چاپ اتیکت جوراب

تولیدی های جوراب برای بسته بندی محصولات خود از ایتکت جوراب و یا به عبارتی دیگر سر کارتی جوراب استفاده می کنند. چاپ اتیکت جوراب بر روی کاغذ های متنوعی انجام می شود. که از جمله آن ها می توان به مقوا پشت طوسی، کاغذ گلاسه، مقوا کرافت و … اشاره کرد. سرکارتی جوراب تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش آن دارد. چرا که می تواند مشتری را به خرید ترغیب کند و یا او را از این تصمیم باز دارد.

 در دپارتمان چاپ هیلاج، انواع مختلفی از اتیکت جوراب عرضه می شود. هیلاج یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است. از این رو می تواند محصولات بسیار خاصی را تولید کند.  تولید های جوراب می توانند چاپ اتیکت جوراب را در سایت هیلاج ثبت سفارش کنند. هر چند هیلاج، یکی از مراکز چاپ در کرج است؛ اما از تمام شهر های ایران عزیز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

سر کارتی جوراب

سرکارتی جوراب عبارت دیگری است که برای اتیکت جوراب به کار گرفته می شود. چاپ اتیکت جوراب را می توانید بر روی کاغذ های مختلفی ثبت سفارش نمایید. اینکه کدام یک از این کاغذ ها را انتخاب کنید؛ به بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید و همین طور نوع محصول شما بستگی دارد. اگر تولید کننده جوراب های درجه یک هستید؛ طبیعتا این کیفیت باید در بسته بندی آن نیز نمود داشته باشد. به ایت ترتیب لازم است سر کارتی جوراب با کیفیتی را سفارش دهید. همین طور می توانید از سرکارتی های خلاقانه استفاده کنید.

بسته بندی جوراب مردانه

به طور معمول بسته بندی جوراب مردانه با زنانه متفاوت است. در بسته بندی جوراب مردانه، از سرکارتی جوراب استفاده می شود. اما در بسته بندی جوراب زنانه از باند رول بهره گرفته می شود. چاپ اتیکت جوراب برای بسته بندی جوراب زنانه چندان متداول نیست.  برای بسته بندی جوراب مردانه می توانید از انواع اتیکت ها استفاده کنید. همچنین برای متمایز شدن بندی محصول خود می توانید در کنار سرکارتی جوراب، از باند رول نیز استفاده کنید. این گونه به محصول خود هویت می بخشید. باید بگوییم چاپ ایتکت جوراب در دپارتمان چاپ هیلاج، با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود. و همچنین دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ است.

چاپ تگ و اتیکت

اتیکت جوراب یکی از انواع اتیکت های محصول است. چاپ تگ و اتیکت در دپارتمان چاپ هیلاج برای محصولات متنوعی انجام می شود. به طور مثال تگ و اتیکت لباس از جمله این محصولات است. شما می توانید این محصول را نیز در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش نمایید. چاپ تگ و اتیکت با تنوع بسیار بالایی ارائه می شود.  و همین طور می توانید اقدام به ثبت سفارش چاپ تگ و اتیکت با برش خاص نیز نمایید. چاپ اتیکت جوراب یا همان سرکارتی جوراب نیز با برش های خاص امکان پذیر است. برای ثبت سفارش چاپ تگ و اتیکت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ آویز جوراب

آویز جوراب یا همان سر کارتی جوراب یکی از کاربردی ترین و البته متداول ترین نوع بسته بندی جوراب است. با چاپ آویز جوراب می توانید محصولات خود را به بهترین نحو بسته بندی نمایید. چاپ اتیکت جوراب در تیراژ های بالای 10 هزار عدد به صرفه تر است. چرا که با سر شکن شدن هزینه های سر بار بر روی تعداد بیشتر از سر کارتی جوراب، قیمت نهایی آن پایین می آید. علاوه بر این تخفیف هایی هم برای چاپ در تیراژ بالا در نظر خواهیم گرفت. برای ثبت سفارش چاپ آویز جوراب می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و با در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

بسته بندی جوراب

بسته بندی جوراب مانند هر محصول دیگری بسیار اهمیت دارد. چرا که می تواند تعیین کننده میزان فروش شما باشد. چاپ اتیکت جوراب با کیفیت بالا و طراحی اصولی می تواند فروش چندین برابری را برای شما رقم بزند. برای بسته بندی جوراب می توانید از سرکارتی جوراب استفاده کنید. البته استفاده از اتیکت های جدید تر هم راهکار خوبی است. و می تواند با ایجاد تمایز باعث شود بیشتر بفروشید. بسته جوراب بسیار اهمیت دارد؛ و باید به آن بها داده شود. با یک بسته بندی اصولی قطعا فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. برای دریافت مشاوره در خصوص نوع بسته بندی جوراب می توانید با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا