فاکتور و قبض رسید

طراحی و چاپ فاکتور و قبض رسید

اعتبار خود را به نمایش بگذارید!

فاکتور فروش و قبض رسید یکی از اقلام مهم چاپی برای بسیاری از کسب و کار ها است. برای برخی از مشاغل هم ارائه فاکتور فروش الزامی است؛ و برخی دیگر نیز ناگذیر از ارائه قبض رسید هستند. اگر برایتان مهم است که برندی قوی داشته باشید؛ لازم است از فاکتور و قبض رسید مزین به لوگو و رنگ سازمانی خود استفاده کنید. که با کیفیت بالایی چاپ و صحافی شده باشد.

در دپارتمان چاپ هیلاج در کنار ارائه انواع فاکتور با ضمانت نامه کتبی کیفیت چاپ طراحی فاکتور فروش و قبض رسید را مبتنی بر علوم برند سازی انجام می دهیم؛ تا بتوانید با ارائه آن به مشتری خود تاثیر مثبتی بر ناخودآگاه او بگذارید و جایگاه کسب و کارتان را در ذهنشان ارتقا دهید. برای ثبت سفارش به بخش پایینی مراجعه کنید.

آیکن پشتیبانی
پشتیبانی و گارانتی
آیکن کیفیت بالا
کیفیت بالای محصولات
آیکن تجهیزات
تجهیزات به روز و مدرن
آیکن ثبت سفارش
ثبت سفارش غیر حضوری

برای ثبت سفارش روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

طراحی گرافیک2

طراحی تخصصی فاکتور و قبض رسید

ما به خوبی از اهمیت نحوه طراحی فاکتور و قبض رسید آگاهیم. و خوب میدانیم که طراحی غیر اصولی و غیر تخصصی آن ها، چه تاثیر منفی و مخربی بر جایگاه کسب و کار شما بر ذهن مخاطبان خواهد داشت. از این رو در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج، طراحی فاکتور و قبض رسید شما را مبتنی بر علوم طراحی گرافیک و برندینگ انجام می  دهیم؛ تا فاکتور و قبض رسید شما بهترین و عمیق ترین تاثیر را به مخاطب شما بگذارد. برای سفارش طراحی این اقلام چاپی با شماره ی 026-32255488 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

نظر مشتریان

حقیقتا با کیفیت بود و با سلیقه و حوصله صحافی شده بود
بیک محمدی
خوب شده بود ممنون
معننی
لذت برم بردم از فاکتوری از تحویل گرفتم ممنون از تیم حرفه ای هیلاج
رحمت زاده
4.3/5

سوالات متداول

بعد از اینکه چاپ فاکتور یا قبض رسید خود را ثبت سفارش نمودید، به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید تا روند طراحی فاکتور یا قبض رسید شما انجام شود.

برای ثبت سفارش فاکتور یا قبض رسید با ویژگی های خاص به شماره 09221948055 در واتساپ پیام دهید.

تمام محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج دارای ضمانت نامه کیفیت چاپ هستند. یعنی اگر محصولی که دریافت می کنید از نظر مشخصات و ویژگی ها، با آن چه در فاکتور درج شده است مغایرت داشته باشد می توانید آن را مرجوع کنید تا مجدد چاپ شود. شرایط ضمانت نامه در برگه ضمانت نامه همراه محصول درج شده است.

چاپ فاکتور و قبض رسید در کرج

یکی از وظایف فروشنده، پس از فروش محصول، ارائه فاکتور به مشتری است. از این رو می توان گفت یکی از اقلام چاپ مهم در هر کسب و کاری فاکتور و قبض رسید است. اساتید بازاریابی و کسب و کار معتقد هستند؛ هر چیزی که منتسب به کسب و کار ما است بسیار اهمیت دارد. چرا که چه بخواهید و نخواهید همه این عناصر روی مخاطب شما تاثیر می گذارد؛ و شما را بر اساس همان ها قضاوت می کنند. این اهمیت در اقلامی مانند فاکتور که به مشتری ارائه می شود؛ اهمیت دو چندانی دارد. چرا که میزان احترامی که برای آن ها قائل هستید را مشخص می کند. با این تفاسیر می توان گفت اگر ارتقای جایگاه کسب و کارتان برای شما مهم است؛ باید در سفارش چاپ فاکتور و قبض رسید خود وسواس به خرج دهید. تا فاکتوری در شان خود و مشتریانتان داشته باشید.

برای این منظور دپارتمان چاپ هیلاج بهترین انتخاب است! دپارتمان چاپ هیلاج یکی از مجهز ترین مراکز چاپ در کرج است. شما می توانید به صورت آنلاین چاپ فاکتور و قبض رسید را ثبت سفارش دهید؛ و در هر کدام از شهر های کشورمان ایران که هستید؛ در محل تحویل بگیرید. چاپ فاکتور و قبض رسید  در کرج با کیفیت بالا و تعداد دلخواه شما انجام می شود. مراکز چاپ در کرج به طور معمول چاپ فاکتور و قبض رسید را در تیراژ هزار عددی انجام می دهند. اما در دپارتمان چاپ هیلاج می توانید آن را با تعداد دلخواه خود ثبت سفارش کنید.

