چاپ بروشور تعداد کم

بروشور یکی از اقلام مهم در بازاریابی است. این محصول کاربرد های معرفی محصول نیز دارد. به طور معمول چاپ بروشور تعداد کم بر روی کاغذ گلاسه صورت می گیرد. اما در صورت تمایل می توانید چاپ بروشور را بر روی جنس های دیگر کاغذ، از جمله تحریر، کتان، کرافت و … نیز ثبت سفارش نمایید. این محصول دپارتمان چاپ هیلاج با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود؛ و دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ است. هیلاج یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است؛ که به همه شهر های وطن عزیزمان ایران ارائه خدمت می کند. شما می توانید این محصول را از طریق سایت ثبت سفارش نمایید؛ و یا با شماره گیری 02632255488 سفارش خود را ثبت نمایید. هیلاج از معتبر ترین مارکز چاپ در کرج است. در ادامه به معرفی محصول بروشور می پردازیم.

چاپ بروشور تعداد پایین

کاربرد های بروشور بسیار زیاد است. مشاغل و کسب و کار های زیادی برای معرفی محصولات و خدمات خود اقدام به سفارش چاپ بروشور تعداد پایین می کنند. همچنین برای توضیح روش استفاده و نگهداری از محصول نیز برشور کاربرد دارد.چاپ بروشور تعداد پایین مزیت های زیادی دارد. از جمله آن که باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی قابل توجهی صورت گیرد. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که؛ طراحی بروشور بسیار اهمیت دارد. از این رو لازم است طراحی بروشور خود را به یک سازمان حرفه ای بسپارید؛ تا بهترین نتیجه از از بروشور خود دریافت کنید.

چاپ بروشور با تعداد دلخواه

همان طور طور که گفتیم برشور های کاربرد های متنوعی دارند. و بسیاری از کسب و کار ها اقدام به ثبت سفارش آن در دپارتمان چاپ هیلاج می کنند. چاپ بروشور تعداد کم را می توانید در سایت هیلاج ثبت سفارش کنید. به این منظور لازم است وارد فروشگاه سایت شوید. چاپ بروشور با تعداد دلخواه را می توانید با جنس های مختلفی سفارش دهید. همچنین گزماژ های متنوعی هم برای تولید بروشور وجود دارد. که بسته به نیاز خود می توانید آن ها را سفارش دهید. این محصول انواع مختلفی از نظر نوع خط تا نیز دارد؛ که در ادامه به طور کامل در خصوص آن ها توضیح خواهیم داد.

چاپ بروشور

باید بگوییم در دپارتمان چاپ هیلاج، می توانید چاپ بروشور در تیراژ 1000 برگی و بیشتر را نیز سفارش دهید. از نظر تنوع در نوع کاغذ و گرماژ های آن تفاوتی در چاپ بروشور تعداد کم و چاپ هزار تایی وجود ندارد. و در هر دو شیوه چاپ، بروشرو با ضمانت نامه کیفیت ارائه می شود. چاپ افست بروشور برای مشاغل و کسب و کار هایی مناسب است که به بروشور با تعداد بالا نیاز دارند. این محصول با تنوع زیادی در دپارتمان چاپ هیلاج، عرضه می شود. همچنین در سفارش های بیشتر از 10 میلیون تومان، امکان خرید چکی هم وجود دارد. برای ثبت سفارش چاپ بروشور در تیراژ 100 تایی و بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ بروشور دیجیتال

چاپ بروشور تعداد کم به روش دیجیتال انجام می شود. این نوع چاپ مزیت های زیادی دارد. چاپ بروشور دیجیتال سرعت بالایی دارد؛ و باعث می شود سفارش شما در زمان کوتاه تری آماده شده و به دستتان می رسد. چاپ بروشور با تعداد دلخواه می تواند باعث شود؛ با هزینه ی بسیار معقولی از مزایای بروشور بهره مند شوید. چاپ بروشور دیجیتال همچنین مزیت دیگری هم دارد؛ و اون این است که چاپ دیجیتال امکان چاپ تعداد کم را فراهم می کند. برای چاپ بروشور با تعداد دلخواه می توانید سفارش خود را در وب سایت هیلاج ثبت نمایید.

چاپ بروشور تعداد کم در کرج

در شهر کرج کسب و کار های زیادی وجود دارند. وجود کارخانه های زیاد باعث می شود برای معرفی محصولات خود به بروشور نیاز داشته باشند. چاپ بروشور تعداد کم در کرج، می تواند برای این کسب و کار ها مناسب شود. کسب و کار های کوچک می توانند از مزیت های چاپ بروشور تعداد کم استفاده کنند. از آن جایی که کارخانه ها معمولا مصرف بیشتری دارند؛ می توانند اقدام به ثبت سفارش چاپ برشور افست کنند. چاپ بروشور تعداد کم در کرج، را می توانید در وب سایت ثبت سفارش نمایید. و یا از طریق تماس با شماره 02632255488 سفارش خود را ثبت کنید. و با در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

انواع بروشور

بروشور ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربرد های به خصوصی دارند. این تنوع از نظر جنس و نوع خط تا است. در ادامه در مورد هر کدام از انواع بروشور توضیح خواهیم داد؛ تا با آشنا شدن با آن ها بهرین گزینه را ثبت سفارش کنید.

