تگ و اتیکت

هدر بخش اتیکت2

طراحی و چاپ تگ آویز

به محصولات خود هویت ببخشید!

تگ آویز و اتیکت از جمله ملزومات چاپی است که کاربرد های گوناگونی دارد. یکی از کاربرد های مهم تگ آویز درج مشخصات و اطلاعات محصول است. همچنین از این ملزوم چاپی برای بسته بندی محصولات مختلف نیز استفاده می شود. اتیکت آویز بخشی از هویت بصری کسب و کار شما است. از این رو بسیار اهمیت دارد که چگونه طراحی شود و به چاپ برسد.

در دپارتمان چاپ هیلاج چاپ انواع تگ آویز و اتیکت با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ انجام می شود. طراحی آن نیز مبتنی بر علوم برند سازی انجام می دهیم؛ تا بتوانید با ارائه آن به مشتری خود تاثیر مثبتی بر ناخودآگاه او بگذارید و جایگاه کسب و کارتان را در ذهنشان ارتقا دهید. برای ثبت سفارش به بخش پایینی مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی تگ آویز و اتیکت

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی تگ آویز و اتیکت آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی تگ آویز و اتیکت ، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی تگ آویز و اتیکت شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و رواشناسی فروش و تبلیغات انجام می  دهیم؛ تا تگ آویز و اتیکت شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی تگ آویز و اتیکت با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

ممنون از تحویل به موقع و کیفیت بالای چاپ
رمضانی
راضی بودم خدا قوت
سعادتی
همه چیز عالی ممنون از شما
دعوتی
خوب بود ممنون
شکری
کارتون حرف نداره سالهاست مشتریتمونم
نواب صفوی
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه چاپ تگ آویز خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی تگ آویز شما انجام شود.

برای ثبت سفارش تگ آویز با برش خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ تگ و اتیکت در کرج

هر چند تگ و اتیکت ها را بیشتر بر روی لباس ها دیده ایم؛ اما کاربرد آن ها به این مورد محدود نمی شود. بلکه برای معرفی هر محصولی اعم از پوشاک و محصولات غذایی و … می توان از این ابزار استفاده کرد. سفارش چاپ تگ و اتیکت در کرج در هر حوزه ای که فعالیت دارید مزیت هایی دارد. از جمله آن که تگ و اتیکت‌ قطعا تاثیر بسیار مثبتی بر مخاطب خواهد داشت. چرا که به محصول هویت می بخشد؛ و باعث می شود از سایر محصولات مشابه متمایز شود. کاربرد های زیادی را می توان برای تگ و اتیکت آویز بر شمرد. اول این که مخاطب را در مورد محصول راهنمایی می کند؛ و اطلاعاتی در خصوص شیوه استفاده و نگهداری از آن را ارائه می دهد. اما مهم از همه باعث شناخته شدن برند شما می شود. در ادامه بیشتر در مورد تگ و اتیکت خواهیم پرداخت.

تگ آویز و اتیکت انواع بسیاری دارد. بعضی از آن ها بسیار ساده هستند. بعضی نیز ه صورت فانتزی به چاپ می رسند. و دارای ویژگی های خلاقانه ای هستند. شما در دپارتمان چاپ هیلاج می توانید تگ آویز و اتیکت را با برش های خاص نیز سفارش دهید. در ضمن باید بگوییم برای سفارش چاپ تگ و اتیکت می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. و یا با شماره های ما تماس بگیرید. دپارتمان چاپ هیلاج یکی از مجهز تریم مراکز چاپ در کرج است؛ که افتخار ارائه خدمت به تمام شهر ها کشورمان ایران عزیز را دارد

