تقویم رومیزی 1403

چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج

تقویم رومیزی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است. چاپ تقویم رومیزی۱۴۰۳ می تواند برای معرفی کسب و کار شما بسیار مناسب باشد. و کاری کند که هیچ گاه از ذهن مخاطب حذف نشوید. چرا که یک سال به طور مداوم مقابل چشم او خواهید بود! در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع کم نظیری از تقویم رومیزی ارائه کرده ایم؛ تا با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید بتوانید تقویم رومیزی سفارش دهید. امکان چاپ تقویم با تعداد کم نیز وجود دارد؛ و ارسال به سراسر کشور نیز انجام می شود. انواع تقویم های رومیزی عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج را می توانید در ادامه مشاهده کنید. برای ثبت سفارش نیز می توانید از طریق فروشگاه سایت اقدام کنید؛ و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. هیلاج یکی معدود از مراکز چاپ در کرج است؛ که ادقام به عرضه تقویم رومیزی 1403 کرده است.

چاپ تقویم رومیزی 1403تعداد کم

راهنمای ثبت سفارش تقویم رومیزی مناسب

تنوع بالای محصولات ما در بخش تقویم رومیزی شاید باعث شود در انتخاب برایتان سخت شود. در ادامه توضحات جامعی در خصوص راهنمای ثبت سفارش تقویم رومیزی مناسب، ارائه می دهیم. که در انتخاب تقویم مناسب کمکتان کند. برای دریافت مشاوره نیز می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج را می توانید طبق راهنمای زیر انجام دهید.

در اولین گام لازم است بررسی کنید که چه هدفی از ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی دارید. سوال های زیر را از خود بپرسید.

– آیا میخواهید آن را به مخاطبان هدف بدهید تا به مشتریان شما تبدیل شوند؟

– آیا این تقویم ها را برای مشتریان قدیمی خود ارسال خواهید کرد؟

– آیا تقویم ها را به کارمندان خود هدیه می دهید؟

– تقویم ها را به کدام گروه از مشتریان خود هدیه خواهید داد؟

– برای این منظور چه قدر می خواهید هزینه کنید؟

 با پاسخ دادن به این سوالات می توانید به دیدی جامع از نیاز ها و خواسته های خود برسید. حال که می دانید از تقویمی که سفارش می دهید چه انتظاری دارید. می توانید به سادگی تقوم مورد نظر خود را سفارش دهید. برای انتخاب راحت تر فیلتر قیمت در فروشگاه سایت را در رنج قیمت مورد نظر خود قرار دهید. سپس در بین محصولاتی که نمایش داده می شود، بهترین گزینه برای خود را ثبت سفارش نمایید. شما می توانید تقویم ها را در تعداد کم نیز سفارش دهید. پس نیاز نیست وسواس زیادی به خرج دهید. از هر کدام از تقویم هایی کی میپسندید، به تعداد دلخواه به سبد خرید خود بیافزایید.

چاپ تقویم رومیزی تعداد کم

از آن جایی که تقویم رومیزی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است؛ اکثر کسب و کار ها سعی می کنند برای ارائه این هدیه به مخاطبان خود، بودجه ای را در نظر بگیرند. کسب و کار های خانگی و پیج های فروشگاهی از جمله دسته مشاغلی هستند که؛ به ارائه هدیه تبلیغاتی بسیار اهمیت می دهند. در پاسخ به نیاز این گروه از کسب و کار ها در دپارتمان چاپ هیلاج اقدام به عرضه چاپ تقویم رومیزی تعداد کم کرده ایم. شما می توانید چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ را با تعداد کم ثبت سفارش کنید. نکته مهم این که چاپ تقویم رومیزی تعداد کم  در هیلاج به صورت اختصاصی انجام می شود. یعنی بر وری جلد و تمام صفحات تقویم لوگو و اطلاعات تماس شما چاپ می شود. جلد تقویم به صورت اختصاصی طراحی می شد. همچنین در صورت تمایل می توانید صفحات داخلی را هم با طراحی اختصاصی سفارش دهید.

برای اینکه تمام کسب و کار ها با هر بودجه ای بتوانند از امکان ارائه هدیه تبلیغاتی بهره مند شوند؛ در کنار چاپ تقویم رومیزی تعداد کم،  ثبت سفارش چاپ تقویم با صفحات داخلی تک رنگ مشکی را هم امکان پذیر کرده ایم. اینگونه با کاهش چشم گیر هزینه های تولید، قیمت تقویم کم می شود. چاپ تقویم رومیزی تعداد کم به صورت تمام رنگی و همچنین با صفحات داخلی تک رنگ مشکی امکان پذیر است. برای ثبت سفارش این محصول می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. توجه داشته باشید به دلیل حجم بالای سفارشات در روز های پایانی سال، در اولین فرصت نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

چیزی که در چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ متداول است؛ این است که یک سری تقویم به صورت عمده چاپ می شود؛ و سپس بر روی پایه آن اطلاعات شخص یا سازمان هدیه دهنده درج می شود. اما در دپارتمان چاپ هیلاج موضوضع متفاوت است.  ما چاپ تقویم رومیزی اختصاصی انجام می دهیم. یعنی جلد و تمام صفحات تقویم برای شما طراحی و چاپ می شود. این مورد برای تقویم تعداد کم نیز وجود دارد. این مهم ترین تفاوت و تمایز تقویم های ما با سایر عرضه کنندگان این هدیه تبلیغاتی است. شما می توانید با ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی به شکل بسیار حرفه ای کسب و کار خود را معرفی کنید. با انجام طراحی اختصاصی این امکان را خواهید داشت؛ که تقویم را با توجه به مخاطبان خود شخصی سازی کنید. اینگونه تاثیر بیشتری روی آن ها خواهید گذشت و در نتیجه بازخورد بیشتری از این فعالیت تبلیغاتی دریافت می کنید.