مزایای ارائه فاکتور فروش

مزایای ارائه فاکتور فروش

همان طور که گفتیم طبق قانون ارائه فاکتور فروش یکی از وظایف فروشنده است. اما در کنار این موضوع ارائه فاکتور فروش مزایای دیگری دارد؛ که در این بخش به آن ها می پردازیم. سفارش چاپ فاکتور و قبض رسید در کرج چند برگی به شما امکان حسابرسی دقیق تر را می دهد. این مهم ترین مزیت برای کسب و کار شما است. مزیت دیگری که چاپ فاکتور در کرج دارد این است که؛ اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. و آن را حرفه ای به نمایش می گذارد. و باید بگوییم اگر فاکتور در داخل یک پاکت قرار گیرد و به مشتری تقدیم شود؛ این موضوع دو چندان خواهد شد. چاپ فاکتور در تهران و ارائه آن به مشتری؛ شما را ازداشتن چالش با تعزیرات حکومتی در امان نگه دارد. این موارد مهم ترین مزایای ارائه فاکتور فروش  است.

برای فروشگاه های آنلاین نیز این موضوع مصداق دارد. و حتی می توان گفت اهمیت بیشتری نیز دارد. همین موضوع باعث شده است؛ فاکتور های فانتزی که مناسب فروشگاه های آنلاین کوچک است بسیار رواج پیدا کند. این محصول چاپی می تواند نشان دهند که چقدر معتبر هستید. همین برگه ساده که هزینه زیادی هم برای شما ندارد؛ باعث می شود مشتری به خرید دوباره از شما ترغیب شود. پس اهمیت ارائه فاکتور را دست کم نگیرید وحتما به مشتری آن را ارائه دهید. تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید. و به صورت غیر مستقیم فروش خود را افزایش دهید.

فاکتور کاربن لس چیست؟

فاکتور کاربن لس چیست؟

یکی از انواع فاکتور، فاکتور کاربن لس است. برای استفاده از این فاکتور نیازی به استفاده از کاربن ندارید. این موضوع مزیت های زیادی دارد. اول این که مانند زمانی که از کاربن استفاده می کنید؛ کیفیت و خوانایی نوشته ها به مرور زمان کاهش پیدا نمی کند. و همواره با کیفیت ثابت اقدام کپی کردن نوشته های شما به نسخه های دیگر فاکتور می کند. می توان گفت سفارش چاپ فاکتور کاربن لس بسیار به صرفه است. چاپ فاکتور در کرج و همین طور چاپ فاکتور در تهران؛ می تواند به صورت کاربن لس صورت بگیرد. لازم به ذکر است قبض رسید هم در نمونه های چند نسخه ای قابل ثبت سفارش؛ به صورت کاربن لس را دارند. چاپ فاکتور و قبض رسید در کرج به صورت کاربن لس بسیار پیشنهاد می شود. به مزیت های این نوع فاکتور در بالا اشاره شد.

 با توجه به این مزایا می توان گفت فاکتور های معمولی در حال منسوخ شدن هستند. مهم ترین مزیت فاکتور کاربن لس کپی یک نواخت نوشته ها است. وقتی با کاربن نوشته ها را روی برگه دوم کپی می کنید؛ بخشی هایی از کاربن که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند کم رنگ تر هستند. همین موضوع باعث میشود. بخشی از نوشته های شما در برگه دوم نا خوانا بشاد. که می تواند حتی مشکلاتی را ایجاد کند. اما این مورد در فاکتور کاربن لس به طور کامل بر طرف شده است.  که می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت چاپ فاکتور

قیمت چاپ فاکتور در کرج

 یکی موضوعات مهم در هنگام خرید هر کالایی، قیمت آن است. قیمت چاپ فاکتور در کرج و همین طور قیمت چاپ فاکتور در تهران به عوامل زیادی بستگی دارد. اول این که چاپ به صورت تک رنگ مشکی انجام شود و با رنگی.همان طور که انتظار می رود چاپ رنگی هزینه بیشتری دارد؛ و به طبع فاکتور رنگی گران تر است. اگر رنگ سازمانی خاصی دارید؛ نا گریز از چاپ فاکتور رنگی هستید. اما اگر رنگ سازمانی ندارید می توانید از فاکتور های سیاه و سفید استفاده کنید. البته این مورد از نقاط ضعف کسب و کار هایی که رنگ سازمانی دارند؛ نیست. به هر حال برند سازی و متفاوت بودن هزینه دارد. اما در مقابل دست آورد هایی دارد که این هزینه ها را جبران می کند. مورد دیگر گرماژ کاغذی مصرفی می باشد. طبیعی است هر چه از کیفیت بالاتری استفاده شود؛ قیمت چاپ فاکتور افزایش پیدا خواهد کرد.