تگ و اتیکت چیست

تگ و اتیکت چیست؟

می توان گفت تگ و اتیکت ابزاری برای بازاریابی محصوب می شود. چرا که با درج مشخصات محصول بر روی آن باعث شناخت بهتر مخاطب از محول می شویم. از طرف دیگر نام تجاری خود را نیز در ذهن ها جا می اندازیم. چاپ این محصول که انواع مختلفی دارد؛ در دپارتمان چاپ هیلاج به صورت تعداد بالا (افست) و تعداد پایین (دیجیتال) انجام می شود. همان طور که گفتیم این محصول انوع مختلفی دارد. که تگ و اتیکت پارچه ای، چرمی، آلمینیومی بعضی از آن ها هستند. اما در بین همه آن ها، چاپ اتیکت و تگ در کرج و همین طور چاپ اتیکت و تگ در تهران، به دلیل کاربرد بیشتر، بیشترین به صورت کاغذی صورت می پذیرد. لازم به توضیح است که در دپارتمان چاپ کانون تبلیغاتی هیلاج؛ صرفا امکان ثبت سفارش چاپ تگ و اتیکت کاغذی فراهم است. سایر انواع اتیکت در حوزه فعالیت ما نیست.

تگ آویز یا همان اتیکت آویز را معمولا برای پوشاک مورد استفاده قرار می دادند. اما اخیر کاربرد های جدیدی نیز برای این ملزوم چاپی تعرف شده است. به طور مثال فروشگاه های اینترنتی از آن به عنوان کارت تشکر از خرید استفاده می کنند. یا تولید کنندگان محصولات خوراکی بری زیبا کردن بسته بندی محصولات خود از تگ آویز استفاده می کنند. در کدام از این کاربرد ها که معرفی شد از نوع خاصی از تگ آویز استفاده می شود. جنس های متنوعی نیز به این منظور وجود دارد. که بسته به نیاز خود می توانید ثبت سفارش نمایید.

برند سازی با تگ و اتیکت

برند سازی، به کمک تک و اتیکت

 همان طور که گفتیم یکی از مزیت های استفاده از تگ اتیکت بر روی محصول، آشنا شدن مخاطب با نام تجاری شما است. برند سازی عناصر مختلفی دارد. شیوه درست محصول نیز یکی از عناصر مهم در برند سازی است. با سفارش چاپ تگ و اتیکت می توانید در این مسیر قدم برداید. به چاپ اتیکت و تگ در کرج و چاپ اتیکت و تگ در تهران اهمیت بیشتری دارد. چرا که رقابت در بازار این شهر ها بیشتر است؛ و حتما لازم است که محصول شما دارای هویتی مستقل باشد تا نظر مخاطب را جلب کند. البته صرف استفاده از تگ و اتیکت نمی تواند کسب و کار شما را به یک برند تبدیل کند. عوامل زیادی در این خصوص وجود دارد؛ که نوع طراحی و شکل ظاهری تگ و اتیکت متصل به محصول شما نیز یکی از آن ها است.

برای برند سازی صرفا استفاده از تگ آویز با لوگو خود کار ساز نیست. برند سازی یک فرایند بلند مدت است. بسیاری از المان ها در کنار هم از کسب و کار شما یک برند می سازد. اما باید بگوییم هویت بصری یکی از مهم ترین آن ها است. بسته بندی محصولات نیز در این امر تاثیر دارد. تگ آویز و اتیکت هم از اقلام بسته بندی هستند؛ و هم یکی از اجزای هویت بصری سازمان شما محسوب می شوند. چاپ تگ و اتیکت در کرج می تواند در برداشتن گام های ابتدایی برند سازی به شما کمک کند.

چاپ تگ و اتیکت چه مزایایی برای کسب و کار ها دارد؟

تا اینجای مقاله به چند مورد از مزایای تگ و اتیکت چه مزایایی اشاره کردیم. اما در این بخش به موارد دیگری اشاره خواهد شد. مورد اول این است که با استفاده از تگ و اتیکت آویز اطلاعات محصول را می توان ارائه داد. می‌توانید پاسخ سؤالات پر تکرار را بر روی آن درج کنید؛ تا مشتری راحت تر بتواند برای خرید تصمیم گیری کند. مشتریان نسبت به محصولاتی که اتیکت دارند خوش بین تر هستند. از این به محصولاتی که از این ابزار بازاریابی استفاده کرده اند سریع ‌تر اعتماد می‌ کنند.  سفارش چاپ اتیکت‌ و تگ در کرج و همچنین چاپ اتیکت‌ و تگ در تهران و شهر های دیگر را می توانید به هیلاج بسپارید. کمکی دیگری که تگ و اتیکت آویز به کسب و کار شما می کند این است که؛ به آن هویت و می ‌بخشند. تعداد مشتری و درآمد شما را افزایش می دهد.

اینکه چاپ تگ و اتیکت چه مزایایی برای کسب و کار ها دارد؟ را با بررسی عومال مختلفی می توان پاسخ گفت. تگ آویز و اتیکت آویز در مصارفی هویت بخش محصول شما هستند. در این صورت این اقلام چاپی می توانند به فروش شما کمک زیادی کنند. چرا که آدم ها راحت تر به محصولاتی که دارای هویت مشخص هستند؛ اعتماد می کنند. از سوی دیگر اگر از تگ و اتیکت به عنوان کارت تشکر از خرید استفاده کنید؛ با دادن حس خوب به مشتری آن را برای خرید مجدد از خود ترغیب می کنید. چاپ تگ و اتیکت در کرج این مزایا را دارد.

چاپ تگ و اتیکت در کرج

چاپ اتیکت و تگ لباس در کرج

 یکی از زمینه هایی که بیشتر استفاده را از تگ و اتیکت دارند؛ پوشاک است. از این در دپارتمان چاپ هیلاج سفارش چاپ اتیکت و تگ لباس؛ را از فعالان در این صعنت بیشتر سایر حوزه ها دریافت می کنیم. چاپ اتیکت و تگ در کرج نیز بیشتر برای تولید های پوشاک صورت می گیرد. و باید بگوییم چاپ اتیکت و تگ در تهران نیز همین طور است. چاپ اتیکت و تگ لباس بیشتر به صورت آویز است. انواع بسیاری از این محصول با جنس ها مختلف و برش ها متنوع در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه شده است. همین طور امکان اجرای ایده های خاص نیز برای شما وجود دارد. چاپ اتیکت و تگ لباس در کرج را می توانید در انواع مختلفی سفارش دهید. این محصول با جنس های متنوع و جذاب در دپارتمان چاپ هیلاج عرضه می شود. تا برای هر سلیقه ای پاسخ شایسته ای داشته باشیم.

چاپ تگ و اتیکت در کرج را می توانید با ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. همچنین می توانید با برش های خاص نیز این محصول را سفارش دهید. از مزیت های چاپ تگ آویز خاص می تواند به ایجاد تمایز با رقبا اشاره کرد. اینگونه محصول شما بیشتر به چشم می آید و می تواند افراد بیشتری به خرید خود ترغیب کند. باید بگوییم هرینه چاپ تگ آویز خاص چندان زیاد نیست. شما می توانید با هزینه ای بسیار معقول با متمایز کردن تگ الصاق شده به محصول خود، فروشتان را چندین برابر بیشتر کنید

مزیت چاپ اتیکت و تگ در کرج

چاپ اتیکت و تگ در کرج بسیار مخاطب دارد. چرا که تعداد بسیار زیادی تولیدی، از جمله تولیدی پوشاک در این شهر وجو دارد. از این رو از این محصول دپارتمان چاپ هیلاج بسیار استقبال شده است. باید بگوییم سفارش چاپ اتیکت و تگ در تهران همین وضعیت را دارد. کیفیت چاپ بالا باعث شده از سایر شهر های کشور نیز نسبت به ثبت سفارش چاپ اتیکت و تگ آویز اقدام کنند. گارانتی چاپ هیلاج که اقدامی نوآورانه برای کم کردن ریسک خرید شما است؛ شامل این محصولات نیز می شود. از این رو با خیال راحت می توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. گفتنی است شرایط گارانتی در برگه گارانتی همراه محصول درج شده است. از جمله مزیت چاپ اتیکت و تگ در کرج می تواند به زیبا تر شدن بسته بندی محصولتان اشاره کرد. البته اگر از این ملزوم چاپی به این منظور استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید به محصولی که عرضه می کنید هویت ببخشید. لازم است که مشخصات آن را روی محصول درج کند. اتیکت می توانید بهترین گزینه به این منظور باشد. شما می توانید نام تجاری و لوگو خود را بر روی یک رو تگ آویز چاپ کنید. در روی دیگر آن را نیز مشخصات محصول و همچنین روش نگهداری از آن را درج کنید. به این شیوه می توانید به محصول خود هویت ببخشید. و روی میزان فروش آن تاثیر مستقیم بگذارید. این می تواند مهم ترین مزیت چاپ اتیکت و تگ باشد. که موضوع بسیار مهم و قابل توجهی هم است.

اتیکت مقوایی لباس

اتیکت مقوایی لباس

 همان طور که گفتیم اتیکت ها در جنس های مختلفی تولید می شوند. که اتیکت مقوایی لباس بیشتری تقاضا را دارد. البته بهتر است جای عبارت اتیکت مقوایی لباس؛ از عبارت اتیکت کاغذی لباس استفاده شود. به هر حال چاپ اتیکت و تگ در کرج و همین طور چاپ اتیکت و تگ در تهران؛ با جنس کاغذی یا همان مقوایی می تواند در راستای معرفی محصولات شما بسیار موثر باشد. تنوع کم نظیر محصولات تگ و اتیکت ما باعث می شود برای هر سلیقه ای پاسخی در خور داشته باشیم. همچنین برای سلیقه های خاص نیز امکان اجرای ایده های منحصر به فرد را فراهم کرده ایم. اتیکت مقوایی لباس قیمت های متنوعی دارد. که قیمت آن ها بسته به ویژگی هایی که دارد تعیین می شود. اتیکت مقوایی لباس به صورت یک رو و دو رو چاپ می شود. همچنین از نظر جنس هم بسیار متنوع است.

چاپ تگ و اتیکت در کرج را برای حوزه پوشاک بسیار کاربرد دارد. مقوای پشت طوسی یکی از ارزان ترین انواع اتیکت مقوایی لباس است. از این جنس تگ، برای تگ جوراب نیز استفاده می شود. مهم ترین ویژگی این تگ آویز قیمت مناسب آن است. که دلیل آن چاپ یک رو و همچنین نوع کاغذ مصرفی در آن می باشد. باید بگوییم یکی جنس های دیگری که برای تگ آویز یا همان اتیکت مقوایی لباس مقوای اینبرد است. این نوع مقوا به نسبت مقوای پشت طوسی کیفیت بالا تری دارد. و در مقابل قیمت بالایی هم دارد.

چاپ کارت آویز

کارت آویز

کارت آویز را می توان یکی از زیر مجموعه یا نام دیگر تگ و اتیکت آویز دانست. توضیحات خاصی درباره کارت آویز نمی توان ارائه داد. چرا که وجه تمایزی قابل ذکری ندارد. وقتی سفارش چاپ اتیکت و تگ در کرج و چاپ اتیکت و تگ در تهران را انجام می دهید؛ در واقع یک نوع کارت آویز سفارش داده اید. البته همه تگ و اتیکت ها آویز نیستند. به طور مثال تگ و اتیکت اکسسوری یا همان جواهرات آویز نیست. کارت آویز می تواند کاربرد هایی مانند معرفی محصول و تشکر از خرید داشته باشد. که می توانید آن را سفارش دهید. کارت آویز معمولا ابعاد بزرگ ترین به نسبت تگ آویز های متداول دارد. کارت آویز با جنس های مختلفی قابل سفارش است. همچنین کارت آویز را می توانید به صورت تک لت و دو لت نیز سفارش دهید. تا بتوانید از فضای بیشتری برای درج اطلاعات مورد نیاز بهره مند شوید.

کارت آویز را می توانید در ابعاد دلخواه و همچنین در تعداد مورد نظر خود سفارش دهید. این محصول دپارتمان چاپ هیلاج با جنس های مختلفی عرضه می شود. که می توانید بسته به نیاز خود آن ها را ثبت سفارش نمایید. کارت آویز با برش خاص نیز قابل سفارش است. شما از نظر نوع برش و اجرای اشکال مختلف محدودیتی ندارید. چاپ کارت آویز در کرج را می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید. همچنین با تماس با شماره 02632255488 نیز نسبت به این امر اقدام کنید. باید بگوییم برای ثبت سفارش می توانید در واتساپ به شماره 09221948055 نیز پیام دهید.

چاپ تگ کرافت

چاپ تگ کرافت در کرج

 سفارش چاپ تگ کرافت به آن دسته افرادی که به دنبال یک تگ یا اتیکت کلاسیک و سنتی است توصیه می شود. تگ کرافت جلوه ای اصیل به محصولات شما می بخشد. و توصیه می شود برای معرفی محصولات غذایی از آن استفاده کنید. همچنین برای پوشاک با الیاف طبیعی و یا صنایع دستی نیز گزینه بسیار مناسبی است. امکان طلاکوب بعد از چاپ تگ کرافت وجود دارد. که جلوه تگ و اتیکت شما را بسیار جذاب می کند. چاپ اتیکت و تگ در تهران و چاپ اتیکت و تگ در کرج می تواند باجنس کرافت صورت گیرد. از نظر نوع برش نیز تنوع بسیار زیادی در تگ کرافت وجود دارد. چاپ تگ و اتیکت در کرج با جنس های مختلفی انجام می شود. که یکی از آن ها کرافت است. چاپ تگ کرافت برای بسیاری از مشاغل مناسب است. از آن ها می توان به مشاغلی که ماهیت سنتی دارند اشاره کرد.

به طور مثال کسب و کار هایی که به تولید پوشاک با الیاف طبیعی مشغول هستند؛ می توانند نسبت به ثبت سفارش چاپ تگ کرافت در کرج اقدام کنند. چرا که کاملا با هویت کسب و کاری که دارند هماهنگ است. در مثالی دیگر می توان به کسب و کار های حوزه صنایع غذایی اشاره کرد. که آن ها نیز می توانند از تگ کرافت بهره ببرند. در مجمو باید گفت کاغذ کرافت به دلیل رنگ و همچنین بافتی که دارد؛ بسیار طبیعی جلوه می کند. از این رو برای مصارفی که لازم است چنین حسی منتقل کند؛ بهترین گزینه است.

چاپ اتیکت آویز

چاپ تگ آویز در کرج

 معمولا سفارش تگ آویز از سوی تولید کنندگان، عمده فروشان لباس صورت می گیرد. البته فروشگاه هایی که قصد برند سازی دارند نیز؛ معمولا تگ اختصاصی خود را بر روی محصولات الصاق می کنند. طراحی گرافیک و چاپ تگ آویز به غیر از حوزه پوشاک در زمینه محصولات غذایی نیز رواج دارد. که به طور معمول بر روی بسته بندی محصول آویزان می شود؛ که به واقع جلوه خوبی به بسته بندی محصول می بخشد. یکی از موضوعات مهم در طراحی گرافیک و چاپ تگ آویز رنگ بندی آن است. که باید به آن توجه شود؛ طراحی گرافیک اتیک و تگ بسیار حائض اهمیت است. که باید به طور اصولی انجام شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. شما می توانید در روند ثبت سفارش خود تیک طراحی توسط هیلاج را فعال کنید؛ تا اتیکت شما در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج انجام شود. تا جلوه متفاوتی به محصول شما ببخشد.

چاپ تگ و اتیکت در کرج در انواع مختلفی می تواند انجام شود. این مورد به نیاز شما و همچنین بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید بستگی دارد. انواع تگ آویز را می توانید در تیراژ هزار عدد به بالا سفارش دهید. البته امکان ثبت سفارش در تعداد کم تر و دلخوه شما نیز وجود دارد. که برای ثبت تگ آویز در این تعداد می توانید وارد صفحه چاپ تگ و اتیکت تعداد کم شوید. جنس های مختلف اتیکت آویز ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. که برای تجربه بهترین کارایی بهتر است؛ از اتیکت آویز متناسب به نسبت ویژگی هایی که انتظار دارید استفاده کنید.

