کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ

نماینده فروش مکتوب شما!

کاتالوگ از مهم ترین اقلام چاپی برای معرفی محصول و کسب و کار شما است. اگر کاتالوگ شما به نحوی حرفه ای طراحی شود؛ می تواند به نماینده فروش مکتوب شما تبدیل شود. همچنین کیفیت چاپ و صحافی کاتالوگ نیز در موثر بودن آن نقش دارد.

در دپارتمان چاپ هیلاج  کاتالوگ با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شود؛ که طراحی آن را مبتنی بر علوم برند سازی انجام می دهیم؛ تا بتوانید با ارائه آن به مشتری خود تاثیر مثبتی بر ناخودآگاه او بگذارید و جایگاه کسب و کارتان را در ذهنشان ارتقا دهید. برای ثبت سفارش به بخش پایینی مراجعه کنید.

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی کاتالوگ

بخش عمده ای از میزان تاثیر گذاری کاتالوگ شما به نحوه طراحی آن بر می گردد. با توجه به این که ما از این موضوع آگاهیم، کاتالوگ شما را مبتنی بر علوم تبلیغات و روانشناسی فروش انجام می دهیم؛ تا تاثیر گذاری آن به بالاترین حد ممکن برسد. همچنین برای نگارش متن کاتالوگ نیز می توانید همراه شما باشیم. برای سفارش طراحی کاتالوگ با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

سپاس از تیم فوق حرفه ای هیلاج از هر بابت عالی
قربان زاده
بسیار عالی با تشکر از مدیریت و پرسنل دپارتمان چاپ هیلاج
تدبیر دماوند معین
بعد از سال ها تجربه همکاری به چاپخونه های مختلف به جرعت میتونم بگم یه سرو گردن از همکارهاتون سرین
یثربی
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه طراحی کاتالوگ خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی کاتالوگ شما انجام شود.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ کاتالوگ در کرج

کاتالوگ را می توان یکی از اقلام چاپی پر مصرف دانست. چاپ کاتالوگ در کرج بیشتر باهدف معرفی جامع سازمان ها صورت می گیرد. لازم به توضیح است که منظور از سازمان، همان کسب و کار های بزرگ و کوچک است. چاپ کاتالوگ یکی از اقدام های برای بازاریابی است. این ملزوم چاپی که انواع مختلفی هم دارد؛ به طور غیر مستقیم می تواند بر روی میزان درآمد شما تاثیر بگذارد. چرا که اگر یک کاتالوگ با کیفیت هم از نظر طراحی و هم از نظر چاپ و هم محتوا، به مخاطب خود بدهید؛ قطعا آن را به خرید از خود ترغیب می کنید. کاتالوگ با توجه به فضای بیشتری که به نسبت بروشور در اختیار می گذارد؛ امکان بیشتری را برای توضیحات فراهم می کند. از این برای ارائه توضیح مفسل در خصوص سازمان و محصولاتی که عرضه می کند؛ بسیار مناسب است. چاپ در کرج برای محصول کاتالوگ انواع مختلفی دارد.

این تفاوت می تواند در ابعاد و همچنین نوع برش آن نمود داشته باشد. بسیار اهمیت دارد که شیوه ای که کاتالوگ شما اجرا می شود؛ با ماهیت کسب و کارتان هماهنگ و هم سو باشد. به طور مثال اجرای یک کاتالوگ فانتزی برای یک کارگاه صنعتی اصلا صحیح نیست. مقابل این مورد هم مصداق دارد. پس در زمان ایده پردازی به این نکته توجه نمایید. چاپ در کرج محصولات زیادی را شامل می شود؛ که کاتالوگ یکی از آن ها است. برای مشاهده همه محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج، بر روی عبارت چاپ در کرج کلیک کنید.

چاپ کاتالوگ تعداد کم در کرج

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد کسب و کارهای کوچک و خانگی هستیم. همین موضوع باعث ایجاد نیاز برای چاپ تعداد کم شده است. چاپ کاتالوگ تعداد کم نیز از این قاعده مستثنی نیست. این موضوع یعنی چاپ کاتالوگ تعداد کم در کرج این امکان را فراهم کرده است که؛ همه کسب و کار ها در صورت تمایل امکان بهره مندی از مزایای آن را داشته باشند. چاپ کاتالوگ تعداد کم می تواند با تنوع قابل توجهی صورت گیرد. که این تنوع شامل ابعاد، جنس کاغد داخلی، جنس جلد و … می شود. چاپ کاتالوگ در کرج را می توانید در تعداد دلخواه در هیلاج ثبت سفارش نماید. چاپ کاتالوگ تعداد کم برای کسب و کار هایی که قصد شرکت در نمایشگاه ها را نیز دارند مناسب است.

معمول در این رویداد ها استفاده از کاتالوگ مرسوم است. دلیل این موضوع هم این است که یک کالا فیزیکی برای به یاد آوری کسب و کار خود به مخاطب می دهند. اما بسیاری از کسب و کار ها که در نمایشگاه های کوچک شرکت می کردند؛ به دلیل توجیه نداشتن چاپ کاتالوگ در تیراژ 1000 تایی از خیر آن می گذشتند. اما با فراهم شدن چاپ کاتالوگ تعداد کم همه کسانی که قصد شرکت در نمایشگاه ها را دارند؛ می تواند با چاپ کاتالوگ کسب و کار خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنند. این محصول را می توانید با جنس ها و شیوه های مختلف صحافی به چاپ برسانید. برای سفارش چاپ کاتالوک تعداد کم وارد فروشگاه سایت شوید.

چاپ کاتالوگ در تهران

برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ در تهران نیز می توانید از طریق هیلاج اقدام نمایید. هر چند هیلاج یک مرکز چاپ در کرج است؛ اما به دلیل ارسال سفارشات شما از طریق تیپاکس همکاری با آن برای تهرانی ها هم به صرفه است. مهم ترین نکته چاپ کاتالوگ در تهران کیفیت آن است. موردی که قطعا با هیلاج آن را در حد اعلا تجربه خواهید کرد. از آن جایی که به کیفیت محصولات چاپی خود ایمان داریم؛ همه آن ها را با ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می دهیم. تا با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگ نمایید. از نظر قیمت نیز باید بگوییم چاپ کاتالوگ را با همان قیمت چاپخانه های تهران ارائه می دهیم. پس از هر نظر همکاری با هیلاج و ثبت سفارش چاپ کاتالوگ در کرج با تهران تفاوتی ندارد. برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

تهران را می توان مرکز چاپ کشور و حتی خاورمیانه دانست. چاپ کاتالوگ در تهران می تواند خیال شما را از کیفیت آن راحت کند. در هر کجای کشور که باشید می توانید با سفارش چاپ کاتالوگ درتهران؛ صاحب یک کاتالوگ با کیفیت شوید. باید بگوییم هزینه ارسال سفارشات در اولین بار سفارش، رایگان خواهد بود. در دفعات دیگر هم با توجه به ارسال از طریق پست هزینه زیادی را متحمل نخواهید شد. برای ثبت سفارش این محصول و مشاهده نمونه کار ها و همین طور مشاهده همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج؛ وارد فروشگاه سایت شوید.

چاپ کاتالوگ دیجیتال در کرج

همان طور که احتمال می دانید ملزومات چاپی با دو شیوه افست و دیجیتال به چاپ می رسند. چاپ کاتالوگ دیجیتال برای چاپ تعداد کم کاتالوگ مناسب است. از مزایای چاپ کاتالوگ دیجیتال می توان به سرعت چاپ بالا نیز اشاره کرد. چاپ کاتالوگ دیجیتال به دو صورت تمام رنگی و تک رنگ مشکی؛ قابل انجام است. که با توجه به نیاز خود می توانید آن را سفارش دهید. چاپ کاتالوگ دیجیتال در ابعاد مختلف قابل انجام است؛ و از این جهت محدودیتی را در هنگام سفارش متوجه شما نمی کند. که این خود موضوع بسیار مهمی است. در چاپ کاتالوگ دیجیتال در کرج از کاغذ های مختلفی استفاده می شود. این مورد به درخواست مشتری بستگی دارد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید؛ و همچنین سایر مواردی که بر تصمیم گیری شما تاثیر می گذارد. اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگ در کرج نمایید.

هر کدام از کاغذ هایی که برای چاپ کاتالوگ مورد استفاده قرار می گیرند خصوصیات مختص به خود را دارند. اگر کاتالوگ شما برای معرفی محصول و کسب و کار شما کاربرد خواهد داشت. بهتر است با کاغذ گلاسه به چاپ برسد. چرا که براقیت این کاغذ باعث می شود؛ محصولات شما بهتر دیده شوند. این محصول با کاغذ تحریر نیز قابل سفارش است. این کاغذ برای چاپ سیاه و سفید نیز مناسب است. کاتالوک های با چاپ سیاه و سفید بیشتر کاربرد بولتن دارند. و در آن ها از تصاویر کمی استفاده شده است. کاتالوگ انواع دیگر هم دارد.

چاپ کاتالوگ و بروشور

 همواره نام کاتالوگ و بروشور باهم هستند.علارغم این موضوع، این دو ابزار تبلیغات چاپی هیچ شباهتی به هم ندارند! در واقع چاپ کاتالوگ و بروشور با اهداف مختلفی صورت می گیرد. هر چند با چاپ کاتالوگ و بروشور شما به دنبال معرفی کسب و کار خود، و محصولاتتان هستید. اما با چاپ کاتالوگ شما فضای بیشتری برای این امر در اخیار دارید؛ حال آن که در بروشور به دلیل فضای کم باید بسیار مختصر به ارائه بپردازید. پیش از اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگ و بروشور شما باید هدف خود را بررسی کنید. سپس با توجه به فضایی که برای ارائه در خصوص کسب و کار و محصولاتتان مورد نیاز دارید؛ اقدام به سفارش چاپ کاتالوگ و بروشور کنید. بروشور و کاتالوگ را می توان مکمل یک دیگر دانست. البته این به آن معنا نیست که کاتالوگ و بروشور به تنهایی ناقص هستند و کاربردی ندارند.

اما اگر محصول یا کسب و کار شما ایجاب کند؛ چاپ هر دوی آن ها می تواند بهتر باشد. در کاتالوگ معمول بخش هایی با عنوان درباره ما و توضیح درباره رسالت کسب و کار شما وجود دارد. در حالی که در بروشور خیلی سریع به معرفی محصول خواهیم پرداخت؛ و در حد چند خط از سازمان خود نیز خواهید گفت. در بروشور می توان تصاویر بزرگ تری در قیاس با کاتالوگ در همان سایز استفاده کرد. علت این موضوع نوع صحافی آن ها استو در واقع کاتالوگ فضای مفید کم تری را در اختیار شما قرار می دهد.