برای سازمان های بزرگ نیز چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بسیار  مناسب است. چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در تیراژ بالا بسیار به صرفه است. تقویم رومیزی از آن دست هدیه های تبلیغاتی است که استقبال بسیار خوبی از آن ها می شود. محصولات ما در این دسته تنوع بسیار زیادی دارند. که می توانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه ای که در نظر رفته اید؛ آن ها را سفارش دهید. همچنین امکان اجرای ایده های شما نیز در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. اینگونه تقویم بسیار خاص تری خواهید داشت. برای ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ تقویم رومیزی 1403

انواع چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳

برای اینکه به تمام نیاز ها سلیقه ها پاسخ دهیم؛ انواع مختلفی از تقویم رومیزی را طراحی و تولید کرده ایم.. هر کدام از این تقویم ها ویژگی ها خاص خود را ارائه می دهند؛ و مزیت های به خصوصی دارند. پس می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید و همچنین ویژگی هایی که از تقویم رومیزی انتظار دارید؛ از بین محصولات دپارتمان چاپ هیلاج یکی را ثبت سفارش کنید. در ادامه به معرفی انواع چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳می پردازیم.

تقویم رومیزی با پایه سخت

تقویم رومیزی با پایه سخت یکی از متداول ترین انواع تقویم رومیزی است. این تقویم در ابعاد مختلف تولید می شود. همچنین رنگ پایه ها نیز تنوع مناسبی دارد. تبلیغ شما به صورت طلاکوب روی پایه این تقویم درج می شود. اگر این تقویم را در تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا سفارش دهید؛ می توانید طراحی اختصاصی صفحات داخلی آن را داشته باشید. اما در غیر این صورت از بین محصولاتی که از پیش چاپ شده است؛ آن را که مورد پسندتان هست را انتخاب می کنید؛ و سپس اطلاعات تمام و نام برند شما روی آن چاپ می شود. تقویم رومیزی با پایه سخت مقاومت بسیار بالایی دارد. اما کمی گران است و همچنین امکان چاپ اختصاصی آن در تیراژ کم وجود ندارد.

تقویم رومیزی با پایه مقوایی

یکی از محصولاتی که ابداع دپارتمان چاپ هیلاج بود؛ و با توجه به استقبالی که از آن شد، توسط مراکز چاپ دیگر هم ارائه شد؛ تقویم رومیزی با پایه مقوایی است. تقویم رومیزی با پایه مقوایی یک محصول جذاب و کاربردی است. پایه این تقویم از جنس مقوا زخیم است. از این رو مقاومت بالایی دارد. اما به اندازه پایه سخت فرآیند تولید پیچیده ای ندارد. برای همین هزینه تولید آن کم است. که این باعث می شود تقویم رومیزی با پایه مقوایی با قیمت مناسب تری در مقایسه با تقویم با پایه سخت عرضه شود. مزیت دیگر این محصول این است که می توانید آن را در تیراژ کم نیز سفارش دهید. باید بگوییم تقویم رومیزی با پایه مقوایی یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای درون سازمانی است.

 همچنین کسب و کار های کوچک و متوسط نیز می توانند با هدیه دادن این تقویم به مخاطبان و مشتریان خود، خود را حرفه ای تر نشان دهند. این محصول را در دپارتمان چاپ هیلاج می توانید با طراحی اختصاصی جلد و صفحات داخلی، حتی در تیراژ کم سفارش دهید. چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ با پایه مقوایی این امکان را به شما می دهد که با هزینه کم، هدیه تبلیغاتی اختصاصی داشته باشید. و بر خلاف تقومی با پایه سخت که فقط بر روی پایه تقویم نام برند شما درج می شد؛ در تمام صفحات تقویم نام برند و اطلاعات تماس خود را درج کنید.

تقویم رومیزی با پایه چوبی

یکی دیگر از محصولات دپارتمان چاپ هیلاج که استقبال خوبی از آن شد ه است؛ تقویم رومیزی با پایه چوبی می باشد. این نوع تقویم بسیار زیبا هستند. و جذابیت بصری خوبی دارند. پایه های چوبی تقویم انواع مختلفی دارند که در تصاویر می توانید آن ها را مشاهده کنید. این تقویم را هم می توانید در تیراژ کم سفارش دهید. چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ با پایه چوبی برای مشاغلی بسیاری مناسب است. از مزیت های مهم این تقویم این است که با تعداد کم نیز می توانید آن را سفارش دهید. شما می توانید در کنار این که نام سازمان و اطلاعات تماس خود را روی برگه های تقویم چاپ کنید. بر روی پایه تقویم نیز نام برندتان را درج کنید.

تقویم رومیزی فانتزی

یکی از محبوب ترین محصولات ما تقویم رومیزی فانتزی است. از مهم ترین مزیت های این نوع تقویم قیمت بسیار مناسب آن است. تقویم رومیزی فانتزی برای پیج های فروشگاهی بسیار مناسب است. چرا که در کنار قیمت مناسب بسیار شیک و جذاب هم هستند. تقویم رومیزی فانتزی انواع مختلفی دارد که در تصاویر می توانید آن ها را مشاهده کنید. مانند اکثر محصولات ما، تقویم رومیزی ۱۴۰۳ فانتزی در تعداد کم امکان پذیر است. شما می توانید از این محصول برای هدیه دادن به مشتریان خود  استفاده کنید. انواع محصولات ما در دسته بندی تقویم بسیار متنوع است. شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید یکی از آن ها را ثبت سفارش کنید. اگر در انتخاب نوع تقویم نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ تقویم رومیزی در کرج

چاپ تقویم رومیزی اصفهان

تقویم رومیزی از آن دست هدایای تبلیغاتی است که برای اکثر کسب و کار ها مناسب است. چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ می تواند تعامل بسیار مناسبی را از سوی شما با مخاطبانتان ایجاد کند. چاپ تقویم رومیزی اصفهان به دلیل وجود کسب و کار های فراوان رونق زیادی دارد. چاپ تقویم رومیزی اصفهان  در ابعاد و جنس های مختلفی انجام می شود. دپارتمان چاپ هیلاج با اینکه در کرج فعالیت دارد؛ اما برای چاپ تقویم رومیزی اصفهان  نیز بهترین گزینه است. با چشم پوشی از هزینه ارسال ناچیز می توانید با ثبت سفارش تقویم رومیزی به هیلاج، یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین تقویم های رومیزی بازار را در اختیار داشته باشید. از مهم ترن ویژگی های تقویم رومیزی که در دپارتمان چاپ هیلاج تولید و عرضه می شود؛ طراحی و چاپ اختصاصی آن است. اطلاعات تماس، لوگو، تصاویر و … به صورت اختصاصی برای شما طراحی می شود.

 و در جلد و تمام صفحات تقویم به چاپ می رسد. می توان این طور که چاپ تقویم رومیزی اصفهان بر خلاف تقویم های مرسوم که تبلیغات شما بر روی پایه آن وجود دارد؛ بر روی تک تک برگه های تقویم چاپ می شود. همچنین طراحی اختصاصی باعث می شود بتوانید از رنگ سازمانی خود در چاپ تقویم رومیزی اصفهان استفاده کنید. و اینگونه به در مسیر برند سازی کسب و کار خود حرکت کنید. برای ما امکان اجرای ایده های شما نیز وجود دارد. برای ثبت سفارش تقویم رومیزی و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ تقویم رومیزی مشهد

اگر به دنبال یک هدیه ارزنده برای معرفی بیشتر کسب و کار خود هستید؛ قطعا ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ بهترین تصمیم است. چاپ تقویم رومیزی مشهد می تواند باعث شود کسب و کار شما به افراد بسیار زیادی معرفی شوند. همچنین تقویم از جمله بهترین انتخاب ها برای هدایای سازمانی است. تقویم های رومیزی هیلاج انواع گوناگونی دارد. که در بازه های قیمتی مختلف قرار می گیرند. تقویم فانتزی هیلاج از جمله محصولات محبوب ما در گروه تقویم است؛ که برای فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب است. همان طور که می دانید هیلاج یک مرکز چاپ در کرج است. با این حال از شهر مشهد مشتریان زیادی دارد.

این موضوع دلایل مختلفی دارد. اول از همه می تواند کیفیت بالای محصولات ما دلیل این موضوع باشد. علت دیگر هم این است که بسیاری از محصولات ما انحصاری هستند؛ و مجموعه ای غیر از هیلاج آن را تولید و عرضه نمی کنند. محصول تقویم شامل ضمانت نامه چاپ است. به همین دلیل می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کند. چرا که در صورت وجود ایران در سفارش، می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. البته احتمال وجود ایران در محصولی که دریافت می کنید؛ تقریبا صفر است. چرا که تمام محصولات قبل از ارسال بری مشتری کنترل می شوند.

به طور معمول سفارشات شهرستان های دیگر از طریق تیپاکس ارسال می شود. اما در صورت خواست شما ارسال سفارشات از طریق پست و باربری نیز امکان پذیر است. باید بگوییم امکان ثبت سفارش تقویم در تیراژ هزار عددی و همچنین تعداد کم وجود دارد. شما می توانید بسته به نیاز خود و بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید به تعداد دلخواه چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ را ثبت سفارش کنید. توجه داشته باشید که چاپ تقویم رومیزی مشهد به دو صورت افست و دیجیتال انجام می شود؛ که هر دو روش نیز شامل ضمانت نامه می شوند و کیفیت بالایی دارند. چاپ افست برای چاپ در تیراژ بیشتر از هزار عدد و چاپ دیجیتال برای چاپ سفارشات تعداد کم مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ تقویم رومیزی ارزان

در بین انواع تقویم، معمولا تقویم رومیزی معمولا قیمت بالا تری دارد. اما در بین محصولات ما امکان ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ارزان نیز وجود دارد. ما برای اینکه به تمام نیاز ها پاسخ دهیم تنوع کم نظیری را در محصولات تقویم ایجاد کرده ایم؛ که این موضوع ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ارزان را برای شما فراهم کرده است. باید بگوییم ارزان بودن این تقویم ها به معنای کم کیفیت بودن آن ها نیست. چاپ تقویم رومیزی ارزان نیز مانند همه محصولات دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ است. علت پایین بودن قیمت این محصول نوع تولید آن است. که باعث شده است هزینه های کم شده و در نتیجه با قیمت پایین تری عرضه شود.

ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در ابعاد مختلفی امکان پذیر است. تقویم های فانتزی ما در ابعاد کوچک نیز چاپ می شود. که می توانید آن را با قیمت مناسب تری داشته باشید. چاپ تقویم رومیزی ارزان تنوع زیادی دراد. برای مشاهده این محصولات در بخش فروشگاه سایت، روی فیلتر ارزان ترین کلیک کنید. چاپ تقویم رومیزی ارزان می تواند هزینه های تبلیغات شما را کاهش دهد. یا اگر بودجه مناسبی را برای این منظور در نظر گرفته اید؛ با ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ارزان  می توانید تعداد بیشتر تقویم داشته باشید. و به این نحو کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

باید بگوییم چاپ تقویم رومیزی ارزان نیز با طراحی اختصاصی انجام می شود. و نام برند شما و اطلاعات مورد نظرتان در تمام صفحات تقویم چاپ می شود. این از مهم ترین مزیت ها و وجه تمایز تقویم ارائه شده در دپارتمان چاپ هیلاج، با سایر تقویم های موجو در بازار است. جنس پایه تقویم رومیزی ارزان از جنس مقوا زخیم و با کیفیت است. به دلیل اینکه فرایند تولید این پایه کم هزینه تر است پایه با جنس سخت است؛ قیمت نهایی تقویم پایین  تر است. برای ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی ارزان وارد فروشگاه سایت شوید. در صورت وجود اختلال در سایت برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید

قیمت چاپ تقویم رومیزی

در تهیه انواع هدایای تبلیغاتی، قیمت موضوع با اهمیتی است. از این رو در طراحی این محصول سعی کردیم تا حد ممکن، هزینه های سربار چاپ تقویم رومیزی 1403 را کاهش دهیم؛ تا قیمت چاپ تقویم رومیزی منطقی شود. باید بگوییم قیمت چاپ تقویم رومیزی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل نوع آن است. بدیهی است هر نوع تقویم رومیزی، قیمت متفاوتی دارد. در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع کم نظیری از تقویم را ارائه می دهم. برای همین قیمت چاپ تقویم رومیزی در هیلاج بسیار متنوع است. در نتیجه می توانید با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید از بین محصولات ما یکی را برگزینید.

اندازه تقویم رومیزی یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است. بدیهی است تقویم‌ های بزرگ تر معمولاً هزینه بیشتری برای ما در تولید دارند؛ تا تقویم ‌های کوچک تر و از این رو قیمت بیشتری هم دارند. تعداد صفحات تقویم نیز قیمت را تحت تأثیر قرار می ‌دهد. تقویم‌هایی با تعداد صفحات بیشتر است گران‌ تر هستند. همچنین نوع و جنس جلد تقویم (مثلاً جلد چرمی یا کاغذی) و وجود یا عدم کاور محافظ نیز تعیین‌ کننده قیمت است. جلد های اختصاصی و با کیفیت بالا معمولاً هزینه بیشتری دارند. که بر روی قیمت چاپ تقویم رومیزی تاثیر می گذارند. چاپ رنگی نسبت به چاپ سیاه و سفید هم هزینه بیشتری دارد. باید بگوییم در دپارتمان چاپ هیلاج امکان ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی 1403 به صورت سیاه و سفید هم فراهم است.

تعداد تقویم‌ هایی که سفارش می ‌دهید نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. با افزایش تیراژ سفارش خود با توجه به سر شکن شدن هزینه های سربار بر تعداد بیشتری از تقویم می توانید آن را با قیمت کم تری ارائه دهیم. همچنین تعداد بیشتر معمولاً منجر به تخفیفات و قیمت‌ های مناسب ‌تر می‌ شود. نوع کاغذ و جوهر چاپ نیز قیمت را متأثر می ‌کند. همچنین مصارف با کیفیت و ویژگی‌ های خاص معمولاً هزینه بیشتری دارند. اما در مجموع باید بگوییم در بین تمام مراکز چاپ، دپارتمان چاپ هیلاج محصولات خود را با قیمت مناسب تری ارائه می هد. این موضوع در کنار ضمانت نامه کیفیت چاپ می تواند ارزش خرید محصولات ما را به شدت افزایش دهد.

مزیت چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در کرج

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی و همچنین هدیه سازمانی، تقویم رومیزی است. چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در کرج در دپارتمان چاپ هیلاج با تنوع کم نظیری ارائه می شود. طیف وسیعی از تقویم رومیزی از نظر قیمت و جنس در هیلاج عرضه شده است. تا با هر بودجه ای که به این منظور در نظر گفته اید؛ و هر سلیقه ای که دارید بتوانید چاپ تقویم رومیزی را ثبت سفارش نمایید. این هدیه سازمانی از آن جایی که بسیار کاربردی است؛ از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی است. که سازمان های بسیار از آن استقبال می کنند. از مهم ترین مزیت های تقویم های ارائه شده در دپارتمان چاپ هیلاج، امکان طراحی اختصاصی و درج لوگو و اطلاعات تماس شما در تمام صفحات تقویم است. بر خلاف تقویم های متداول که فقط بر روی پایه آن امکان درج اطلاعات شما وجود دارد. این یک یک نکته بسیار مهم است.

یکی از مزیت های استفاده از این هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن است. تقویم رومیزی به مدت یکسال جلو چشم مخاطب شما است. این باعث می شود کسب و کارتان در ذهن او حک شود. به این ترتیب می توان گفت تقویم رومیزی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. در دپارتمان چاپ هیلاج انوع مختلفی از تقویم رومیزی ارائه می شود. هر کدام از این تقویم ها ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. همچنین در طیف قیمتی وسیعی نیز محصول ارائه می دهیم. همه این ها باعث می شود با هر سلیقه ای و با هر بودجه ای بتوانید از تقویم رومیزی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید.

چاپ تقویم رومیزی تعداد کم در کرج

چاپ تقویم رومیزی تعداد کم در کرج پیشنهاد ما برای توسعه کسب و کار شما است. با ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی تعداد کم در کرج و دادن آن به مخاطبان خود، می توانید کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. و این گونه مشتریان جدید جذب و درآمد خود را افزایش دهید. در دپارتمان چاپ هیلاج انواع مختلفی از تقویم رومیزی ارائه می شود. از تقویم رومیزی فانتزی گرفته تا پایه سخت. حتی تقویم با چاپ تک رنگ مشکی هم ارائه می دهیم. همچنین تقویم رومیزی با صحافی های مختلف نیز در فروشگاه وب سایت دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. تا بتوانیم تمام سلیقه ها را پوشش دهیم و برای تمام نیاز ها پاسخ در خور داشته باشیم. برای سازمان ها و شرکت ها نیز پیشنهاد هایی خوبی داریم. که می توانند برای هدایای سازمانی و هچنین هدایای تبلیغاتی از محصولات ما استفاده کنند.

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در کرج تعداد کم را می توانید برای تبلیغات کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید. این ابزار تبلیغاتی بسیار کارا است. از آن جایی که تقویم در طول سال مورد استفاده افراد قرار می گیرد؛ با عث می شود نام تجاری شما در یاد آن ها بماند. همچنین مواجه مکرر با نام تجاری و لوگو باعث می شود مخاطب با شما احساس نزدیکی کند. و همین مورد جلب اعتماد آن ها و در نتیجه خرید از شما را در پی دارد. موردی که باعث می شود چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در کرج با وجود قیمت نسبتا بالایی که دارد؛ توجیه پذیر کند.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در کرج

به جرعت می توان گفت تقویم رومیزی بهترین هدیه تبلیغاتی است. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج به صورت اختصاصی می تواند باعث ارتقا جایگاه برند شما شود. چرا که هدیه ای که مزین به لوگو و نام تجاری شماست؛ یک سال تمام جلوی چشم مخاطب هدف شماست. آیا او می تواند شما را فراموش کند؟ قطعا نه! چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در کرج معمولا در تیراژ هزار عددی انجام می شود. اما در دپارتمان چاپ هیلاج این محصول را می توانید به تعداد دلخواه خود و با چاپ اختصاصی سفارش دهید. امکان چاپ لوگو و اطلاعات تماس شما بر روی همه برگ های تقویم وجود دارد. همینطور این امکان وجود دارد که طراحی تقویم مبتنی بر رنگ سازمانی شما انجام شود. همه این موارد کمک می کند که مسیر برند سازی را در زمان کوتاه تری طی کنید. موضوعی قطعا برای شما اهمیت دارد.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در کرج در انواع مختلفی قابل انجام است. در دپارتمان چاپ هیلاج برای پاسخ گویی به انواع نیاز ها و سلایق طیف گسترده ای از انواع تقویم را ارائه می دهیم. از تقویم های فانتزی و کوچک گرفته تا تقویم با پایه سخت و همینطور تقویم دیواری. در فروشگاه وب سایت می توانید انواع محصولات ما را مشاهده نمایید و با هم مقایسه کنید. اگر برای انتخاب تقویم مناسب خود دچار تردید هستید؛ می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید. تقویم رومیزی و همچنین تقویم دیواری یکی از بهترین انتخای ها برای انجام تبلیغات هدفمند است.

