کاتالوگ یکی از ابزار های معرفی کسب و کار و محصول است. کاتالوگ برای مشاغلی مناسب است که محصولات و خدمات متنوعی دارند؛ و برای توضیح هر کدام لازم است بخش قابل توجهی اختصاصی پیدا کند. چاپ کاتالوگ تعداد کم می تواند این امکان را به این دست از کسب و کار ها و مشاغل بدهد. چاپ کاتالوگ با تیراژ دلخواه در دپارتمان چاپ هیلاج انجام می شود. هیلاج، یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است. شما می توانید کاتالوگ را در ابعاد مورد نظر خود و با صحافی های مختلف سفارش نمایید. هر چند هیلاج یک مرکز چاپ در کرج است؛ اما از سراسر کشور می توانید چاپ کاتالوگ را ثبت سفارش نمایید. در ادامه در خصوص این محصول توضیحاتی ارائه می شود.

چاپ دیجیتال کاتالوگ

چاپ اقلام کاغذی به دو شیوه دیجیتال و افست انجام می شود. برای چاپ کاتالوگ در تیراژ 1000 عددی و بیشتر از شیوه افست خدمت گرفته می شود؛ و چاپ کاتالوگ تعداد کم نیز به روش دیجیتال انجام می شود. چاپ دیجیتال کاتالوگ سرعت در آماده سازی کاتالوگ را سبب می شود. در چاپ دیجیتال کاتالوگ محدودیتی از نظر ابعاد و نوع سحافی وجود ندارد. شما می توانید کاتالوگ را با جنس های مختلف کاغذ نیز سفارش دهید. از آن جایی که قیمت کاتالوگ به متغیر های زیادی بستگی دارد؛ برای استعلام قیمت چاپ دیجیتال کاتالوگ لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ کاتالوگ تعداد پایین

چاپ کاتالوگ تعداد کم برای شرکت در نمایشگاه ها بسیار مناسب است. با چاپ کاتالوگ تعداد پایین می توانید محتوای اختصاصی نمایشگاهی که در آن شرکت می کنید را چاپ کنید. و این گونه خود را از رقبا متمایز نمایید. چاپ کاتالوگ تعداد پایین همچنین این امکان را به شما می دهد که با توجه به مخطبان خود، کاتالوگ های اختصاصی برای آن ها چاپ کنید. این محصول با کیفیت بالایی در دپارتمان چاپ هیلاج به تولید می رسد. همچنین از نظر جنس کاغذ نیز تنوع مناسبی ایجاد شده است؛ تا بتوانیم پاسخی در خور به سلایق مختلف بدهیم.

قیمت کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ از آن جمله ملزومات چاپی است که قیمت آن به متغیر های مختلفی بستگی دارد. چاپ کاتالوگ تعداد کم، با هزینه ای مختلقی انجام می شود. به طور مثال جنس جلد بر قیمت کاتالوگ دیجیتال تاثیر گذار است. همچنین تعداد صفحات داخلی نیز قیمت کاتالوگ دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهد. نوع کاغذ مصرفی نیز بر قیمت کاتالوگ دیجیتال تاثیر می گذارد. از این رو برای استعلام قیمت چاپ کاتالوگ تعداد پایین، لازم است با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

انواع کاتالوگ

کاتالوگ های انواع زیادی دارند؛ که از نطر نوع صحافی و قطع برش تقسیم بندی می شوند. قطع خشتی و وزیری پر کاربرد ترین نوع کاتالوگ است. هر کدام از این نوع کاتالوگ ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. چاپ کاتالوگ تعداد کم با هر دو قطع امکان پذیر است. طراحی صفحه‌ ها در قطع خشتی به صورت مربعی انجام می شود. این کاتالوگ، فضای زیادی برای عکس‌ ها و توضیحات محصول ارائه می دهد. ابعاد سایز خشتی نیز به طور معمول ۱۷*۲۳ سانتی‌ متر است. نوع دیگر کاتالوگ نیز وزیری است. چاپ صفحات سایز وزیری به صورت مستطیلی صورت می‌ گیرد. این نوع کاتالوگ نیز کاربرد های زیادی دارد. در ادامه به توضیح در خصوص انواع صحافی کاتالوگ می پردازیم.

صحافی کاتالوگ با چسب گرم

 یکی از پر طرفدار ترین نوع صحافی کاتالوگ، صحافی کاتالوگ با چسب گرم است. این نوع صحافی جلوه بصری خوبی دارد. اما برای چاپ کاتالوگ تعداد کم با تعداد صفحات بسیار زیاد مناسب نیست. چون احتمال جدا شدن برگه ها از هم وجود دارد.

صحافی کاتالوگ با چسب و دوخت

صحافی کاتالوگ با چسب و دوخت مناسب موارد لوکس با کاغذ گلاسه است. در این روش کاغذ ها با استفاده از دوخت به یکدیگر متصل می‌ شوند. در کاتالوگ هایی که بیشتر از سیصد صفحه هستند؛ استفاده از این روش ضروری است، زیرا روش‌ های دیگر قادر به نگه ‌داشتن این تعداد صفحات در کنار هم نیستند.

صحافی کاتالوگ با منگنه تخت و لوپ

چاپ کاتالوگ تعداد کم با صحافی منگنه نیز کاربرد های زیادی دارد. از این روش صحافی برای کاتالوگ هایی با تعداد صفحات کم استفاده می شود. برای صحافی با این روش از دو نوع منگنه استفاده می شود. یکی منگنه تخت است؛ که همان منگنه های معمولی متداول است. نوع دیگر منگنه نیز، منگنه لوچ است؛ که انتهای آن از کاتالوگ خارج می شود و جلوه جالبی را ایجاد می کند.

صحافی کاتالوگ با سیم دوبل

 از این روش صحافی برای کاتالوگ‌ های با تعداد کم یا متوسط صفحه استفاده می ‌شود. در این روش کاتالوگ مانند تقویم های رومیزی صحافی می شوند. این نوع صحافی نیز محبوب است. و برای کاتالوگ هایی با ضحخامت متوسط مناسب است. همان طور که می دانید. در دپارتمان چاپ هیلاج، چاپ کاتالوگ در تیراژ 1000 جلدی و بیشتر نیز ارائه می شود. برای ثبت سفارش این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ کاتالوگ و بروشور تعداد کم

بروشرو هم یکی از اقلام پر مصرف در بازاریابی و تبلیغات است. در حضور های نمایشگاهی شرکت ها معمول اقدام به چاپ کاتالوگ و همچنین چاپ بروشور تعداد کم می کنند. چاپ بروشور تعداد کم برای مصارفی مناسب است که محتوای زیادی برای ارائه وجود ندارد. و یا قصد دارید روش استفاده و نگهداری محصول خود را ارائه دهید. چاپ بروشور تعداد کم، در دپارتمان چاپ هیلاج تنوع مناسبی دارد. برای ثبت سفارش این محصول می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیمایش به بالا