چاپ کاتالوگ قیمت

این موضوع یعنی چاپ کاتالوگ قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد. که در ادامه به بررسی اجمالی آن ها خواهیم پرداخت. اولین موضوع موثر بر چاپ کاتالوگ قیمت ابعاد آن است.  کاتالوگ را می توانید در ابعاد مختلفی چاپ کنید. در این بخش محدودیتی وجود ندارد. کاتالوگ در ابعاد کوچک قیمت کم تری دارد. و هر چه ابعاد بزرگ تری را برای کاتالوگ خود انتخاب کنید؛ قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. همان طور که گفیتم هر چه ابعاد بزرگ تر شود قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. که این یک امر بدیهی است. در مورد ابعاد کاتالوگ باید بگوییم این است که، چیزی که معمول است چاپ کاتالوک A4 می باشد. مورد دیگر که بر چاپ کاتالوگ قیمت تاثیر می گذارد، تیراژ سفارش شما است. شما می توانید کاتالوگ را در تعداد دلخواه خود سفارش دهید. سفارش های کم تر از هزار عدد با چاپ دیجیتال، و بیشتر از هزار عدد با چاپ افست انجام می شود.

باید بگوییم هر چه تیراژ سفارش شما افزایش پیدا کند، با توجه به سرشکن شدن هزینه ها؛ چاپ کاتالوگ قیمت کم تری خواهید داشت. همین طور امکان خرید چکی نیز برای شما فراهم می شود. همچنین جنس کاغذ برگه های داخلی نیز بر قیمت چاپ کاتالوگ در کرج تاثیر می گذارد. برای چاپ کاتالوگ از کاغذ های متنوعی از جمله تحریر و گلاسه استفاده می شود. همچنین جلد هم چاپ کاتالوگ قیمت آن را متغیر می کند. معمولا برای جلد از کاغذ از کاغذ های با گرماژ بالا تر استفاده می شود. برای چاپ کاتالوگ قیمت آن می توانید با شماره 02632255488  تماس بگیرد.

چاپ کاتالوگ تیراژ پایین در کرج

چاپ کاتالوگ تیراژ پایین اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. که دلیل آن را می توانید در رشد کسب و کار های کوچک و خانگی جستجو کرد. چاپ کاتالوگ تعداد پایین در ابعاد مختلف قابل سفارش است. همچنین اعمال برش خاص نیز برای چاپ کاتالوگ تیراژ پایین امکان پذیر می باشد. چاپ کاتالوگ تیراژ پایین به صورت رنگی و تک رنگ مشکی امکان پذیر است. همچنین می توانید برای کاتالوگ مشکی از جلد رنگی استفاده نمایید. به طور معمول چاپ کاتالوگ تیراژ پایین با صفافی منگنه و چسب گرم انجام می شود. که این موضوع به تعداد صفحات کاتالوگ بستگی دارد. چاپ کاتالوگ در کرج در تیراژ کرج، یکی از بهترین گزینه های برای تبلیغات محیطی لوکس است. استفاده از این ابزار توسط ویزیتور های شما می تواند جلوه ای متفاوت از کسب و کار شما را به نمایش بگذارد. و جایگاه شما را در ذهن مشتری ارتقا دهد.

چاپ کاتالوگ تیراژ پایین در کرج، را می توانید با جنس های مختلفی سفارش دهید. و از این حیث محدودیتی ندارید. این مورد هم برای جلو و هم برای برگه های داخلی مصداق دارد. همچنین جنس روکش اعمال شده روی جلد را نیز می توانید انتخاب نمایید. مورد دیگری که در چاپ کاتالوگ تیراژ پایین در کرج می توانید آن را انتخاب کنید؛ نوع صحافی آن است. چیزی که مرسوم از صحافی چسب گرم، منگنه و فنر دوبل است. هر کدام از این صحافی  ها ویژگی های خاص خود را دارند؛ و برای مصرفی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

چاپ کاتالوگ ارزان تهران

اگر کاتالوگ را در تیراژ بالا می خواهید قطعا قیمت برای شما بسیار اهمیت خواهد داشت. چاپ کاتالوگ ارزان تهران می تواند این امر را محقق کند. به طور معمول چاپ کاتالوگ ارزان تهران به صورت تک رنگ مشکی انجام می شود. چرا که هزینه های چاپ تک رنگ به مراتب کم تر از چاپ رنگی می باشد. از کاتالوگ ارزان بسیار استفاده می شود. چاپ کاتالوگ ارزان تهران را می توان در موارد بسیاری مورد استفاده قرار داد. باید توجه داشته باشد که پیش از ثبت سفارش باید به هدف خود از؛ چاپ کاتالوگ ارزان تهران دقت کنید. چاپ کاتالوگ در کرج یا تهران یا هر شهر دیگری با قیمت های مختلفی ارائه می شود. این مورد به متغیر های مختلفی بستگی دارد. در طول این نوشتار در این باره توضیح دادیم. اما در این بخش نیز خیلی خلاصه به عوامل موثر بر قیمت کاتالوگ می پردازیم.