چاپ تگ و اتیکت تعداد کم

چاپ تگ و اتیکت تعداد کم در کرج

چاپ تگ و اتیکت تعداد کم، خدمتی است که برای پاسخ به نیاز کسب و کار های کوچک در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می دهیم. چاپ اتیکت و تگ در تهران و همین طور چاپ اتیکت و تگ در  کرج می تواند با تعداد دلخواه شما صورت گیرد. چاپ اتیکت و تگ تعداد کم نیز در جنس ها متنوع و با برش های خاص صورت می گیرد. باید بگوییم در چاپ دیجیتال یا همان تعداد کم امکان ایجاد برش های بسیار پیچیده نیز وجود دارد. برای همین می توانید تگ و اتیکت های بسیار خاص را سفارش دهید. برای این منظور کافی است از یکی از راه های زیر با ما ارتباط بگیرید. چاپ تگ و اتیکت تعداد کم در کرج از نظر چنس کمی محدودیت دارد. اما این به معنای نداشتن تنوع در این گروه از محصولات نیست. بلکه تنوع مناسب برای آن ها وجود دارد.

 چاپ تگ و اتیکت تعداد کم برای کسب و کار های کوچک این امکان را ایجاد می کند؛ که بتوانند محصولات خود را با نام تجاری و لوگو خود عرضه کنند. همچنین فروشگاه های اینترنتی نیز می توانند از مزیت های آن ها با چاپ تگ و اتیکت تعداد کم بهره مند شوند.  چاپ تگ و اتیکت تعداد کم در کرج را می توانید در وب سایت دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش کنید. به این منظور لازم است به صفحه مربوطه که لینک آن در پایین همین بخش قرار داده شده مراجعه کنید. برای ورود به صفحه چاپ تگ و اتیکت تعداد کم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ اتیکت لباس

چاپ اتیکت لباس

 طبیعی است که سفارش چاپ اتیکت لباس را فقط از فعالان این حوزه دریافت کنیم. چاپ اتیکت لباس کاغذی یکی از نیاز های این شغل است. اگر شما هم به تگ و اتیکت لباس نیاز دارید باید بگوییم که؛ تنوع کم نظیر دپارتمان چاپ هیلاج در جنس و همین طور نوع برش اتیکت؛ در کنار امکان بهره گیری از طراحی اختصاصی باعث می شود؛ از رقبای خود متمایز شوید و در سطح بالا تری از آن ها قرار بگیرید. چاپ اتیکت لباس با گارنتی که نوآوری هیلاج برای کاهش ریسک خرید ما است نیز؛ می تواند خیال شما از دریافت یک تگ یا اتیکت بی نقص را راحت کند. چاپ اتیکت لباس را می توانید در انواع بسیار متنوعی در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش کنید. این گروه از محصلات با قیمت های متنوعی عرضه شده اند. تا بتوانید با هر بودجه ای که برای چاپ اتیکت لباس در نظر گرفته اید؛ این محصول را سفارش دهید.

چاپ تگ و اتیکت در کرج را در جنس های مختلفی انجام می دهیم. تگ های دوبل اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. که این موضوع را می توان به دلیل جذابیت بسیار بالای آن ها دانست. چاپ اتیکت لباس را می توانید به صورت چکی هم سفارش دهید. به این منظور لازم است مبلغ سفارش شما از 10 میلیون تومان عبور کند. همچنین برای سفارش های بیشتر از 1000 عدد تخفیف پلکانی نیز در نظر گرفته ایم. برای ثبت سفارش چاپ اتیکت لباس می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

چاپ اتیکت خاص

چاپ اتیکت خاص

 یکی از نیاز های کسب و کار های پیش رو داشتم ملزومات بازاریابی و تبلیغاتی خاص است. در دپارتمان چاپ هیلاج برای پاسخ به این گروه از مخاطبانمان نیز تدبیر اندیشیده ایم. تا بتوانید با ثبت سفارش چاپ اتیکت خاص از رقبای خود متمایز شویم. اجرای بیش از صد ها ایده خاص باعث شده در این زمینه به بلوغ برسیم. تا با کمترین خطا محصولاتی خاص را ارائه دهیم. چاپ اتیکت خاص می تواند شما را یک سر و گردن از همکارانتان برتر نشان دهد. چاپ اتیکت و تگ در تهران و چاپ اتیکت و تگ در کرج؛ با برش خاص امکان پذیر است. البته باید بگوییم از هر کدام از شهر های کشورمان که باشید؛ می توانید چاپ اتیکت و تگ را سفارش دهید و در محل خود دریافت کنید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال تمام محصولات به همه شهر ها در اولین دفعه سفارش، رایگان است.