چیزی که مداول است استفاده از کاغذ تحریر در چاپ فاکتور است. اما برای برخی مشتریان به درخواست خودشان از کاغذ گلاسه برای چاپ فاکتور استفاده می شود؛ که قیمت چاپ فاکتور را افزایش می دهد. همچنین اینکه چند نسخه از فاکتور پرفراژ بخورد نیز بر روی قیمت چاپ فاکتور تاثیر میگذارد. اینکه فاکتور چند نسخه داشته باشد نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت چاپ فاکتور است. مواردی که گفته شد همگی متغیر های قیمت فاکتور هستند.  برای مشاهده قیمت محصولات فاکتور در دپارتمان چاپ هیلاج؛ وارد فروشگاه سایت شوید. اگر فاکتوری که مد نظر شما است در فروشگاه وجود نداشت؛ برای ثبت سفارش با شماره 02632255488 تماس بگیرید.

چاپ فاکتور در کرج

چاپ فاکتور در کرج

کسب و کار های زیادی اقدام به سفارش چاپ فاکتور و قبض رسید در کرج و همچنین چاپ فاکتور در تهران می کنند. فاکتور انواع مختلفی دارد. که از نظر جنس، سایز، تعداد نسخه ها، کاربن لس بودن یا نبودن تقسیم بندی می شوند. شما می توانید بسته به نیاز خود در دپارتمان چاپ هیلاج، فاکتور مورد نظر خود را سفارش دهید. مشاغل مختلف به طور معمول از فاکتور هایی با ویژگی های یک سان استفاده می کنند. اگر در مورد اینکه چه نوع فاکتوری باید سفارش دهید مردد هستید؛ می توانید فاکتوری مانند همکار خود را ثبت سفارش دهید. و یا برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. چاپ فاکتور در کرج را می توانید به دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید. امکان ارسال سفارش های شما به تمام شهر های کشور عزیزمان ایران وجود دارد. فاکتور نیز از جمله محصولاتی است که با ضمانت نامه کتبی کیفیت ارائه می شود.

همین موضوع باعث می شود با خیال بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید فاکتور را در نمونه های مختلفی سفارش دهید. تعداد نسخه های فاکتور را می توانید انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگی یا سیاه و سفید بودن چاپ فاکتور خود را انتخاب کنید. فاکتور هایی که در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می شود؛ دارای شماره های ملخی هستند. این نوع فاکتور ها مورد تائید اداره امور مالیاتی است. که از آن ها با عنوان فاکتور رسمی هم یاد می کنند. چاپ فاکتور رسمی را نیز می توانید به دپارتمان چاپ هیلاج سفارش دهید.

چاپ فاکتور در تهران

چاپ فاکتور در تهران

فرقی نمی کند چاپ فاکتور در تهران یا چاپ فاکتور در کرج؛ کیفیت همه محصولات چاپی هیلاج در بالاترین حد ممکن است. شما از هر کدام از شهر های عزیزمان ایران می توانید نسبت به ثبت سفارش فاکتور اقدام کنید. تا بعد از آماده سازی در محل کار خود تحویل بگیرید. فاکتور از جمله پر کاربرد ترین اقلام چاپی است. که انواع مختلفی هم دارد. کسب  و کار های مختلف با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده می کنند. شما نیز برای کسب و کار خود می توانید فاکتور اختصاصی چاپ کنید. باید بگوییم هزینه ارسال در اولین سفارشتان رایگان خواهد بود. در دپارتمان چاپ هیلاج علاوه بر فاکتور های مرسوم، چند نمونه فاکتور خلاقانه نیز ارائه می شود. که می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آن ها را سفارش دهید. در ادامه به معرفی انواع فاکتور خواهیم پرداخت.

فاکتور های فانتزی برای فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب است. ارائه فاکتور برای بسیاری از مشاغل از نظر قانون الزامی است. مشاغلی هم که این الزام برای آن ها تعریف نشده است بهتر است نسبت به ارائه فاکتور فروش به مشتری خود اقدام کنند. چرا که اینگونه اعتماد او را جلب کرده و برای خرید های مجدد ترغیب می کنید. فاکتور بر اساس تعداد نسخ و همی طور سایز دسته بندی می شوند. به طور معمول فاکتور با صحافی منگنه و با پرفراژ به چاپ می رسد. اما در صورت تمایل با صحافی سرچسب نیز قابل آماده سازی است.

چاپ فاکتور فانتزی

چاپ فاکتور فانتزی در کرج

 یکی از محصولات منحصر به فرد دپارتمان چاپ هیلاج، فاکتور فانتزی است. این محصول برای پاسخ به نیاز فروشگاه های اینترنتی ارائه شده است. علاوه بر این دسته از کسب و کار ها، سایر مشاغلی که ماهیتی فانتزی دارند نیز؛ اقدام به ثبت سفارش چاپ فاکتور فانتزی می کنند. از جمله مزایای این محصول هیلاج قیمت به صرفه و ابعاد کوچک آن است. لازم به توضیح است به صورت پیش فرض بر روی این فاکتور شماره نمی خورد؛ اما در صورت نیاز می توانیم روی فاکتور شما، شماره نیز بزنیم. لازم به توضیح است که چاپ فاکتور فانتزی در تیراژ های بیش از هزار برگ و تعداد کم نیز امکان پذیر است. چاپ فاکتور فانتزی در کرج در دو نوع مربع 10 در 10 و سایز A6 ارائه می شود. این محصول با طراحی اختصاصی می تواند یکی از ارکان هویت بصری کسب و کارتان باشد.