برای چاپ کاتالوگ ارزان می توان از کاغذ های با گرماژ پایین استفاده کرد. به طور مثال به جای استفاده از کاغذ تحریر 80 گرم از تحریر 70 گرم استفاده شود. این مورد برای جنس های دیگر کاغذ مثل گلاسه نیز مصداق دارد. همچنین تعداد رنگ های استفاده شده برای چاپ نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. البته در چاپ اختصاصی این مورد دیده می شود. اگر تیراژ سفارش شما به حدی است که در فرم اختصاصی چاپ شود؛ می توانید با کم کردن تعداد رنگ های به کار رفته در طراحی کاتالوگ در هزینه های صرفه جویی کنید.

چاپ کاتالوگ حرفه ای

 بسیاری از مشاغل تمایل به چاپ کاتالوگ حرفه ای دارند. در دپارتمان چاپ هیلاج چاپ کاتالوگ حرفه ای به بهترین نحو ممکن؛ صورت می گیرد. کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای در هیلاج بسیار چشم گیر است. شما می توانید ثبت سفارش چاپ کاتالوگ حرفه ای را در فروشگاه سایت انجام دهید. منظور از چاپ کاتالوگ حرفه ای؛ طراحی اصولی، کیفیت چاپ بالا، صحافی و اعمال خلاقیت است. که در دپارتمان چاپ هیلاج می توانید به همه این موارد دست پیدا کنید. چاپ کاتالوگ حرفه ای فقط از یک چاپخانه حرفه ای بر می آید. چاپ کاتالوگ در کرج با اجرای ایده های خاص مصداق بارز چاپ کاتالوگ حرفه ای است. برای این منظور می توان از برش های خاص بهره برد. به طور مثال گوشه های کاتالوگ را به شکل خاص برش دهیم. همین طور جلد را نیز می توان تو خالی کرد. تا بخش زیرین آن نمایان شود.

روش دیگری که می توان به کار گرفت تا به یک چاپ کاتالوگ حرفه ای دست پیدا کنیم. استفاده از شیوه های چاپی خاص است. مثلا یو وی موضعی می تواند جلوه بسیار خوبی به کاتالوگ ببخشد. به طور معمول بخش هایی مانند نام برند، لوگو و تصاویر مهم روی جلد یو وی می شوند. برای اجرای کاتالوگ حرفه ای از چاپ طلاکوب نیز می توان بهره برد. از همه این موارد هم تر طراحی کاتالوگ است. اگر طراحی کاتالوگ بی کیفیت انجام شده باشد. اجرای گران ترین روش های چاپی نیز نتیجه ای جز یک کاتالوگ معمولی نخواهد داشت.

چاپ فوری کاتالوگ

در مواقعی نیاز به چاپ فوری کاتالوگ وجود دارد. چاپ فوری کاتالوگ به طور معمول هزینه بیشتری دارد. و به دلایلی امکان دارد کیفیت متعالی نداشته باشد. البته این به معنای بی کیفیت بودن آن نیست؛ بلکه این امکان وجود دارد که در قیاس با کاتالوگ هایی که؛ چاپ معمولی دارند کیفیت کم تری دارند. اما در هر صورت و با تمام این موارد که ذکر شد؛ چاپ فوری کاتالوگ در مواقعی لازم است. که در این صورت می توانید ثبت سفارش چاپ فوری کاتالوگ را انجام دهید. چاپ فوری کاتالوگ به شرط آماده بودن طراح آن امکان پذیر است. چرا که روند طراحی کاتالوگ طولانی است. و زمان زیادی را باید به آن اختصاص داد تا به نتیجه درخور رسید. ما در دپارتمان طراحی هیلاج بسته به تعداد صفحات کاتالوگ حداقل 10 روز کاری برای طراحی کاتالوگ اختصاص می دهیم. تا به بهترین نتیجه برسیم.

پیشنهاد ما این است که برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ در کرج، در زمان مناسب اقدام کنید. این مورد چند مزیت دارد. اول اینکه در زمان کافی می توانید نسبت به نگارش متن آن اقدام کنید. سپس برای طراحی آن نیز وقت کافی وجود دارد. و می شود به کامل ترین شکل ممکن آن را انجام داد. مورد دیگر نیز زمان برای چاپ است. هر چند روند چاپ ثابت است و تقریبا قابل پیش بینی است. اما اگر زمان بیشتر در اختیار باشد می شود با خیال راحت تری برای آماده شدن سفارشتات صبر کنید. برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ فوری می توانید با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت چاپ کاتالوگ

 برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ لازم است با مرکز تماس هیلاج، تماس بگیرد. چرا که قیمت کاتالوگ به متغیر های زیادی بستگی دارد.  و نمی توان یه قیمت واحد برای آن معرفی کرد. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت کاتالوگ کاتالوگ خواهیم پرداخت. چاپ کاتالوگ در کرج با قیمت های مختلفی انجام می شود. یکی از عوامل موثر بر قیمت کاتالوگ، ابعاد کاتالوگ است. همان طور که انتظار می رود هر چه ابعاد کاتالوگ بزرگ تر باشد قیمت بیشتری هم دارد. مورد دیگر جنس برگه های داخلی و همچنین جلد است. انتخاب جنس برگه های داخلی به شما و بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید بستگی دارد. در چاپ کاتالوگ از کاغذ هایی مختلفی از قبیل گلاسه، تحریر و کوتد استفاده می شود. همچنین از این کاغذ ها در گرماژ های مختلفی استفاده می شود. که باز هم قیمت ها متفاوت است.