برای چاپ اتیکت خاص می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. از آن جایی که چاپ اتیکت خاص هزینه های بسیار متغیری دارد؛ نمی تواند یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. از این رو ثبت سفارش آنلاین آن امکان پذیر نیست. و برای چاپ اتیکت خاص لازم است از روش هایی که معرفی شد استفاده کنید. چاپ تگ و اتیکت در کرج به صورت خاص می تواند تمایز شما را با رقبایتان به نمایش بگذارد. و اینگونه افراد بیشتری را به شما معتمد کند. در نتیجه فروشتان را افزایش دهد.

چاپ اتیکت و تگ در تهران

چاپ اتیکت و تگ در تهران

چاپ چاپ اتیکت و تگ در تهران و همین طور چاپ اتیکت و تگ در کرج؛ به صورت تعداد بالا (افست) و تعداد کم (دیجیتال) صورت می پذیرد. چاپ دیجیتال در دپارتمان چاپ هیلاج این امکان را به شما می دهد تا؛  اقدام به ثبت سفارش چاپ اتیکت و تگ در تهران با تعداد دلخواه کنید. اگر استفاده زیادی به اتیکت و تگ آویز دارید می توانید آن را با تعداد بیشتر از 1000 عدد سفارش دهید. اما اگر به تعداد کمتری از این محصول نیاز دارید می توانید اقدام به ثبت سفارش در تعداد های کمتر کنید. لازم به توضیح است که چاپ دیجیتال برای تعداد های کم تر از 400 عدد به صرفه است. از این اگر بیشتر از این تعداد به اتیکت و تگ آویز نیاز دارید؛ تعداد بالا را سفارش دهید. که هر دوی آن ها در دپارتمان چاپ هیلاج امکان پذیر است.

چاپ تگ و اتیکت در کرج انواع گوناگون و متنوعی دارد. تگ آویز لمینت یکی از آن ها است. این نوع از تگ آویز بسیار زیبا و چشم نواز است. از این رو خیلی از آن استقبال شده است. چاپ اتیکت و تگ در تهران با همین جنس را می توانید در وب سیات هیلاج ثبت سفارش کنید. تگ آویز و اتیکت آویز مانند همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ ارائه می شود. تا با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنید. باید بگوییم تگ آویز در انواع گوناگون دیگر هم عرضه می شود که می توانید آن را در فروشگاه سایت مشاهده کنید.

چاپ اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز در کرج

در دپارتمان چاپ کانون تبلیغاتی هیلاج، چاپ اتیکت آویز در طرح و مدل‌ های مختلف انجام می‌ شود. شما بسته به نیاز، سلیقه  و بودجه خود می توانید از بین محصولات ما یکی را سفارش دهید. یکی از انواع اتیکت که بسیار مورد توجه هم قرار گرفته است، اتیکت دایره ‌ای می باشد. اتیکت دایره‌ ای یک تگ و اتیکت فانتزی است که برای بسیاری از محصولات کاربرد دارد. لازم به توضیح است که این اتیکت هم با جنس‌ های مختلف قابل چاپ هستند. چاپ اتیکت و تگ در تهران و چاپ اتیکت و تگ در کرج در انواع مختلفی صورت می گیرید. چاپ تگ و اتیکت آویز در کرج را می توانید در انواع بسیار متنوعی سفارش دهید. این محصول در رنج های قیمتی مختلف ارائه می شود. از نظر جنس نیز بسیار متنوع است. چاپ اتیکت آویز در کرج برای کاربرد های مختلف انجام می شود.