استعلام قیمت چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج

چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج در انواع مختلفی انجام می شود. هر کدام از این تقویم ها ویژگی های مختص به خود را ارائه می دهند. و طبیعتا قیمت هر کدام متفاوت است. برای استعلام قیمت چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید. اگر محصولی که مد نظر شماست در فروشگاه وجود ندارد، و یا قصد سفارش در تیراژ بالا را دارید؛ برای استعلام قیمت چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید؛ و یا به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید. تنوع محصولات ما باعث می شود بتوانید با هر بودجه ای که برای ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی و همچنین چاپ تقویم دیواری 1403 در نظر گرفته اید؛ و با هر سلیقه ای محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در دپارتمان چاپ هیلاج امکان شخصی سازی گسترده ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم.

بدیهی است که محصولاتی که برای شما شخصی سازی  می شوند؛ قیمت بیشتری نسبت به تقویم های آماده دارند. قیمت تقویم ها با متغیر های گوناگونی تعیین می شوند. یکی از این عوامل جنس پایه آن است. گران ترین نوع تقویم، تقویم با پایه سخت است. این نوع تقویم یکی از قدیمی ترین انواع تقویم رومیزی است. شما می توانید اطلاعات تماس و همین طور لوگو و نام سازمان خود را با چاپ طلاکوب بر روی پایه این تقویم درج کنید. در مورد انواع دیگر تقویم های عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج نیز در ادامه توضیح خواهیم داد. روش های استعلام قیمت چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج نیز در بالا ذکر شد.

مزیت استفاده از تقویم در تبلیغات

یکی از راه های معرفی و تبلیغ کسب و کار ها ارائه هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی از آن جایی که ماندگار هستند؛ می توانند کسب و کار شما را در ذهن مخاطب ماندگار کنند. این را می توان از مهم ترین موارد مزیت استفاده از تقویم در تبلیغات دانست. مورد دیگر ایجاد حس نمک گیر شدن در مخاطب است. این احساس به صورت ناخودآگاه در مخاطب ایجاد می شود. که باعث می شود او در پی جبران هدیه شما برآید. و چه جبران بهتر از خرید کردن از شما! چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج برای هدایای سازمانی هم بسیار مناسب است. که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. اما مورد چاپ تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی باید بگوییم، با ارائه این هدیه می تواند جایگاه برند خود را نیز ارتقا دهید. به هر حال باید بپذیرم هر کسب و کاری توان مالی دادن چنین هدیه وزینی را به مخاطبان خود ندارد.

حال که شما اقدام به این کار می کنید جایگاه برند خود را به شکل قابل توجهی ارتقا می دهید. هر چند ما با ارائه تقویم با قیمت ها متنوع امکان بهره مند شدن از مزیت های این محصول را برای اکثر کسب و کار ها فراهم کرده ایم. هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین و پر بازده ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کار های B2B است. مخاطب این دسته از کسب و کار ها، کسب و کار های دیگر هستند. دادن انواع هدیه تبلیغاتی از جمله تقویم برای این گروه از مشاغل بسیار پیشنهاد می شود.

تقویم رومیزی، بهترین هدیه سازمانی

در این بخش قصد نداریم در مورد مزیت های دادن هدیه به همکاران و پرسنل خود صحبت کنیم. چرا که برای صاحبان کسب و کار های موفق این مورد کاملا روشن است. در بین تمام هدایای تبلیغاتی که می توانید به افرادی که به کسب و کار شما مرتبط هستند بدهید؛ قطعا تقویم رومیزی از بهترین ها است. تقویم رومیزی همواره روی میز کارمند شما است. پس هیچ وقت فراموش نمی کند که چنین هدیه ای از شما دریافت کرده است. از طرف دیگر وجود تقویم های یک شکل بر روی میز پرسنل شما جلوه زیبایی را به محیط کار آن را می بخشد. چاپ نام یا تصویر آن بر روی جلد تقویم هم تاثیر این هدیه را دو چندان می کند. این امکان در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج می تواند اهمیت پرسنل و همکارن شما را برای آن ها نمایان کند.

اگر همکار شما در منزل خود از تقویمی که به او هدیه داده اید استفاده کند هم مزیت های مهمی دارد. این مورد می تواند حس تعلق بیشتری نسبت به کسب و کارتان را در او ایجاد کند. همچنین اهمیت شما را برای او نشان می دهد. هدایای سازمانی مزیت های بی شماری دارند. که توصیه می کنیم کسب و کار شما در هر وسعتی که است؛ از آن ها بهره مند شوید. در این مورد مقاله های زیادی وجود دارد که می توانید مطالعه کنید. چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج و همینطور تقویم دیواری را می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تعداد کم

یکی از تمایز های ما با سایر مراکزی که اقدام به عرضه تقویم می کنند؛ امکان چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تعداد کم است. چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تعداد کم باعث می شود بتوانید با هزینه بسیار مناسبی، از مزیت های این هدیه تبلیغاتی کاربردی استفاده کنید. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج می تواند حتی با طراحی اختصاصی انجام شود. امکانی که کم تر مرکز چاپی آن را ارائه می دهد. در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تعداد کم این امکان وجود دارد که جلد آن به صورت اختصاصی برای شما طراحی شود. این امکان برای تمام صفحات تقویم هم وجود دارد. استفاده از رنگ سازمانی شما در طراحی تقویم باعث می شود؛ تقویم رومیزی به بخشی از هویت بصری شما تبدیل شود. امکانی که فقط چاپ تقویم رومیزی اختصاصی تعداد کم فراهم می کند. دست شما برای انتخاب نوع تقویم اصلا بسته نیست.

