چاپ تراکت تعداد کم

تراکت از جمله ابزار های چاپی تبلیغاتی است. به عقیده بسیاری دوران تراکت دیگر گذشته و نمی تواند تاثیر گذاری خاصی داشته باشد. اما اگر این ابزار تبلیغاتی با اصول بازاریابی سنجیده شود؛ متوجه خواهید شد که برای بسیاری از مشاغل همچنان کاربرد دارد. چاپ تراکت تعداد کم برای مشاغلی مناسب است که مخاطب هدف محدودی دارند؛ و یا شیوه توزیع تراکت را به شیوه ای در نظر گرفته اند که تعداد کی تراکت مورد نیاز است. هیلاج که مرکز تخصصی چاپ افست و دیجتال است. هیلاج یکی از مراکز معتبر چاپ در کرج است. چاپ تراکت دیجیتال می تواند باعث شود آدم های بیشتری شما را بشناسند و در نیجه مشتری بیشتری را جذب کنید. از هر کدام از شهر های ایران عزیز که هستید؛ می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. هیلاج، از مجهز ترین مرکز چاپ در کرج است؛ که محصولات خود را به کل کشور عرضه می کند.

چاپ تراکت تیراژ پایین

چاپ تراکت تیراژ پایین می تواند باعث شود با هزینه ی بسیار کم کسب و کار خود را رونق دهید. ما در دپارتمان چاپ هیلاج می توانیم در خصوص شیوه توزیع تراکت، متن آن و ایده پردازی به شما مشاوره دهیم. چاپ تراکت تعداد کم به صورت رنگی و سیاه و سفید امکان پذیر است. حداقل تیراژ قابل سفارش 100 برگ است. همچنین باید بگوییم امکان چاپ بر روی انواع کاغذ از جمله گلاسه و تحریر نیز وجود دارد. که بسته به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید آن ها را سفارش دهید.

چاپ تراکت سیاه سفید تعداد کم

یکی  از پر استفاده ترین نوع تراکت، تراکت سیاه و سفید است. تراکت سیاه و سفید به دلیل قیمتی مناسبی که دارد؛ از جمله محصولات دپارتمان چاپ هیلاج است که بسیار ثبت سفارش می شود. چاپ تراکت سیاه سفید تعداد کم، را می توانید از طریق فروشگاه سایت و یا تماس با شماره 02632255488 ثبت سفارش نمایید. همچنین به این منظور می توانید در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

چاپ تراکت

اگر فکر می کنید برای تبلیغات کسب و کار خود لازم است تعداد زیادی تراکت توزیع کنید؛ می توانید چاپ تراکت در تیراژ 1000 عدد و بیشتر را در دپارتمان چاپ هیلاج، سفارش نمایید. برای بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل پخش تراکت در تیراژ بالا کارا تر است. به هر حال با توزیع تعداد بیشتری از تراکت می توانید افراد بیشتری را با خود آشنا کنید؛ و طبیعتا احتمال جذب مشتری را نیز افزایش می دهید. چاپ تراکت در تیراژ 1000 و بیشتر به صورت افست صورت می گیرد. و تنوع بسیار زیادی از نظر جنس و ابعاد و همچنین نوع برش دارد. برای ثبت سفارش چاپ تراکت 1000 برگی و بیشتر و روی دکه زیر کلیک کنید.

چاپ بروشور تعداد کم

تراکت یکی از ابزار های بازاریابی و تبیلغات است. بروشور نیز همین طور است.اگر کسب و کاری لوکس دارید؛ و با برای معرفی خدمات و محصولات خود به فضای بیشتری نیاز دارید؛ می توانید به جای چاپ تراکت تعداد کم، چاپ بروشور عداد کم را ثبت سفارش نمایید. همچنین چاپ برشور تعداد کم برای ایجاد تمایز نیز مناسب است. و می توانید به این منظور نیز مورد استفاده قرار گیرد. چاپ بروشور تعداد کم بر روی انواع کاغذ از جمله تحریر و گلاسه صورت می گیرد. برای ثبت سفارش چاپ بروشور تعداد کم می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ دیجیتال تراکت

همان طور که احتمالا می دانید چاپ بر روی کاغذ به دو شیوه افست و دیجیتال انجام می شود. چاپ افست برای تیراژ های 1000 برگ و بیشتر مناسب است. و چاپ دیجیتال برای تیراژ کم تر. از این چاپ تراکت تعداد کم به صورت دیجیتال انجام می شود. چاپ دیجیتال تراکت به صورت رنگی و سیاه و سفید قابل انجام است. همچنین می توانید چاپ دیجیتال تراکت را بر وری کاغذ هایی مانند تحریر، گلاسه، کتان، کرافت و … سفارش دهید. محدودیتی از نظر ابعاد نیز در چاپ دیجیتال تراکت وجود ندارد. برای ثبت سفارش چاپ دیجیتال تراکت می توانید وارد فروشگاه شوید. و یا با شماره 02632255488 تماس بگیرید. همچنین به این منظور می توانید در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

پیمایش به بالا