چاپ فاکتور و قبض رسید در کرج در نمونه فانتزی برای فروشگاه هاشی تم تولد نیز بسیار مناسب است. داشتن طرح های کودکانه و جذاب بر روی فاکتور فروش این گروه از مشاغل پیشنهاد خوبی محسوب می شود. فاکتور فانتزی را می توانید در تعداد دلخواه ثبت سفارش نمایید. این محصول به صورت تک نسخه ای به چاپ می رسد. و با صحافی سرچسب آماده سازی می شود. البته باید بگوییم امکان اجرای طرح های فانتزی بر روی فاکتور های عادی نیز وجود دارد. و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

چاپ فاکتور ارزان

چاپ فاکتور ارزان در کرج

فاکتور های عرضه شده در دپارتمان چاپ هیلاج قیمت های مختلفی دارند. برای بعضی از مشاغل ثبت سفارش چاپ فاکتور ارزان انتخاب بهتری است. قیمت فاکتور ها با توجه به متغیر های زیادی تعیین می شود. تعداد نسخ، تعداد پرفراژ، نوع چاپ و عوامل دیگر. برخی از مشاغل به دلایل مختلف از جمله کاهش هزینه ها به فاکتور با قیمت مناسب نیاز دارند. برای پاسخ گویی به این نیاز اقدام به طراحی و عرضه محصولاتی با خصوصیات اقتصادی کرده ایم. این نکته را باید بگوییم که کیفیت موردی است که در هیلاج هیچ وقت از آن نمی گذریم؛ و حتی به بهانه ارزان سازی نیز کیفیت چاپ محصولات خود را کم نخواهیم کرد. چاپ فاکتور ارزان به معنای چاپ فاکتور بی کیفیت نیست. فاکتور های اقتصادی عموما به صورت تک رنگ مشکی به چاپ می رسند. همچنین تا جای امکان به صورت سر چسب صحافی می شوند.

فاکتور های اقتصادی هیلاج ویژگی های اقتصادی دارند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات وارد فروشگاه سایت شوید. در فروشگاه سایت هر کدام از فاکتور های اقتصادی به طور کامل معرفی شده اند. چاپ فاکتور در تهران و چاپ فاکتور در کرج؛ را می توانید به صورت ارزان تر انجام دهید. و با سفارش فاکتور های اقتصادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. راه دیگر هم چاپ فاکتور تعداد پایین است؛ امکانی در دپارتمان چاپ هیلاج برای شما فراهم شده است. به این منظور لازم است وارد صفحه چاپ فاکتور با تعداد کم شوید.

چاپ فاکتور فروش

چاپ فاکتور فروش

فاکتور فروش ابعاد گوناگونی دارد. به طور معمول کسب و کار ها اقدام به ثبت سفارش چاپ فاکتور فروش در سایز A5 می کنند. اما امکان ثبت سفارش در ابعاد دیگر مثل A4، پالتویی،A6، یک سوم A4 و ابعاد خاص نیز وجود دارد. چاپ فاکتور فروش می تواند باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود. چرا که با ارائه فاکتور به مشتری اصالت خود را به رخ می کشید. طراحی گرافیک فاکتور موضوعی است که باید بسیار به آن توجه کنید. چرا که طراحی گرافیک فاکتور، وجه تمایز فاکتور شما با سایر آن ها است. از این رو خوب است که طراحی گرافیک این محصول را به طراحان حرفه ای بسپارید.

به این منظور می توانید در فرایند بسیار ساده ثبت سفارش، تیک طراحی توسط هیلاج را فعال کنید؛ تا فاکتور شما در دپارتمان طراحی گرافیک هیلاج انجام شود. و با ارائه یک فاکتور با طراحی حرفه ای به مشتریان خود، جایگاه کسب و کارتان را در ذهن آن ها ارتقا دهید.

چاپ قبض دسته چکی

چاپ قبض دسته چکی در کرج

قبض دسته چکی را می توان یکی از انواع فاکتور دانست. که کاربرد آن رسیدن کردن مبلغ یا کالای دریافتی است. به طور معمول چاپ قبض دسته چکی در ابعادی معادل یک سوم برگه A4 انجام می شود. قبض رسید معمولا تک نسخه ای است و یک ته برگ برای ارائه آن باقی می ماند. اما در صورت نیاز می توانید نمونه چند نسخه ای آن را نیز در دپارتمان چاپ کانون تبلیغاتی هیلاج سفارش دهید. چاپ قبض دسته چکی در کرج می تواند به صورت رنگی و سیاه و سفید باشد. همین طور امکان چاپ قبض دسته چکی در تهران، در تیراژ هزار برگ و تعداد کم نیز میسر است. لازم به ذکر از هر کدام از شهر های کشور می توانید سفارش خود را ثبت کنید؛ و در اولین دفعه سفارش با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

چاپ قبض دسته چکی در کرج در انواع مختلفی قابل سفارش است. از چاپ به صورت تگ رنگ مشکی گرفته تا رنگی و با صحافی های مختلف می توانید این محصول را در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش دهید. ابعاد ته چک قبض هم می تواند طبق نیاز شما تغییر کند. شما می توانید از قبض رسید های آماده نیز استفاده کنید. اما اگر برند سازی برایتان اهمیت دارد؛ لازم است از قبض رسید مزین به لوگو و نام کسب و کارتان استفاده کنید. همچنین باید در طراحی قبض رسید از رنگ سازمانی شما نیز استفاده شود.

چاپ فاکتور رسمی

چاپ فاکتور رسمی در کرج

 یکی از اقلام فاکتور، فاکتور رسمی است. این فاکتور ها مورد تایید اداره امور مالیاتی است. از این رو به طور معمول سفارش چاپ فاکتور رسمی، از سوی کسب و کار های رسمی ثبت می شود. وجه تمایز این محثول شماره سریالی است که روی آن درج می شود. لازم به ذکر است که تنها شماره سریالی مورد تایید اداره دارایی قرار می گیرد که؛ به روش چاپ افست و دستگاه ملخی، به صورت برجسته و با رنگ قرمز روی فاکتور چاپ شده باشد. ماموران اداره دارایی به سادگی این شماره ها را از سایر شماره ها تشخیص می دهند. چاپ فاکتور رسمی در کرج می تواند به صورت رنگی و یا تک رنگ مشکی صورت بگیرد. فاکتور رسمی از نظر نوع کاغذ با انواع دیگر فاکتور تفاوت ندارد. تنها تفاوت فاکتور رسمی همان مورد شماره است که به آن پرداختیم. البته نوع جداول فاکتور هم می تواند دارای قائده باشد.

فاکتور های رسمی معمولا به صورت تک رنگ مشکی چاپ می شود. البته اداره مالیات در مورد محدودیتی ندارد. از آن جایی که فاکتور های رسمی به طور معمول توسط سازمان ها متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. ارائه آن در پاکت تقریبا به شکل الزام در می آید. چرا که اگر غیر از این رفتار کنید؛ دور از شان کسب و کار خود و همچنین مشتریتان عمل کرده اید. از این رو پیشنهاد می کنیم در کنار چاپ فاکتور رسمی در کرج، نسبت به ثبت سفارش پاکت نیز اقدام کنید. تا مکاتبه حرفه ای داشته باشید.

چاپ فاکتور افست

چاپ فاکتور افست

یکی از شیوه های چاپ فاکتور و قبض رسید، افست است. این شیوه چاپ مناسب سفارش های با تعدادی بیشتر از هزار برگ است. از جمله مزایای چاپ افست می توان به سرعت کار به نسبت بالا؛ و دقت مناسب آن اشاره کرد. در چاپ افست نخست آن چه را که باید چاپ شود؛ را بر روی صفحه‌ ای فلزی منتقل می کنند؛ که به آن زینک گفته می شود. سپس این صفحه را با مواد شیمیایی طوری حساس می ‌کنند که فقط نوشته‌ ها و تصاویر آن، مرکب چاپ را به خود می‌ گیرد. سپس زینک را به دور نخستین استوانه می‌ پیچند؛ طرح آن بر اثر فشار روی پوشش لاستیکی استوانه دوم برمی گردد. کاغذ سفید که متوالیاً به دور استوانه سوم می ‌پیچد مطالب را از روی پوشش لاستیکی استوانه دوم می ‌گیرد. این توضیح مختصری در خصوص چاپ فاکتور به صورت چاپ افست بود.

چاپ فاکتور به صورت دیجیتال نیز انجام می شود. که این روش برای چاپ فاکتور تعداد کم مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش هم امکان چاپ به صورت رنگی و تک رنگ مشکی وجود دارد. شما می توانید از 100 شماره فاکتور را سفارش دهید. برای ثبت سفارش فاکتور تعداد کم لازم است به صفحه مربوطه مراجعه کنید. به این منظور می توانید از دکمه زیر استفاده کنید. و یا از منوی بالای صفحه وارد صفحه چاپ فاکتور تعداد کم شوید. برای ثبت سفارش چاپ فاکتور افست نیز از بالای همین صفحه اقدام نمایید.

چاپ فاکتور دیجیتال

چاپ فاکتور دیجیتال

همان طور که در بالا توضیح دادیم چاپ فاکتور دیجیتال نیز شیوه دیگر چاپ فاکتور و قبض رسید است. چاپ فاکتور در کرج به صورت دیجیتال و افست امکان پذیر است. چاپ فاکتور در تهران به صورت دیجیتال برای چاپ فاکتور تعداد کم مناسب است. که به صورت رنگی و تک رنگ مشکی قابل ارائه است. باید بگوییم فاکتور رسمی را نیز می توان به صورت دیجیتال چاپ کرد. در دپارتمان چاپ هیلاج امکان چاپ فاکتور فانتزی و خاص را نیز به صورت تعداد کم یا همان دیجیتال فراهم کرده ایم. که می توانید در بخش فروشگاه سایت انواع آن ها را مشاهده کنید. چاپ فاکتور دیجیتال برای کسب و کار های کوچک و فروشگاه های اینترنتی کوچک بسیار مناسب است. چاپ فاکتور دیجیتال در کرج را می توانید در دپارتمان چاپ هیلاج ثبت سفارش نمایید. این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و یکی از پر فروش ترین محصولات ما است.

این محصول را می توانید در انواع صحافی ها سفارش دهید. اما چیزی که متداول است صحافی منگنه با پر فراژ است. این محصول را می توانید با شماره سفارش دهید. اینکه فاکتور از چه شماره ای شروع شود نیز می توانید تعیین کنید. این محصول را می توانید از طریق تلفن 02632255488 نیز ثبت سفارش دهید. چاپ فاکتور دیجیتال را می توانید در تعداد دلخواه ثبت سفارش نمایید. حداقل تعداد قابل سفارش 100 شماره است. که بسته به تعداد نسخ از یک تا چند دسته می تواند باشد. جنس کاغذ مورد استفاده تحریر 80 گرم است. در نسخه های دیگر هم کاغذ الوان استفاده می شود.

انواع قبض رسید

انواع قبض رسید

انواع قبض رسید برای ارائه به مخاطب در قبال تحویل گرفتن یک کالا یا وجه نقد است. معمولا این محصول در سایز یک سوم A4 (10*22.5) چاپ می شود. چاپ رنگی این محصول چندان مرسوم نیست. اما در صورت نیاز شما به چاپ انواع قبض رسید به صورت رنگی؛ امکان ثبت سفارش آن در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. چاپ قبض رسید در کرج با نام و لوگو شما می تواند اعتبار شما را بسیار افزایش دهند. و در مقابل کسب و کاری که از قبض های آماده استفاده می کند؛ می تواند شما را حرفه ای تر نشان دهد. چاپ قبض رسید در تهران در نمونه تک نسخه ای و چند نسخه ای نیز امکان پذیر است. انواع قبض رسید را در ادامه معرفی می کنیم. از متداول ترین انواع قبض رسید، قبض رسید تک برگ است. این قبض با پرفراژ به دو بخش تقسیم شده است.

اینکه محل پرفراژ کجا باشد را می توانید بسته به نیاز خود تعیین کنید. نوع دیگر قبض رسید، قبض رسید چند نسخه ای است. این نوع قبض رسید مانند فاکتور ها هستند. قبض رسید چند نسخه ای را می توانید در دو نوع کاربن لس و معمولی سفارش دهید. اینکه کدام یک یا تمام نسخه های قبض رسید پرفراژ شود نیز قابل تعیین است. برای ثبت انواع قبض رسید می توانید وارد فروشگاه سایت شوید. اگر محصول مورد نظر شما در سایت موجود نبود می توانید با شماره 02632255488 تماس بگیرید. و یا در واتساپ به شماره 09221948055 پیام دهید.

قبض چند برگی

قبض چند برگی

همان طور که گفتیم امکان چاپ قبض چند برگی هم در دپارتمان چاپ هیلاج وجود دارد. لازم به ذکر است که قبض ها در ابعاد مختلف چاپ می شوند. که می توانید بسته به نیاز خود یکی از آن ها را سفارش دهید. به طورمعمول چاپ قبض رسید به صورت تک برگی می باشند. و معمولا به این صورت است که یک بخش از کاغذ قبض پرفراژ خورده و جدا می شود. بخشی که از دسته قبض جدا شده است را به مشتری ارائه می دهند. بخشی که در دسته قبض باقی می ماند هم برای فروشنده است. اما برای برخی مواقع لازم به چاپ قبض چند برگی است که در این صورت می توانید آن را سفارش دهید. به منظور لازم است که با ما تماس بگیرید.

چاپ فاکتور طلا فروشی

چاپ فاکتور طلا فروشی

یکی از مشاغلی که بسیار از فاکتور استفاده می کنند؛ طلا فروش ها هستند. چاپ فاکتور طلا فروشی به صورت تک رنگ مشکی و یا رنگی صورت می گیرد.  که بسته به تقاضا مشتری این خدمات ارائه می شود. چاپ فاکتور در کرج برای طلا فروشی ها یک الزام است. چرا که خرید طلا فقط با ارائه فاکتور امکان پذیر است. از این رو فروشنده طلا موظف به ارائه فاکتور به خریدار هستند. چاپ فاکتور در تهران بسته به نیاز شما می تواند در ابعاد مختلفی صورت بگیرد. برای آشنایی با انواع سایز فاکتور و ثبت سفارش وارد فروشگاه سایت شوید.

چاپ فاکتور کاربن لس

چاپ فاکتور کاربن لس

در گذشته برای کپی کردن نوشته روی نسخه اول فاکتور از کاربن استفاده می شود. این موضوع یک ایراد اساسی داشت. و آن این بود که در گذر زمان کیفیت کاربن از بین می رفت؛ و نوشته ای کپی شده اصلا خوانا نبود. اما این مشکل با عرضه و چاپ فاکتور کاربن لس از بین رفت. در استفاده از این فاکتور ها به کاربن نیاز ندارید. فقط کافی است که روی آن بنویسید تا نوشته شما بر روی نسخه های زیرین نیز کپی شود. با ثبت سفارش چاپ فاکتور کاربن لس؛ می توانید در کنار اینکه فاکتور های با کیفیت تری داشته باشید؛ در با حذف کاربن در هزینه های خود صرفا جویی کنید. چاپ فاکتور در کرج و همین طور چاپ فاکتور در تهران به صورت کاربن لس امکان پذیر است.