چاپ اتیکت آویز در کرج با تعداد دلخواه شما انجام می شود. معمولا این محصول با جنس گلاسه 300 گرم به چاپ می رسد. اما جنس های دیگر آن هم قابل سفارش است. از جمله آن ها می توان به لمینت برجسته اشاره کرد. این نوع تگ آویز بسیار زیبا است. و همین طور زخامت مناسبی هم دارد. این نوع تگ آویز از محبوب ترین انواع تگ و اتیکت آویز است؛ که می توانید آن را سفارش دهید. نوع دیگر اتیکت آویز، اتیکت با برش خاص است. شما می توانید اتیکت آویز را با اشکال خاص برش نیز سفارش دهید.

کاربرد تگ آویز چیست؟

کاربرد تگ آویز چیست؟

 تگ آویز یک ابزار برای معرفی کردن محصولات است. نام برند نیز روی آن درج می شود. تولید کنندگان لباس و مشاغل دیگر  برای اطمینان دادن به مشتری که کالایی با اصالت خرید خواهند کرد؛ اتیکت و تگ آویز یکی از بهترین انتخاب ها است. به طور تقین یکی از اولین مواردی که یک خریدار آن را بررسی می کند؛ مشخصات محصول و تولید کننده آن است. اطلاعاتی که می توان روی اتیکت و تگ آویز درج کرد. و با پاسخ دادن به دغدغه های مشتری آن را به خرید ترغیب کرد. برای سفارش این محصول می توانید از فروشگاه سایت اقدام کنید؛ و از راه های زیر اقدام کنید. در پاسخ به این سوال که کاربرد تگ آویز چیست؟ به نکات زیادی می توان اشاره کرد. یکی از آن ها تزئین بسته بندی محصولات غذایی است. حتما تولیدکنندگان با سلیقه و خوش ذوقی را دیده اید که،

بر روی ظروف محصولات خود تگ آویزان می کنند. و به این صورت جلوه ای متفاوت به بسته بندی محصول خود می بخشند. چاپ تگ و اتیکت در کرج برای کاربرد های مختلفی انجام می شود. به دو مورد از آن ها اشاره کردیم. اما مورد دیگری که در پاسخ به این که کاربرد تگ آویز چیست؟ می توان گفت بسته بندی پیج های فروشگاهی است. کسب و کار های کوچک و پیج های فروشگاهی برای جلب رضایت مشتریان خود به بسته بندی محصولات بسیار متکی هستند. از گروه از کسب و کار ها برای زیبا سازی بسته بندی های خود از تگ آویز و اتیکت آویز بسیار استفاده می کنند.

اتیکت برش خاص در کرج

 اتیکت ها از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند که به دو گروه کلی تقسیم می شود. اول اتیکت های استاندارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. و نوع دیگر اتیکت های برش خاص. اتیکت برش خاص یک پاسخ برای نیاز بعضی کسب و کار ها به تگ و اتیکت خاص است. چاپ اتیکت و تگ در تهران و همین طور چاپ اتیکت و تگ در کرج، به صورت برش خاص امکان پذیر است. امکان اجرای اتیکت برش خاص در چاپ تعداد بالا و تعداد پایین وجود دارد. چاپ تگ و اتیکت در کرج با برش خاص را می توانید از طریق دپارتمان چاپ هیلاج به انجام برسانید. اتیکت برش خاص باعث می شود از سایرین و رقبا متمایز شوید. این تمایز سبب می شود که بیشتر به چشم بی آیید. و در نتیجه فروش بیشتری را تجربه کنید. و درامد بیشتری داشته باشید.

اتیکت برش خاص را می توانید با اشکال مختلفی سفارش دهید. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. این مورد برای جنس های مختلف نیز مصداق دارد. یعنی اتیکت برش خاص را بر روی جنس های مختلف نیز می توانید سفارش دهید. همیشه تمایز داشتن روشی برای دیده شدن است. و ایجاد تمایز در تگ آویز با اتیکت برش خاص یکی از راهکار ها است. برای ثبت سفارش اتیکت برش خاص لازم است با شماره 02632255488تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. هم چنین می توانید فرم تماس با ما را تکمیل کنید؛ تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

پیمایش به بالا