بروشور دو لت

بروشور دو لتی یکی از ساده ‌ترین و البته متداول ترین نوع بروشوراست. این بروشور از تا زدن یک کاغذ ایجاد می شود. و معمولا این تا از وسط کاغذ ایجاد می شود. اما در صورت تمایل می شود تا را به صورت غیر متقارت ایجاد کرد. این بروشور دارای فضای کافی برای متن‌های طولانی یا تصاویر بزرگ است. به همین دلیل برای مقایسه محصول، منوی تجاری یا حتی طراحی نقشه مناسب است‌. چاپ بروشور تعداد کم به صورت دو لت فراوانی زیادی دارد.

بروشور سه لت

این بروشور بدون تردید پر مخاطب ترین نوع بروشور است. بروشور سه لت با توجه به ابعاد استاندارد کاغذ و فضای مناسبی که برای ارائه اطلاعات در اختیار ما می گذارد بسیار مورد توجه قرار دارد. این نوع بروشور معمولاً در کمپین ‌های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد.

بروشور دروازه‌ ای

این نوع بروشور‌‌ انتخابی مناسب، برای داشتن یک صفحه بزرگ است. در ‌این نوع بروشور‌هنگام باز یا بسته ‌شدن، سمت چپ ‌و‌ راست به سمت داخل تا می ‌شوند؛ و در وسط به هم می‌ رسند. بروشور های دروازه ‌ای برای شرکت ‌هایی که به دنبال بروشور های تجاری برای نمایش تصاویر گسترده هستند بسیار مناسب است. به طور مثال یک شرکت محوطه‌ سازی یا شرکت معماری و … می تواند برای نمایش خدمات خود از این نوع برشور استفاده کند.

بروشور زیگزاگی

نوع دیگر بروشور هم، بروشور زیگزاگی است. چاپ بروشور تعداد کن به صورت زیگزاگی هم خواستار زیادی دارد. بسیاری از افراد به اشتباه آن را با بروشور سه لت اشتباه می‌ گیرند. زیرا هر کدام دارای شش لت بوده و هر لت دارای اندازه ‌ی یکسان است. در حقیقت تفاوت اصلی در نحوه تا زدن آن‌ ها است. در بروشور‌ سه لت‌، صفحه مرکزی در پشت قرار می ‌گیرد. درصورتی‌ که در بروشور زیگزاگی صفحه ‌ی مرکزی در داخل قرار دارد.

بروشور آکاردئونی

این نوع بروشور مانند ساز آکاردئون تا می شود. در این نوع بروشور یک سری تا ‌های موازی برای ایجاد چند لت با اندازه‌ ی یکسان زده می‌ شود. تای آکاردئونی یک انتخاب محبوب برای بروشور های چند صفحه‌ ای ا‌ست. در بروشور آکاردئونی به علت این ‌که هر لت در جهت مخالف لت قبلی قرار دارد؛ به‌ راحتی باز و بسته می‌ شود.‌ علاوه بر‌ ارائه ‌ی ظاهری متفاوت، معمولاً استفاده از بروشور ‌های آکاردئونی مقرون به صرفه ‌تر از تولید یک کتابچه‌‌ ی چند صفحه ‌ای است.

بروشور تای فرانسوی

بروشور تای فرانسوی چهار لت دارد. در این نوع بروشور، کاغذ از وسط تا می ‌شود؛ و سپس به‌ صورت عمود بر تای اول به نصف دیگر (تای دوم) تا می‌ شود. این بروشور ها فضای وسیعی در اختیار طراحان قرار می ‌دهند. به همین دلیل برای نقشه‌ ها، پوستر ها اینفوگرافیکی ‌ها و مطالب با طرح‌ های گرافیکی بزرگ ایده‌ آل هستند.

بروشور دوبل موازی

ابتدا برگه را به دو قسمت مساوی تقسیم و سپس هر قسمت را دوباره به دو قسمت مساوی دیگر تقسیم می‌کنند. با این روش  یک بروشور چهار لت ‌به وجود می‌آید. روش تا کردن این نوع بروشور ساده است و فضای کافی برای تقسیم اطلاعات مهم در اختیار طراح  قرار می‌دهد. این روش تا کردن باعث می‌شود، درصورت نیاز بروشور دوبل موازی در یک پاکت کوچک ‌جا داده شود. به همین دلیل برای طرح‌های تبلیغاتی بزرگ و نقشه ایده‌آل است.

پیمایش به بالا