چاپ فاکتور آنلاین

چاپ فاکتور آنلاین

دپارتمان چاپ هیلاج یک مرکز چاپ آنلاین است. شما می توانید به سادگی محصولات چاپی مورد نظر خود را تنها با چند کلیک سفارش دهید. چاپ فاکتور آنلاین می تواند باعث شود در وقت شما صرفه جویی شود. چرا که دیگر نیازی به ترک محل کار خود نخواهید داشت. چاپ فاکتور در کرج به صورت آنلاین در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند. شما می توانید در محل کار خود چاپ فاکتور و همه ملزومات چاپی مورد نیاز خود را سفارش دهید. چاپ فاکتور در تهران می تواند بسیار آسان و کم هزینه باشد؛ اگر آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

چاپ قبض رسید کاربن لس

چاپ قبض رسید کاربن لس

همان طور که در بخش های قبلی از نوشتار هم گفته شد به طور معمول چاپ قبض رسید در کرج؛ به صورت تک برگ انجام می شود. و نسخ مشتری و فروشنده با پر فراژ از هم جدا می شود. اما اگر به چاپ قبض رسید در تهران به صورت چند برگی نیاز دارید؛ می توانید آن را سفارش دهید. بعد از چاپ، مثل همه محصولات ما در دپارتمان چاپ هیلاج به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. البته در اولین دفعه سفارش ارسال رایگان خواهد بود. گارانتی چاپ نیز شامل حال این محصول می شود. برای ثبت سفارش این محصول لازم است که با ما تماس بگیرید.

چاپ فاکتور مالیاتی

چاپ فاکتور مالیاتی

در بخش قبلی به فاکتور رسمی دارایی پرداختیم. برخی این فاکتور را با نام فاکتور مالیاتی می شناسند؛ که در این بخش به معرفی آن می پردازیم. همان طور که پیش از این نیز توضیح دادیم فاکتور مالیاتی؛ به نوعی از فاکتور گفته می شود که مورد تائید اداره دارایی است. چاپ فاکتور مالیاتی به طور معمول به صورت افقی و در سایز A4 است. در بالای این فاکتور مشخصات شرکت یا فروشنده خدمات و کالا درج می شود. در زیر آن نیز مشخصات شرکت یا خریدار کالا و خدمات وجود دارد. فاکتور رسمی دارایی دارای یک طرح ثابت است. این طرح توسط اداره امور مالیاتی ارائه شده است و قابل تغییر نمی باشد. چاپ فاکتور در کرج با ویژگی های ارائه شده توسط اداره امور مالیاتی انجام می شود. همین طور چاپ فاکتور در تهران که مورد تایید دارایی باشد؛ صرفا به صورت تک رنگ مشکی انجام می شود.

فاکتور آماده

فاکتور آماده

فاکتور آماده، یک فاکتور بدون نام و نشان شرکت شما است. در دپارتمان چاپ کانون تبلیغاتی هیلاج فاکتور آماده عرضه نمی کنیم. اما می توانید چاپ فاکتور تعداد کم را سفارش دهید. تا هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم فاکتوری با هویت و اصالت به مشتری خود ارائه دهید. اگر جایگاه اجتماعی کسب و کارتان برای شما اهمیت دارد؛ استفاده از فاکتور آماده را اصلا توصیه نمی کنیم. چرا که در کنار این که هیچ اثری از نام تجاری و لوگو شما در آن وجود ندارد؛ به طور معمول کیفیت درخوری هم ندارند. فاکتور آماده را می توانید از فروشگاه های نوشت افزار خریداری کنید. اما اگر قصد دارید یک برند قوی از کسب و کار خود بسیازید؛ می توانید چاپ فاکتور تعداد کم را سفارش دهید. به این منظور کافی است وارد بخش فروشگاه سایت شوید.

چاپ فاکتور تحریر

چاپ فاکتور تحریر

همان طور که احتمالا می دانید کاغذ ها انواع مختلفی اعم از تحریر، گلاسه، کرافت و … دارند. در چاپ فاکتور و قبض رسید عموما از کاغذ تحریر استفاده می شود. تا راحت تر روی آن بنویسید. اما برای برخی مشاغل از کاغذ گلاسه نیز برای چاپ فاکتور استفاده می شود. چاپ فاکتور در کرج؛ بر روی کاغذ تحریر متداول است. چاپ فاکتور در تهران کم تر بر روی کاغذ گلاسه انجام می شود. چاپ فاکتور تحریر در سایز های مختلفی انجام می شود. که بسته به نیاز خود می توانید آن را سفارش دهید. امکان سفارش در تیراژ هزار برگ و بیشتر و همین طور تعداد کم نیز وجود دارد.

چاپ فاکتور قبض

چاپ فاکتور قبض

فاکتور قبض یا قبض رسید یک نوع اقلام چاپی است؛ که برای رسید کردن وجه یا کالای دریافتی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول چاپ فاکتور قبض به صورت تک نسخه ای انجام می شود. قبض به وسیله پرفراژ به دو بخش تقسیم می شود؛ بخش متصل به دسته قبض برای ارائه دهنده آن، و بخشی که جدا می شود برای دریافت کنند قبض می باشد. چاپ فاکتور قبض به صورت مشکی و رنگی امکان پذیر است. همین طور در تیراژ هزار برگ به بالا (افست) و تعداد کم (دیجیتال) نیز در دپارتمان چاپ هیلاج ارائه می شود.