چرا که انواع مختلفی از تقویم رومیزی با امکان چاپ تعداد کم را ارائه داده ایم. تا با هر سلیقه، نیاز و بودجه ای بتوانید آن را سفارش دهید. بسیاری از تقویم های رومیزی عرضه شده در وب سایت هیلاج را در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. در واقع می توان گفت ما در زمینه تقویم محصول انحصاری کم نداریم. تقویم رومیزی با پایه های خاص، جنس هایی که کمتر جایی دیده اید، طراحی خلاقانه و موارد دیگر باعث می شود؛ تاثیر گذاری تقویم هایی که از دپارتمان چاپ هیلاج تهیه می کنید؛ بیشتر از نمونه های مشابه باشد.

چاپ تقویم رومیزی 1403 با عکس دلخواه

چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج با عکس دلخواه شما نیز امکان پذیر است. شما می توانید بر روی تقویم لوگو خود را در کنار لوگو مشتری خود چاپ کنید، تا تاثیر بی نظیری رو او بگذارید. همچنین می توانید عکس های مشتریان خود را روی تقویم چاپ کنید تا آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهید. این هدیه را به همین شیوه به کارمندان خود نیز می توانید بدهید. چاپ تقویم رومیزی 1403 با عکس دلخواه یک پیشنهاد عالی برای شخصی سازی تقویم های شما است. از تصاویر می توانید در جلد تقویم و همچنین برگه های داخلی استفاده شود. این مورد برای چاپ تقویم دیواری 1403 نیز امکان پذیر است. چاپ تقویم رومیزی 1403 با عکس دلخواه یک پیشنهاد عالی برای مهد های کودک است. تقویم با طراحی فانتزی و عکس بچه ها می توانید یک هدیه عالی برای آن ها و خانوده هایشان باشد.

چاپ تقویم رومیزی 1403 با عکس دلخواه با جنس های مختلفی امکان پذیر است. جنس پایه ها نیز متفاوت است. حتی نوع پایه های نیز تنوع زیادی دارد. بسیاری از تقویم های عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج را در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. این محصولات انحصاری با قیمت های مناسب عرضه شده اند؛ تا پاسخی شایسته به نیاز عزیزانی باشد که دوست دارند تقویم رومیزی خاص به مشتریان خود هدیه دهند. امکان چاپ تقویم رومیزی 1403 با عکس دلخواه در این نمونه های وجود دارد. تا تقویم شما هر چه بیشتر خاص تر از سایرین باشد.

سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج

برای سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج در دپارتمان چاپ هیلاج از چند طریق می توانید اقدام کنید. اولین راه مراجعه به فروشگاه وب سایت و انتخاب محصول می باشد. فروشگاه سایت در بالای همین صفحه در دسترس است. همچنین از منو اصلی سایت نیز می توانید وارد صفحه تقویم رومیزی شوید و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. روش دیگر برای سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج تماس با شماره 02632255488 است. همکاران ما آماده ثبت سفارش تلفنی تقویم رومیزی هستند. برای دریافت مشاوره نیز می توانید از همین طریق اقدام نمایید. روش دیگر سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج پیام دادن در واتساپ به شماره 09221948055 است. پیشنهاد ما ثبت سفارش از همین طریق است. چرا که برای دریافت طراح ها و تایید آن ها نهایتا لازم است از طریق واتساپ با شما در ارتباط باشیم.

 از این رو ترجیح ما بر این است که از همان ابتدا سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج را از طریق واتساپ انجام دهید. توصیه ما این است که ثبت سفارش تقویم را به روز های پایانی موکول نکیند. چرا که مشخص نیست سفارش تقویم رومیزی 1403 در کرج چه زمانی متوقف شود. اگر دیر اقدام به این امر کنید احتمال دارد موفق به ثبت سفارش تقویم نشوید. همچنین در روز های پایانی میزان شخصی سازی تقویم نیز به دلیل حجم بالای سفارشات نیز کم تر می شود. برای معرفی و توسعه کسب و کار خود چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج را ثبت سفارش نمایید؛ و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.

سفارش تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار

یکی از انواع تقویم رومیزی که می توانید سفارش دهید؛ تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار است. سفارش تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار را بسیار دریافت می کنیم. چرا که این نوع تقویم بسیار کاربردی است. وعلاوه بر نمایش دادن روز ها و تاریخ، کاغذ هایی را در اختیار قرار می دهد تا بتوانید برای یادداشت های روزانه از آن استفاده نمایید. همین توجه به جزئیات است که باعث می شود مخاطب تحت تاثیر شما قرار گیرد. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج، با امکان داشتن برگه یاد داشت را می توانید از چند طریق به دپارتمنا چاپ هیلاج سفارش دهید. یکی از این روش ها مراجعه به فروشگاه سایت است. که در عرض چند دقیقه می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. راه دیگری که برای سفارش تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار وجود دارد. تماس با شماره 02632255488 است. همکاران ما ضمن ارائه مشاوره، سفارش ما را نیز ثبت خواهند کرد.

همچنین باید بگوییم برای سفارش تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار می توانید در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید. این تقویم را در تیراژ دلخواه خود می توانید سفارش دهید. همچنین امکان چاپ اختصاصی برای این تقویم وجود دارد. محل قرار گیری برگه های یادداشت در تقویم های مختلف گوناگون است. که به سلیقه خود می توانید آن را که می پسندید ثبت سفارش دهید. سفارش تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار یکی انتخاب خوب برای شمایی است که می خواهید؛ هدیه ای به مخاطب خود بدهید که نهایت کارایی را داشته باشد. این محصول با ارائه همزمان تقویم و برگه یادداشت همان چیزی است که می خواهید.