 تعداد صفحات داخلی هم بر قیمت چاپ کاتالوگ موثر است. در انتخاب تعداد صفحات داخلی باید نکاتی رعایت شود. در انتهای همین صفحه در باره آن توضیح داده ایم. نوع صحافی نیز عامل دیگر تعیین کننده قیمت کاتالوگ است. همان طور که می بینید عوامل زیادی بر قیمت کاتالوگ تاثر می گذارد. از این رو لازم است برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ با ما تماس بگیرید. این گونه با بررسی کاتالوگ مورد نظر شما قیمت اعلام خواهد شد. استعلام قیمت چاپ کاتالوگ از طریق پیام دادن در پیام رسان ها نیز امکان پذیر است.

چاپ کاتالوگ a5

همان طور که گفتیم کاتالوگ ابعاد مختلفی دارد. یکی از آن ها چاپ کاتالوگ a5 است. چاپ کاتالوگ در کرج با ابعاد a5 مزیت های زیادی دارد. از مزیت های چاپ کاتالوگ a5 ابعاد مناسب آن است. ابعاد آن باعث می شود به سادگی در کیف قرار گیرد. و به سادگی حمل شود. همچنین این ابعاد فضای خوبی ار برای نوشتن متن های مورد نظرتان در اختیار شما قرار می دهد. برای قرار دادن تصاویر هم چاپ کاتالوگ a5 فضای خوبی را ارائه می دهد. مورد دیگر این است که چاپ کاتالوگ a5 هزینه کم تری نسبت به؛ کاتالوگ a4 دارد. دلیل این موضوع هم ابعاد کوچک تر آن است. که این مورد باعث می شود بتوان کاتالوگ را در تیراژ بالاتری انجام دهید. و آن را به افراد بیشتر داد. تا کسب و کارتان را افراد بیشتر بشناسند. چاپ کاتالوگ a5 می تواند با کاغذ های مختلفی صورت گیرد.

ولی استفاده از کاغذ گلاسه فراوانی بیشتری دارد. برای کاتالوگ محوصل نیز از این سایز کاتالوگ استفاده می شود. در این صورت معمولا از کاغذ تحریر استفاده می شود. و چاپ کاتالوگ نیز به صورت تک رنگ انجام می شود. شما می توانید کاتالوگ خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید. نوع صحافی آن را تعیین کنید. و جنس جلد را مشخص نمایید. همچنین جهت افقی یا عمودی بود چاپ کاتالوگ a5 قابل سفارش است. برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ a5 با ما شماره 02632255488تماس بگیرد؛ و یا در واتساپ و ایتا به شماره 09221948055 پیام دهید.

چاپ کاتالوگ افست

همان طور که می دانید چاپ کاتالوگ به دو شیوه افست و دیجیتال انجام می شود. هر کدام از این شیوه ها مزیت ها و نقاط ضعفی دارد. که در این بخش به چاپ کاتالوگ افست می پردازیم. دراین باره باید بگوییم که چاپ کاتالوگ افست برای چاپ تیراژ بالا مناسب است. لازم به به توضیح است که منظور از تیراژ بالا، بیشتر از هزار عدد است. مزیت دیگرچاپ کاتالوگ افست کیفیت مناسب آن است. همچنین در چاپ کاتالوگ افست تنوع در کاغذ مصرفی بالا است. در مقابل چاپ کاتالوگ افست به نسبت چاپ کاتالوگ دیجیتال، زمان بر است. و فرایند آماده سازی آن بیشتر طور می کشد. هر کدام از این شیوه های چاپی مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. و به ذات بد یا خوب نیستند. چاپ کاتالوگ در کرج برای تیراژ هزار عدد به بالا با افست انجام می شود.

اما برای چاپ کاتالوگ تعداد کم از شیوه دیجیتال استفاده می شود. چاپ کاتالوگ افست محدودیت های کم تری در انتخاب رنگ و نوع کاغذ دارد. همچنین می شود در ابعاد خیلی بزرگ هم ملزوم مورد نظر را به چاپ رساند. این مهم ترین مزیت های چاپ کاتالوگ افست است. در این شیوه چاپی می شود از رنگ پنجم نیز استفاده کرد. با این کار می شود کاتالوگی به مراتب زیبا تر و چشم نواز تر داشت. باید بگوییم رنگ پنجم به صورت اختصاصی ساخته می شود. استفاده از این رنگ هزینه های چاپ کاتالوگ را افزایش می دهد. اما در مقابل زیبایی بی نظیری را به کاتالوگ شما خواهد بخشید.

چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران

 کسب و کار های حرفه ای برای معرفی خود و محصولاتشان به چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران نیاز دارند. چرا که کسب و کار ما بر اساس هر آن چه که به آن نسب دارد؛ قضاوت می شود. از این رو اگر ادعای حرفه ای بودن داریم باید نسبت به چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران اقدام کنیم. درست مانند چاپ ست اداری. برای چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران، تنها کافی است با ما تماس بگیرید. کیفیت چاپ بالا، طراحی اصولی و خلاقیت ها همیشگی تیم هیلاج با عث می شود که؛ چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران به بهترین نحو صورت گیرد. محصول دیگر ما یعنی چاپ ست اداری هم از این قائده پیروی می کند. به طور معمول شرکت ها به چاپ ست اداری نیاز دارند. برای ثبتظ سفارش چاپ ست اداری می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

چاپ کاتالوگ در کرج به صورت ای برای کسب و کار های حرفه ای مناسب است. این به آن معنا است که فقط کسب و کار های حرفه ای اهمیت استفاده از کاتالوگ حرفه ای را درک می کنند. با استفاده از این نوع کاتالوگ می توانید جلوه ای متفاوت از کسب و کار خود را به نمایش بگذارید. در دنیای شلوغ امروز که افراد در طول در مواجه با تبلیغات بسیاری هستند. متفاوت بودن  رمز دیده شدن است. برای اینکه متفاوت باشید لازم است چاپ کاتالوگ خود را به یک سازمان حرفه ای بسپارید. تا با یک ایده پردازی خلاقانه و اجرای بی نقص، یک کاتالوگ حرفه را برای معرفی محصولات و کسب و کارتان بهره مند شوید.

