیاس با چاپ افست مطرح است؛ و نمی توان گفت چاپ دیجیتال بی کیفیت است. چاپ دیجیتال لیبل برای کسب و کار هایی که محصولاتی با تیراژ پایین تولید می کنند بسیار مناسب است. همچنین برای پیج های فروشگاهی هم این نوع لیبل گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

سفارش چاپ لیبل تعداد کم

برای سفارش چاپ لیبل تعداد کم می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. انواع زیادی از محصولات در گروه لیبل وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید آن ها را سفارش دهید. شما می توان سفارش چاپ لیبل تعداد کم با برش دلخواه خود را نیز انجام دهید. در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد. باید بگوییم سفارش چاپ لیبل تعداد کم در وب سایت هیلاج کم تر از 1 دقیقه زمان خواهد برد. و همچنین می توانید لیبل را بر اساس کاربرد ها و ویژگی های آن ها فیلتر کنید. به این ترتیب به سادگی به محصول مورد نظر خود می رسید. اگر در زمان سفارش چاپ لیبل تعداد کم به مشکل بر خوردید می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

پیمایش به بالا