چاپ تقویم رومیزی ارزان در کرج

چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج، با رنج های قیمتی مختلفی انجام می شود. از آن جایی که برخی مشتریان از ما انتظار ارائه محصولاتی با قیمت مناسب را دارند؛ چاپ تقویم رومیزی ارزان را در دستور کار قرار دادیم. در این نوع تقویم با حذف برخی ویژگی ها توانستیم هزینه های چاپ تقویم را مدیریت کنیم و قیمت نهایی آن را کاهش دهیم. در چاپ تقویم رومیزی ارزان برای صفحات داخلی از چاپ تک رنگ مشکی بهره می بریم. این کار باعث شده قیمت تقویم به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. همچنین در تقویم رومیزی ارزان به جای پایه سخت از پایه های مقوایی استفاده می شود. از نظر صحافی هم برخی تقویم ها با همان روش مرسوم فنر دوبل صحافی می شوند. اما برای کاهش بیشتر هزینه ها در چاپ تقویم رومیزی ارزان، از صحافی سر چسب نیز استفاده می کنیم.

نکته حائض اهمیت این است که در چاپ تقویم رومیزی ارزان، همچنان موضوع کیفت و زیبایی برای ما در اولویت است. هر چند در طراحی این محصول تمام تلاش خود را برای چاپ تقویم رومیزی ارزان به کار بسته ایم؛ اما هرگز کیفیت و زیبایی آن را فدای قیمت نکرده ایم. باید بگوییم چاپ تقویم رومیزی ارزان را می توانید در تعداد کم نیز سفارش دهید. این محصول برای کسب و کار های کوچک و اینترنتی بسیار مناسب است. ای مشاغل می توانند با استفاده از این هدیه تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

تقویم رومیزی در تیراژ پایین

در دپارتمان چاپ هیلاج امکان ثبت سفارش تقویم رومیزی در تیراژ پایین را فراهم کرده ایم. شما می توانید چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج را در تیراژ پایین سفارش دهید. تقویم رومیزی در تیراژ پایین در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع کم نظیری دارد. این گروه از محصولات در ابعاد مختلف و نوع صحافی های گوناگون ارائه می شوند؛ تا با هر بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید، و هر سلیقه ای که دارید؛ بتوانید تقویم رومیزی در تیراژ پایین را سفارش دهید. این محصول با چاپ اختصاصی ارائه می شود. و لوگو، تصویر و متن مورد نظر شما بر روی جلد و تمام برگه های تقویم با چاپ است. همچنین امکان چاپ بر روی پایه تقویم نیز وجود دارد. همه این ویژگی ها و امکان های شخصی سازی برای آن است که بتوانید محصولی کاملا منطبق با سلیقه خود سفارش دهید.

این محصول برای سازمان های کوچک نیز بسیار مناسب است. چرا که ثبت سفارش تقویم رومیزی در تیراژ پایین این امکن را به آن ها می دهد که، با هزینه ای بسیار مناسب یک هدیه تبلیغاتی مزین به لوگو و نام کسب و کار خود به مخاطبان هدفشان بدهند. همچنین استفاده از رنگ سازمانی در تقویم می توانند باعث شود گامی هر چند کوچک در مسیر برند سازی بردارید. و آن را به بخشی از هویت بصری سازمان خود تبدیل کنید. این موارد از مهم ترین مزیت های تقویم رومیزی در تیراژ پایین است. برای ثبت سفارش این محصول می توانید از روش هایی که پیش از ایت توضیح داده شد استفاده کنید.

چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج

در کنار چاپ تقویم رومیزی 1403، شما می توانید چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج را نیز در دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. این محصول را نیز در تعداد دلخواه ارائه می دهیم. شما می توانید چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج را با طراحی اختصاصی سفارش دهید. این محصول در ابعاد مختلفی قابل است. که کچکترین آن ها سایز A4 است. شما می توانید تقویم دیواری را در انواع مختلفی سفارش دهید. این امکان وجود دارد که تمام ماه های سال بر روی یک برگ قرار گیرد؛ و یا هر فصل بر روی برگ های جداگانه چاپ شود. این که کدام یک از این نوع تقویم های دیواری را انتخاب کنید به سلیقه شما و بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید بستگی دارد. چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج بر روی کاغذ گلاسه با گرماژ مناسب انجام می شود. منظور از گرماژ مناسب انتخاب گرماژ بسته به نوع تقویم است.

یکی از مزیت های چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج است است که، تقویم رومیزی قیمت مناسب تری دارد. از این می توان با بودجه یکسان در تعداد بیشتری به نسبت تقویم رومیزی سفارش دهید. برای همین است که معمولا کسب و کار ها از تقویم رومیزی برای تبلیغات محیطی استفاده می کنند. مزیت دیگر این نوع تقویم این است که از آن جایی که روی دیوار نصب می شود. برای تعداد بیشتری از افراد قابل مشاهده است. و افراد بیشتری را با کسب و کار شما آشنا می کند. برای ثبت سفارش چاپ تقویم دیواری 1403 در کرج با ما تماس بگیرید.

چاپ تقویم رومیزی فانتزی در کرج

یکی از انواع تقویم رومیزی که در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می شود. تقویم فانتزی است. چاپ تقویم رومیزی فانتزی در کرج، برای بسیاری از کسب و کار ها مناسب است. این طور تقویم ها مناسب کسب و کار هایی است که ماهیت فانتزی دارند. همین طور برای فروشگاه های آنلاین نیز این نوع تقویم بسیار مناسب است. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج در نوع فانتزی را می توانید؛ در انواع مختلفی سفارش دهید. به طور معمول تقویم رومیزی فانتزی در ابعاد کوچک چاپ می شود. برای همین قیمت مناسبی دارد. ابعاد کوچک تقویم های فانتزی باعث می شود برای اقشار مختلف جامعه جذاب باشد. پیشنهاد ویژه ما این است که اگر مخاطبان شما نوجوانان هستند؛ حتما از تقویم رومیزی فانتزی استفاده کنید. چرا که قطعا برای آن ها جذاب است. به همین دلیل هم این نوع تقویم را به آنلاین شاپ پیشنهاد می کنیم.