کاتالوگ گلاسه

کاتالوگ ها را می توان با کاغذ های مختلفی به تولید رساند. یکی از متداول ترین آن ها کاتالوگ گلاسه است. کاتالوگ گلاسه چهره بسیار جذابی دارد. چاپ کاتالوگ گلاسه را می توان در گرماژ های مختلفی انجام داد. اگر تمایل دارید کاتالوگ شما جلوه لوکسی داشته باشد؛ پیشنهاد ما ثبت سفارش کاتالوگ گلاسه است. جلد کاتالوگ گلاسه می تواند از گرماژ های بالاتر استفاده شود. همچنین با اعمال روکش می توان مقاومت آن را در برابر رطوبت و همچنین پارگی نیز افزایش است. برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ گلاسه می توانید با ما تماس بگیرید؛ و یا از طریق پیام رسان ها با ما در ارتباط باشید. چاپ کاتالوگ گلاسه را می توانید در گرماژ های مختلف سفارش دهید. چیزی که اکثر مشتریان از آن بی اطلاع هستند. امکان سفارش کاتالوگ گلاسه در دو نوع گلاسه براق و مات است. گلاسه مات نیز جذابیت های خاص خود را دارد.

اما براقیت گلاسه براق باعث چشم نواز تر شدن آن، و محبوبیت بیشتر آن شده است. گلاسه با گرماژ بالا معمولا برای جلد مورد استفاده قرار می گیرد. که می توانید روکش سلفون یا مات را برای آن سفارش دهید. چاپ کاتالوگ در کرج را می توانید با جنس برگه های داخلی گلاسه سفارش دهید. این نوع کاتالوگ بسیار مورد توجه است. و خیلی از سازمان ها نسبت به ثبت سفارش آن اقدام می کنند. چرا که کاتالوگ گلاسه علاوه بر جذابیتی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد. از این رو در بین انواع جنس های کاتالوگ، کاتالوگ گلاسه پر سفارش تر است.

چاپ و صحافی کاتالوگ

یک کاتالوگ بدون صحافی تعدادی کاغذ چاپ شده منفصل است! چاپ و صحافی کاتالوگ مکمل یک دیگرهستند. چاپ و صحافی کاتالوگ به شیوه های مختلفی می تواند صورت گیرد. یکی از متداول ترین و ارزان ترین شیوه های صحافی، منگنه است. از منگنه برای صحافی کاتالوگ با تعداد برگ کم استفاده می شود. صحافی کاتالوگ با منگنه به صرفه تر است. همچنین بهترین گزینه برای چاپ کاتالوگ با تعداد صفحات کم است. اما اگر تعداد برگ های داخلی کاتالوگ افزایش پیدا کند؛ برای صحافی آن از چسب گرم استفاده می شود. صحافی چسب گرم زیبایی خاصی دارد. اما برای آن که بتوان از آن استفاده کرد باید تعداد صفحات کاتالوگ از تعدادی عبور کند. چاپ و صحافی کاتالوگ می تواند به صورت سیمی هم انجام شود. که این گونه کاتالوک شما جلوه ای فانتزی به خود می گیرد. هر کدام از این شیوه های چاپ و صافی کاتالوگ مزیت ها و معایب خود را دارند.

چاپ و صحافی کاتالوگ با فنر دوبل نیز انجام می شود. این شیوه چندان مناسب کاتالوگ نیست. چرا که جلوه مناسبی ندارد. پیشنهاد ما همان دو روش منگنه و چسب گرم است. که با توجه به تعداد صفحات کاتالوگ یکی را انتخاب خواهیم کرد. چاپ کاتالوگ در کرج را با صحافی دلخواه خود به دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. برای این منظور و استعلام قیمت می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. این محصول برای محاسبه قیمت نیاز به دریافت اطلاعات دقیق از سوی شما دارد. لذا برای استعلام قیمت نیاز است تماس بگیرید.

چاپ کاتالوگ مربعی

کاتالوگ در ابعاد مختلفی چاپ می شوند. چاپ کاتالوگ مربعی را می توان در دسته کاتالوگ های فانتزی قرار دارد. از این رو چاپ کاتالوک مربعی را بیشتر کسب و کار هایی با ماهیت فانتزی انجام می دهند. به طور مثال یک شرکت فعال در حوزه نفت چاپ کاتالوک مربعی چندان زیبنده آن نیست. در مقابل اما چاپ کاتالوک مربعی بهترین انتخاب برای یک تولید کننده لوازم آشپز خانه است. برای انتخاب نوع کاتالوگ حتما به مخاطب و ماهیت کسب و کار خودتوجه کنید. چرا که این امر بسیار اهمیت دارد و بهتر است سلیقه شخصی را در آن دخیل نکیند. برای درسافت مشاوره رایگان در خصوص چاپ کاتالوگ مربعی می توانید باما تماس بگیرد. چاپ کاتالوگ در کرج در قطع مربعی جذابیت خاصی دارد. این نوع کاتالوگ کمی فانتزی است. برای معرفی محصول گزینه بسیار مناسبی است. چاپ کاتالوگ مربعی را می توانید در تعداد صفحات دلخواه و همچنین جنس های مورد نظر خود سفارش دهید.