چاپ فاکتور تعداد کم

چاپ فاکتور تعداد کم

مشاغل زیادی هستند که استفاده زیادی از فاکتور ندارند؛ به طبع برای این مشاغل چاپ فاکتور در تیراژ هزار تایی توجیه ندارد. برای همین اقدام به خرید فاکتور آماده می کنند. نکات منفی استفاده از فاکتور آماده در بخش های قبلی توضیح دادیم؛ که مهم ترین آن ضربه زدن به جایگاه اجتماعی کسب و کار شما بود. اما با سفارش چاپ فاکتور تعداد کم می توانید در کنار این که در هزینه های خود صرفه جویی کنید؛ یک فاکتور با طراحی زیبا و مزین به نام و لوگو کسب و کار خودتان را به مشتری ارائه دهید. تا با سایر رقبای خود متمایز شوید. توصیه ما این است که اهمیت ملزومات چاپی سازمانتان را در برند سازی و وفاداری مشتری دسته کم نگیرید.

چاپ فاکتور رنگی

چاپ فاکتور رنگی

به طور معمول فاکتور ها به صورت تک رنگ مشکی به چاپ می رسد. اما اگر رنگ سازمانی مشخصی دارید بهتر این چاپ فاکتور رنگی را سفارش دهید. این کار باعث می شود در ذهن مخاطب ماندگار تر شوید. چاپ فاکتور رنگی در کرج به صورت تعداد بالا و تعداد پایین امکان پذیر است. که باتوجه به نیاز خود، از بخش فروشگاه سایت می توانید آن را سفارش دهید. چاپ فاکتور در تهران؛ این گونه است که نسخه اول که به مشتری ارائه می شود رنگی است و نسخه دوم به صورت تگ رنگ مشگی چاپ می شود. این کار برای مدیریت هزینه های چاپ و کنترل قیمت فاکتور است. در صورت تمایل شما هر دو نسخه را می توان به صورت رنگی چاپ کرد.

چاپ فاکتور مشکی

چاپ فاکتور مشکی

همان طور که گفتیم چاپ فاکتور مشکی مرسوم تر است. از آن جایی که در خصوص ویژگی های این فاکتور در بخش های قبلی تضیح داده ایم؛ در این بخش کمی به اهمیت ارائه فاکتور خواهیم پرداخت. قبل از هر چیز بگوییم برای ارائه فاکتور به مشتری بسیار خوب است که آن را داخل پاکت قرار دهید. این گونه برای مشتری خود احترام و ارزش قائل شده اید؛ و این باعث می شود مشتری به خرید های مجدد از شما تمایل بیشتری داشته باشد. قرار دادن فاکتور در پاکت رسمیت بیشتری به کسب و کار شما می بخشد. برای همین توصیه می کنیم از این پیشهاد ما استفاده کنید. ارائه فاکتور به مشتری باعث می شود از قیمتی که در قبال کالا و خدمت دریافتی پرداخت کرده است؛ اطمینان داشته باشد. و این تصور که گران فروشی صورت گرفته است در ذهن او وجود نداشته باشد.

محصول پیشنهادی: پاکت

چاپ قبض رسید

چاپ قبض رسید

قبض رسید را می توان یک نوع فاکتور دانست. سفارش چاپ قبض رسید از سوی مراکز تعمیرات اقلام مختلف بسیار رایج است. به طور معمول چاپ قبض رسید به صورت تک رنگ مشکی انجام می شود. اما در صورت نیاز می توانید چاپ رنگی آن را نیز سفارش دهید. ابعاد قبض رسید یک سوم کاغذ A4 است. که به صورت منگنه صحافی می شود. این محصول یکیاز اقلام پر مصرف در مراکز تعمیراتی است. از جمله مشاغلی از قبض رسید استفاده می کنند می توان به خیاطی ها، تعمیرگاه های موبایل، تعمیرگاه های لوازم خانگی و … اشاره کرد. برای ثبت سفارش چاپ قبض رسید می توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

چاپ فاکتور رسمی دارایی

چاپ فاکتور رسمی دارایی

دیگر محصولات ما در دپارمان چاپ هیلاج در دسته فاکتور ها، فاکتور رسمی دارایی است. چاپ فاکتور رسمی دارایی به سه گونه مختلف انجام می شود. که نوع اول کاربن لس، نوع دیگر مخصوص پرینتر و همین طور معمولی است. طبق قوانین اداره امور مالیاتی چاپ کلیه فاکتور های رسمی دارایی باید در سایز استاندارد A4 و تک رنگی  باشد. این فاکتور را می توانید در نمونه های دو نسخه ای، سه نسخه ای و چهار نسخه ای سفارش دهید. چاپ فاکتور در کرج با ویژگی های مورد تائید اداره امور مالیاتی انجام می شود. چاپ فاکتور در تهران به صورت مشکی و در ابعاد A4 می باشد. که برای سفارش آن می توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

پیمایش به بالا