چاپ تگ و اتیکت تعداد کم

تگ و اتیکت آویز یکی از مهم ترین اقلام در بسته بندی محصولات است. کاربرد های برای تگ و اتیکت تعریف شده است. که مهم ترین آن ها مربوط به حوزه پوشاک می شود. چاپ تگ و اتیکت تعداد کم باعث می شود؛ کسب و کار های کوچک نیز بتوانند از مزایای این محصول مهم در بسته بندی استفاده کنند. شما برای بسته بندی انواع محصولات می توانید از تگ و اتیکت استفاده کنید.

 در دپارتمان چاپ هیلاج که مجهز ترین مرکز چاپ در کرج است؛ انواع تگ و اتیکت عرضه می شود. که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را سفارش دهید. پیج های فروشگاهی نیز از تگ و اتیکت بسیار استفاده می کنند. که این مورد باعث می شود بسته بندی حرفه ای تری داشته باشند. هر چند هیلاج یک مرکز چاپ در کرج است؛ اما به تمام شهر های کشورمان ایران محصولات خود را عرضه می کند.

چاپ اتیکت جوراب تعداد کم 

یکی از محصولاتی که در بسته بندی آن ها از تگ و اتیکت های به خصوصی استفاده می شود؛ جوراب است. با استفاده از اتیکت های خاص می توانید فروش بیشتری را برای محصول خود، رقم بزنید. در دپارتمنان چاپ هیلاج، چاپ اتیکت جوراب تعداد کم  با تنوع بسیار زیادی عرضه می شود. در هیلاج همواره در حال طراحی محصولات جدید هستیم. از این رو می توانید خلاقانه ترین اتیکت های جوراب را در فروشگاه سایت ثبت سفارش نمایید. اتیکت محصول در فروش آن بسیار اهمیت دارد. و این اهمیت برای جوراب دو چندان است. برای ثبت سفارش چاپ اتیکت جوراب تعداد کم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ اتیکت جوراب تعداد کم

چاپ اتیکت کاغذی تعداد کم

همان طور که احتمالا می دانید اتیکت ها در دو نوع کاغذی و پارچه ای تولید می شوند. در دپارتمان چاپ هیلاج فعلا فقط اتیکت کاغذی عرضه می شود. چاپ اتیکت کاغذی تعداد کم را می توانید در انواع مختلفی سفارش دهید. این تنوع از نظر جنس کاغذ، نوع روکش و نوع برش قابل مشاهده است. چاپ اتیکت کاغذی تعداد کم برای کسب و کار های کوچک بسیار مناسب است. چرا که این امکان را برای آن ها فراهم می کند تا با هزینه بسیار کم از مزیت های ایتکت و تگ بهره مند شوند. برای ثبت سفارش چاپ اتیکت کاغذی تعداد کم، می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

چاپ تگ و لیبل تعداد کم

یکی دیگر از اقلام مهم در بسته بندی محصولات مختلف در کنار چاپ تگ و اتیکت تعداد کم، لیبل است. لیبل ها کاربرد های زیادی دارند. چاپ لیبل تعداد کم برای چسباندن بر روی ظروف مختلف صورت می گیرد. همچنین از لیبل تعداد کم برای پیج های فروشگاهی نیز استفاده می کنند. از جمله این کاربرد ها می توان به لیبل پلمپ، لیبل تشکر از خرید، لیبل آدرس پستی و… اشاره کرد. چاپ لیبل تعداد کم می تواند به صورت برش های دلخواه شما صورت گیرد. برای  ثبت سفارش چاپ لیبل تعداد کم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ تگ آویز تعداد کم

تگ های آویز را بیشتر بر روی لباس ها می بینیم. اما کاربرد های دیگر هم برای تگ ها تعریف شده است. به طور مثال بسیاری چاپ تگ آویز تعداد کم را برای بسته بندی محصولات غذایی خود ثبت سفارش می کنند. چاپ تگ و اتیکت تعداد کم برای محصولات دیگر هم کاربرد های زیادی دارد. چاپ تگ آویز تعداد کم در اشکال مختلفی انجام می شود. شما می توانید متناسب با محصولی که می خواهید آن را با استفاده از این تگ ها بسته بندی کنید؛ چاپ تگ آویز تعداد کم را در اشکال مورد نظر خود سفارش دهید.

چاپ اتیکت کرافت تعداد کم

یکی از جنس های محبوب در تگ و ایتکت، کرافت است. چاپ تگ و اتیکت تعداد کم کرافت می تواند جلوه ای بسیار زیبا به محصول شما ببخشد. همچنین در دپارتمان چاپ هیلاج اتیکت کرافت خام نیز عرضه می شود. این محصول بسیار مورد توجه فروشگاه های اینترنتی قرار دارد. اتیکت کرافت برای شغل هایی که ماهیت سنتی و اصیل دارند بسیار مناسب است. همچنین برای بسته بندی محصولات غذایی نیز توصیه می شود. چاپ اتیکت کرافت تعداد کم، را می توانید بر روی گرماژ های مختلف سفارش دهید.

سفارش چاپ اتیکت تعداد کم

برای سفارش چاپ اتیکت تعداد کم در دپارتمان چاپ هیلاج از چند طریق می توانید اقدام کنید. در روش اول می توانید وارد وارد فروشگاه سایت شوید و سفارش چاپ اتیکت تعداد کم را انجام دهید. در صورت بروز اختلال در سایت یا هر دلیل دیگری این امکان وجود دارد که؛ سفارش چاپ اتیکت تعداد کم را به صورت تلفنی انجام دهید. به این منظور می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. همچنین برای سفارش چاپ تگ و اتیکت تعداد کم می توانید به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید. به این سه روش می توانید سفارش چاپ اتیکت تعداد کم را انجام دهید.

چاپ تگ و اتیکت

تولیدی های بزرگ چاپ تگ و اتیکت تعداد کم را به صرفه نمی دانند. در واقع همین طور هم هست. این دسته از مشاغل می توانند چاپ تگ و اتیکت را در تیراژ 1000 عددی و بیشتر سفارش دهند. هر چند زمان آماده سازی این محصول بیشتر از نمونه تعداد کم آن است. اما بسیار به صورفه تر است. چاپ تگ و اتیگت در تیراژ 1000 عددی و بیشتر به روش افست انجام می شود. بر خلاف چاپ تعداد کم، که از چاپ دیجیتال به این منظور استفاده می شود. در دپارتمان چاپ هیلاج، برای سفارش های بالاتر از 10 میلیون تومان امکان پرداقت اقساطی را نیز فراهم کرده ایم. برای ثبت سفارش چاپ تگ و اتیکت در تیراژ بالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیمایش به بالا