چاپ کاتالوگ خشتی کاتالوگ خشتی همان کاتالوگ مربعی است. چاپ کاتالوگ خشتی نیز باید با توجه به همان مواردی که پیش از این گفته شد انجام شود. چاپ کاتالوگ خشتی می تواند برای بسیاری از کسب و کار ها مناسب و جذاب باشد. چاپ کاتالوگ خشتی به طور معمول در ابعاد؛ 23*23 سانتی‌متر ، 19*19 سانتی‌متر ، 21*21 سانتی‌متر ، 25*25 سانتی‌متر و… انجام می شود. یکی از بهترین راه‌های معرفی محصول استفاده از کاتالوگ است. کاتالوگ باید از جذابیت بالا برای جامعه هدف برخوردار باشد و همچنین باید بسیار خوانا باشد. برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ خشتی می توانید با ما تماس بگیرید.

کاتالوگa3

یکی دیگر از انواع ابعاد کاتالوگ که البته چندان هم متداول نیست؛ کاتالوگa3 می باشد. در واقع کاتالوگa3 موارد مصرف خاصی دارد. برخی از سازمان ها با توجه به مواردی که برای آن ها اهمیت دارد؛ اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگa3 می کنند. از مهم ترین مزیت مزیت های کاتالوگa3 ابعاد آن است؛ که این امکان را فراهم می کند تا از تصاویر با کیفیت تر در آن استفاده کرد. همچنین سایز نوشته ها نیز بزرگ تر خواهد بود. البته همین ابعاد کاتالوگa3 محدودیت هایی نیز از جهت استفاده از آن ایجاد می کند. چاپ کاتالوگ در کرج در قطع A3 چندان مرسوم نیست. اما برای مواقعی بهترین گزینه موجود است. مزیت کاتالوگ A3  در این است که ابعاد تصاویر در آن بزرگ است. از این رو برای کاتالوگ های تصوری محور بهترین گزینه است. به طور مثال برای کاتالوگ های خودرو این نوع کاتالوگ خیلی مناسب است.

همچنین برای بسیاری از محصولات دیگر نیز از این نوع کاتالوگ استفاده می شود. چاپ کاتالوگ A3 نیز با جنس های مختلف امکان پذیر است. چیزی که مرسوم است کاغذ گلاسه است. همچنین کاغذ تحریر نیز برای چاپ این قطع کاتالوگ استفاده می شویم. شما می توانید با گرماژ های مختلف این کاغذ را مورد استفاده قرار دهید. این مورد برای کاغذ گلاسه نیز مصداق دارد. همچنین کاتالوگ A3 را با جنس کوتد نیز چاپ می کنیم. این کاغذ زخامت کاغذ گلاسه را دارد؛ و جنسی مشابه کاغذ تحریر دارد. برای سفارش این محصول نیز می توانید با شماره های ما که در بخش تماس با ما درج شده است تماس بگیرید.

کاتالوگa3

یکی دیگر از انواع ابعاد کاتالوگ که البته چندان هم متداول نیست؛ کاتالوگa3 می باشد. در واقع کاتالوگa3 موارد مصرف خاصی دارد. برخی از سازمان ها با توجه به مواردی که برای آن ها اهمیت دارد؛ اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگa3 می کنند. از مهم ترین مزیت مزیت های کاتالوگa3 ابعاد آن است؛ که این امکان را فراهم می کند تا از تصاویر با کیفیت تر در آن استفاده کرد. همچنین سایز نوشته ها نیز بزرگ تر خواهد بود. البته همین ابعاد کاتالوگa3 محدودیت هایی نیز از جهت استفاده از آن ایجاد می کند. چاپ کاتالوگ در کرج در قطع A3 چندان مرسوم نیست. اما برای مواقعی بهترین گزینه موجود است. مزیت کاتالوگ A3  در این است که ابعاد تصاویر در آن بزرگ است. از این رو برای کاتالوگ های تصوری محور بهترین گزینه است. به طور مثال برای کاتالوگ های خودرو این نوع کاتالوگ خیلی مناسب است.

همچنین برای بسیاری از محصولات دیگر نیز از این نوع کاتالوگ استفاده می شود. چاپ کاتالوگ A3 نیز با جنس های مختلف امکان پذیر است. چیزی که مرسوم است کاغذ گلاسه است. همچنین کاغذ تحریر نیز برای چاپ این قطع کاتالوگ استفاده می شویم. شما می توانید با گرماژ های مختلف این کاغذ را مورد استفاده قرار دهید. این مورد برای کاغذ گلاسه نیز مصداق دارد. همچنین کاتالوگ A3 را با جنس کوتد نیز چاپ می کنیم. این کاغذ زخامت کاغذ گلاسه را دارد؛ و جنسی مشابه کاغذ تحریر دارد. برای سفارش این محصول نیز می توانید با شماره های ما که در بخش تماس با ما درج شده است تماس بگیرید.