چاپ تقویم رومیزی فانتزی در کرج، معمولا در رنگ های شاد ارائه می شود. چرا که ماهیت این نوع تقویم ها این مورد را می طلبد. به طور معمول پایه های این تقویم های رومیزی مقوایی است. اما امکان ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی با پایه سخت نیز وجود دارد. شما می توانید تقویم فانتزی را در تعداد دلخواه و با چاپ اختصاصی سفارش دهید. بر روی تمام برگه های تقویم لوگو شما چاپ می شود. همچنین می توانید با رنگ دلخواه تقویم فانتزی خود را سفارش دهید. برای ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی فانتزی در کرج با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ تقویم رومیزی بدون محدودیت تیراژ سفارش

سازمان های خصوصی بزرگ و مراکز دولتی معمولا چاپ تقویم رومیزی را در تیراژ بسیار بالایی انجام می دهند. در دپارتمان چاپ هیلاج چاپ تقویم رومیزی بدون محدودیت تیراژ سفارش را ارائه می دهیم. اگر شما هم قصد چاپ تقویم در تیراژ بسیار بالا را دارید می توانید؛ سفارش خود را در دپارتمان چاپ هیلاج به ثبت برسانید. چاپ تقویم رومیزی بدون محدودیت تیراژ سفارش به صورت رنگی انجام می شود. همچنین هیچ محدودیتی در زمینه جنس و نوع پایه تقویم نیز ندارید. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج هیچ محدودیتی در تیراژ ندارد. اما توجه به یک نکته الزامی است. و آن اینکه سفارش خود را به روز های پایانی سال موکول نکنید. پیشنهاد ما ثبت سفارش نهایتا تا آخر بهمن ماه است. چرا که تامین ملزومات مورد نیاز برای چاپ تقویم در روز های پایانی مشکل می شود. همچنین به دلیل تراکم سفارشات امکان تحویل سفارشات مشکل می شود.

در چاپ تقویم در تیراژ بسیار بالا امکان طراحی اختصاصی جلد تقویم و همچنین برگه های داخلی آن وجود دارد. باید بگوییم در این گونه سفارشات، تقویم در فرم اختصاصی به چاپ می رسد. به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارد. و اختلاف رنگی تقریبا در آن وجود نخواهد داشت. از جمله انواع تقویم رومیزی که می توانید سفارش دهید می تواند به مواردی ازجمله، تقویم پایه چوبی، تقویم با پایه سخت، تقویم با یادداشت و … اشاره کرد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. همچنین می توانید در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

چاپ تقویم رومیزی اداری

یکی از انواع تقویم رومیزی به می توانید سفارش دهید؛ تقویم رومیزی اداری است. چاپ تقویم رومیزی اداری برای اکثر مشاغل مناسب است. این تقویم ها در کنار ارائه روز شما فضایی برای قرار دادن برگه یادداشت در آن وجود دارد. برای همین برای مشاغلی با ماهیت اداری بسیار مناسب است. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج با اشکال مختلفی می تواند انجام شود. اگر تمایل دارید می توانیم فضایی را برای قرار دادن کارت ویزیت بر روی پایه تقویم اجرا کنیم. چاپ تقویم رومیزی اداری در تیراژ دلخواه امکان پذیر است. چاپ تقویم رومیزی اداری با تعداد کم با پایه سخت و همچنین پایه مقوایی قابل انجام است. در چاپ تعداد کم طراحی اختصاصی برای شما انجام می شود. از این رو محتوای مورد نظر شما در تمام برگه های تقویم چاپ می شود. همچنین امکان چاپ تصاویر دلخواه شما نیز بر روی تقویم وجود دارد.

تقویم های رومیزی اداری انواع زیادی دارند. که می توانید بسته به نیاز خود و بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید نسبت به ثبت سفارش آن ها اقدام کنید. این تقویم ابعاد گوناگونی نیز دارد. در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع کم نظیری را از تقویم رومیزی ارائه می دهیم. تا بتوانیم پاسخی شایسته به همه نیاز ها و سلایق بدهیم. برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب تقویم رومیزی مناسب می توانید با ما تماس بگیرید. اگر ایده خاصی نیز برای تقویم خود دارید برای اجرای آن می توانید با ما در ارتباط باشید.

تقویم رومیزی پایه دار

تقویم های رومیزی اغلب پایه دار هستند. تقویم رومیزی پایه دار را به اشکال مختلفی می توانید سفارش دهید. یکی از متداول ترین آن ها پایه سخت است. تقویم رومیزی پایه دار پایه ای از جنس مقوا کرجی دارد که روکش شده است. این نوع پایه از قدیمی ترین و البته محبوب ترین نوع تقویم رومیزی است. چاپ تقویم رومیزی 1403 در کرج با پایه چوبی نیز امکان پذیر است.این پایه ها نیز تنوع بسیار زیادی دارند. و با قابلیت های مختلفی قابل سفارش هستند. به صور مثال فضایی برای قرار دادن گوشی، خودکار و برگه یادداشت می توان روی آن تعبیه کرد. این نوع تقویم رومیزی پایه دار فضایی برای الصاق نام تجاری روی آن دارند. که معمولا با پلاک برنجی این انجام می شود. نوع دیگر تقویم رومیزی پایه دار، با پایه های مقوایی اجرا می شود. این نوع پایه را می توان از به صرفه ترین انواع تقویم رومیزی پایه دار به شمار آورد.

معمولا از پایه مقوایی برای تقویم هایی با ابعاد کوچک استفاده می شود. نوع دیگر تقویم رومیزی پایه دار نیز پایه های فانتزی هستند. به طور مثال پایه به شکل بوم نقاشی یکی از آن ها است. این نوع تقویم های برای کسب و کار هایی مناسب است که، مخاطب هدف آن نوجوانان هستند. مثلا مراکز آموزشی از جمله این کسب و کار ها هستند. که می تواند با دادن تقویم رومیزی پایه دار فانتزی آن ها را به مشتریان خود تبدیل کنند. برای سفارش تقویم رومیزی پایه دار می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی ذکز شده در بخش تماس با ما اقدام کنید.

بسته به نوع تقویم این عدد متغیر است. در فروشگاه سایت حداقل تیراژ قابل سفارش برای هر محصول مشخص است.

محصولات هیلاج با طراحی و چاپ اختصاصی ارائه می شوند. بر خلاف تقویم های سایر همکاران که صرفا بر روی پایه تقویم امکان چاپ، آن هم به صورت طلاکوب وجود دارد.

بله! در صورت سفارش در تیراژ بالا اولا چاپ شما در فرم اختصاصی که کیفیت به مراتب بالاتری دارد انجام می شود؛ همچنین امکان پرداخت چکی نیز برای شما فراهم می شود.

بله! برای استعلام قیمت و مشاوره می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

پیمایش به بالا