طراحی و چاپ کاتالوگ

یکی از عناصر اصلی در چاپ ملزومات اداری و تبلیغاتی طراحی گرافیک آن است. که این مورد یعنی طراحی گرافیک در مورد کاتالوگ اهمیت دو چندان پیدا می کند. اولین مورد که در طراحی کاتالوگ اهمیت دارد؛ طراحی جلد آن است. جلد کاتالوگ اگر به درستی طراحی شده باشد؛ مخاطب را ترغیب می کند که به مطالعه آن بپردازد. در غیر این صورت بدون دیدن حتی برگی از کاتالوگ آن را به کناری می اندازد. بعد از اینکه طراحی کاتالوگ به شیوه ای انجام شد که مخاطب را به داخل کاتالوگ بکشاند. نوبت آن است که با طراحی اصولی صفحات داخلی مخاطب را به مشتری خود تبدیل کنید. اگر این طور نباید چاپ کاتالوگ در کرج صرفا هزینه ای بیهوده است. طراحی و چاپ کاتالوگ در کنار هم معنا دارند. و حذف هر کدام از این ارکان می تواند باعث اتلاف سرمایه های مالی و زمانی شما شود.

شما می توانید برای داشتن یک کاتالوگ حرفه ای، طراحی گرافیک آن را به دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج بسپارید. طراحی و چاپ کاتالوگ بسیار در ایجاد ذهنیت مثبت در مشتری اهمیت دارد. پس لازم است آن را به یک تیم حرفه ای واگذار کنید. در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی کاتالوگ شما مبتی بر اصول تبیلغات و گرافیک و همچنین روانشناسی فروش صورت می گیرد. تا بهترین بازخورد را از طراحی و چاپ کاتالوگ خود داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با خدمات ما در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ باید چند صفحه باشد؟

به طور کلی می توان گفت انتخاب تعداد صفحات کاتالوگ به خودتان بستگی دارد. برای انتخاب تعداد صفحات کاتالوگ ابتدا باید بدانید که چه میزان محتوا دارید. پس اولیم گام چاپ کاتالوگ در کرج نگارش محتوای آن است. بعد از اینکه که به چارچوبی کلی از محتوای کاتالوگ رسیدید. لازم است مشخص کنید در هر بخش چه تصویری باید قرار گیرد. حالا که این موارد مشخص است می توان تعداد حدودی صفحات مورد نیاز خود را مشخص کنید. پیشنهاد ما این است که دست طراح را برای کم یا زیاد کردن تعداد صفحات کاتالوگ باز بگذارید. چرا که این احتمال وجود دارد که در روند طراحی به ایده ای برسد که برای اجرای آن لازم باشد؛ تعداد صفحات کاتالوگ را کم و زیاد کند. همانطور که متوجه شدید اینکه کاتالوگ باید چند صفحه باشد؟ به خیلی عوامل بستگی دارد. در نتیجه نمی توان یک پاسخ مطلق به این سوال که کاتالوگ باید چند صفحه باشد؛ داد.

اما محدودیت هایی نیز در این امر وجود دارد. به طور کلی می توان در پاسخ به این سوال که کاتالوگ باید چند صفحه باشد؛ گفت: تعداد صفحات حتما باید مضربی از چهار باشد. از این رو باید در زمان تولید محتوا کاتالوگ به این مورد توجه داشته باشید. همچنین بهتر این است که کاتالوگ های A5 و B5 این مضرب، ۸ یا  ۱۶ باشد. و اگر سایز کاتالوگ شما A4 است؛ باید در پاسخ به این سوال که کاتالوگ باید چند صفحه باشد؛ بگوییم لازم است مضربی از ۴ یا ۸ باشد. در این بخش به این سوال پرداختیم که کاتالوگ باید چند صفحه باشد؟

محاسبه قیمت کاتالوگ

همان طور که پیش از این نیز گفتیم برای محاسبه قیمت کاتالوگ لازم است عوامل زیادی را مد نظر قرار دهیم. به طور مثال باید بدانیم که کاتالوگ شما چند صفحه است. تعداد صفحات کاتالوگ در کنار اینکه هزینه های کاغذ را مشخص می کند؛ نوع صحافی کاتالوگ را نیز تعیین می کند. برای همین عامل مهمی در تعیین قیمت است. مورد دیگری که برای محاسبه قیمت کاتالوگ باید مشخص گردد، جنس کاغذ های مصرفی است. چاپ کاتالوگ در کرج با کاغذ های مختلفی قابل انجام است. جنس برگه های داخلی را می توانید از جنس های مختلفی مانند گلاسه، تحریر و کوتد انتخاب کنید. که در گرماژ های مختلفی موجود هستند. همین طور جلد را نیز می توانیم با جنس های مختلفی اجرا کنیم. اما چیزی که متداول است گلاسه است. همچنین برای محاسبه قیمت کاتالوگ باید مشخص شود که چه نوع صحافی برای آن انجام خواهد شد.

همان طور مشاهده می کنید محاسبه قیمت کاتالوگ با در نظر گرفتن عوامل مختلفی انجام می شود. برای همین نمی توان قیمت مشخصی را برای آن مشخص کرد. از این رو لازم است برای محاسبه قیمت کاتالوک با ما تماس بگیرید. به این منظور می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرد. و یا در پیام رسان واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. همکاران ما با بررسی درخواسب شما و محاسبه قیمت کاتالوگ؛ هزینه آن را اعلام خواهند کرد. محاسبه قیمت کاتالوگ برای دانستن هزینه های تبلیغات و برآورد آن لازم است. که می توانید به این ترتیب آن را انجام دهید.

 

پیمایش به بالا